هزینه طراحی ویلا چقدر است؟

قرار است که ویلاسازی مطابق با سلیقه مشتری اتفاق بیفتد و باید ایده مشتری تا حد امکان با استانداردها و طرح نهایی همخوانی داشته باشد. در مجموعه آی آر گیردینو نه تنها طراحی ویلا به شکل منحصر به فرد و کاملا مطابق با سلیقه مشتری انجام می شود، بلکه در هزینه های جاری و هزینه های مربوط به ساخت و ساز صرفه جویی شده و به شکلی موثر تا حد امکان از هزینه ها کاسته می شود. برخی از خانههای امروزی به شکل ویلایی، بعضی از آن ها به صورت دوبلکس و بیش تر آن ها به صورت آپارتمانی ساخته میشوند. کلیه کارهای این پروژه، از صفر تا صد توسط همین شرکت صورت گرفته است، از طراحی، ساخت و خرید وسایل اکسسوری گرفته تا چیدمان. در ساخت اسکلت ویلا در شمال نیز بهتر است تا جهت جلوگیری از پوسیدگی از سازه بتنی به جای سازه فلزی استفاده شود.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس

استفاده از اشکال هندسی ساده و تمرکز روی فضا سازی این ویلا ها یکی دیگر از ویژگی های طراحی اینگونه ویلا ها می باشد که شما در سطح شهر شاهد اینگونه طراحی ها خواهید بود که به همین علت در هر بار نگاه کردن به سازه خود حس عجیبی از زیبایی و منحصر به فرد بودن ملک خود خواهید داشت. اما این نوع ویلا از نظر کیفیت، اجرای نقشه و نما و سازه مطابق با سلایق همه نیست. در صورتی که بخواهیم همه چیز بدون نقص پیش برود، لازم است که شرایط جغرافیایی و منطقه ای به خوبی مورد بررسی قرار گرفت و مطابق با آن ها باقی موارد پیش برود. یک ویلای ایدهآل از کنار هم قرار گرفتن فضاهای کوچک که همگی مطابق با استانداردهای شما هستند بوجود میآید.

طراحی داخلی خانه ویلایی یک طبقه

به عنوان مثال، یک دوبلکس ممکن است در مجموع دارای چهار اتاق خواب (دو تا در هر واحد) باشد، در حالی که دوبلکس دیگر ممکن است مجموعاً دارای شش اتاق خواب (سه اتاق در هر واحد) و غیره باشد. به عنوان مثال می توان مبلمانی مدرن را در یک ساختار کلاسیک گنجاند و یا تزئینات لوکس را به سطوح ساده تری تقلیل داد. این گونه طرح ها میتوانند از چند جهت فضای لوکس و یکدستی را برای شما ایجاد کنند.

نظر اکثر افراد این است که با استفاده از گل و گیاه و بوتهها و درختان متفاوت میتوان یک منظره زیبا و حیرت انگیز خلق کرد. افراد زیادی هستند که آرزوی داشتن یک خانه دوبلکس را در ذهن خود دارند. همچنین دکوراسیون کلاسیک یک دکوراسیون با اصالت و زیبا ست که از گذشته در خانه های افراد ثروتمند استفاده میشد به همین دلیل اصالت خود را همچنان حفظ کرده است. انتخاب یک سبک مناسب در طراحی ویلا دوبلکس کوچک، طراحی ویلا مدرن فلت و غیره جزو شاخه های اصلی ساخت و ساز ویلا است. بنابراین برای فضاسازی مختلف بهتر است به جای استفاده از مرز بندیها و ایجاد بخشهای محصور و جدا از هم، از ترفندهای خلاقانه و نو در معماری مانند ایجاد اختلاف سطح، استفاده جسورانه از متریال متفاوت یا ارتفاع متغیر سقف کاذبها بهره برد. بهره گیری از ابزار و المانهایی نظیر آبنما در کنار حوضچهها یا استخرهای کوچک و طراحی شده، آلاچیقهای چوبی، پرچینهایی که با گیاهان مختلف و رنگین زینت داده شدهاند، سایه بانها و آفتابگیرها و ساخت باغچههای پر گل و درختکاریهای متناسب و همچنین قرار دادن باربیکیو در قسمتی از فضا، مهمترین بخش از کار طراحی و محوطه سازی تلقی میشود.

در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به صورت کامل از متریال MDF استفاده شده است . نوع متریالی که برای نمای ویلاهای لوکس جنگلی در نظر گرفته میشود عمدتا چوبی و به رنگ قهوهای یا از جنس طبیعت هستند تا هماهنگی کامل با محیط ایجاد شود. بدیهی است که با انتخاب یک سبک طراحی لوکس و لاکچری، باید نرخ بیشتری برای دکوراسیون و طراحی داخلی ویلا را انتخاب کنید. آیا شما هم در اولین گام برای ایجاد یک تغییر هیجان انگیز و باورنکردنی ، دچار عدم انتخاب صحیح و عدم توانایی در شناخت طراحیها شدهاید ؟ باید در این مرحله تعیین گردد که آیا سازه بتنی را انتخاب می کنیم یا قرار است که این یک سازه فولادی باشد. طراحی یک اتاق خواب، ناهار خوری و آشپزخانه بسیار آسان است.

وید در واقع یک فضای خالی در میانه بناست که دید بین طبقه پایین را با طبقه بالا، ممکن میکند. وقتی وارد ویلا می شویم یک فضای پیش ورودی وجود دارد که دید به فضای اصلی ویلا ندارد و در آن یک سرویس بهداشتی هم خدمات دهی می کند. یکی از روشهای پرطرفدار برای طراحی ویلا دوطبقه ، باز گذاشتن کف طبقه بالایی(سقف میانی دو طبقه) رو به فضای پایین و هزینه طراحی داخلی ویلا ایجاد وٌید است. پس باید به این نکته توجه داشت که فضای داخلی ویلا دوبلکس، غالبا به صورت پلانی باز تعریف میشود. فرم راه پله میتواند به صورت گرد، نیم دایره، سه طرفه باشد. وٌید ویلا باعث ایجاد فضاهای روشن تر و وسیع تری میشود و همچنین بهترین فضا برای اجرای راه پله است تا ارتباط فیزیکی طبقات را میسر میکند.

طراحی داخلی ویلا

طراحی فضاهای چند منظوره مانند تلفیق فضای نشیمن و ناهار خوری با مجزا سازی فضاها توسط یک مبلمان یا پارتیشن بندیهای سبک و مشبک، نیز یکی از ویژگیهای خانه ویلایی دوبلکس نقلی و کوچک است. دومین نکتهای که شما در طراحی دکوراسیون خانه ویلایی شیک باید توجه کنید این است که وسایل خانه را متناسب با مساحت خانه انتخاب کنید به طور مثال اگر مساحت ۱۰۵۴ متر است و قسمتی از خانه را برای میز ناهار خوری در نظر گرفته اید میتوانید از یک میز ناهار خوری چوب و زرین ۳۰ نفره استفاده کنید، زیرا با فضا و مساحت خانه بسیار سازگار است. به طور مثال ممکن است یک مشتری مایل به ساخت یک خانه ویلایی یک خوابه در زیربنایی 120 متری باشد و مشتری دیگر ترجیح به ساخت یک خانه ویلایی دو خوابه داشته باشد. معمار متخصص با شناخت کاملی که از فضا های ویلایی و استاندارد ها و قوانین ساختمان سازی دارد میتواند از هدر رفتن منابع شما جلوگیری کند و به بهینه ترین حالت از آن ها استفاده کند تا با طراحی و ساخت ویلا شما را به خانه رویاییتان برساند.

دکوراسیون داخلی ویلا

همان طور که می دانید تنوعی از سازه های ساختمانی با مشخصات و ویژگی های مختلف داریم که لازم است هر یک از آن ها به صورت مجزا بررسی شده و بهترین سازه برای پروژه ویلایی مورد نظر، انتخاب گردد. هزینه ساخت ویلا به چه صورت است؟ نوع پوشش گیاهی و وجود گلخانه ها با مرزبندی مشخص اهمیت بالایی دارد که در طراحی ویلا با عرض کم و حیاط گسترده باید به آن توجه شود. به جز طراحی بیرونی و اصلی ویلاهای مدرن، اهمیت زیادی دارد که به طراحی داخلی ویلا مدرن نیز به همان اندازه پرداخته شود. علیرغم اینکه اتاق خوابها در سبک دکوراسیون فرانسوی باید نور کمی داشته باشند، وجود نور در فضای داخلی خانه مانند اتاق نشیمن، از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی پلان ویلا دوبلکس باید با حداقل زاویهها و شکستگیها صورت گیرد تا از ایجاد فضاهای به اصطلاح قناص و پرت جلوگیری شود. ابعاد تمامی فضاها استاندارد هستند و به همین خاطر طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان مبلمان اصولی و راحت صورت می پذیرد. در یک فضای کلاسیک، نیازمند قرینه قرار دادن اجزای مختلف هستیم و این موضوع در خصوص تمامی مبلمان ها، وسایل تزئینی و … اگر از جنبه اقتصادی نیز به این موضوع نگاه کنیم، متوجه میشویم که طراحی ویلا دوبکس به صرفه تر خواهد بود. هزینه ساخت ویلای دوبلکس با عوامل مختلفی تعیین میشود و اگر میخواهید از ساخت ویلای دوبلکس نهایت استفاده را ببرید باید بودجه معقولی داشته باشید. اگر شما هم به این دکوراسیون و طراحی داخلی علاقه دارید بهتر است مقداری درباره المان های معماری یونانی مطالعه کنید. بنابراین ما با ایده های جذاب و المان های مختلف نمای داخلی ویلا را تزیین میکنیم.

آیا تا به حال به زندگی در یک اثر هنری فکر کرده اید؟ طرح های فوق العاده ای برای ساخت یک ویلای مدرن، لوکس، سنتی و … در صورتی که این مراحل به دست تیم های حرفه ای سپرده شده و تک تک جزئیات آن با تکنیک ها و استانداردهای روز دنیا پیش برود، در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه به نتیجه مطلوب خواهیم رسید. بنابراین اگر با صرف هزینه ای بیشتر، مبلی با کیفیت تر خریداری کنید، در مدت زمان طولانی تری از آنها استفاده خواهید کرد. اگر تمایل به دیزاین و طراحی دکوراسیون منزل خود و تبدیل آن به یک واحد دوبلکس دارید، منطقی ترین گزینه مشورت با افراد حرفه ای و پیمانکاران با تجربه در این خصوص است. طراح این خانه ویلایی کوچک بیشتر از نگرانی دربارهی اندازه و فضاهای داخلی، درگیر لذتبردن از فضای بیرونی و همنشینی افراد در کنار یکدیگر بوده است.

هزینه طراحی داخلی ویلا

در واقع ایده دوبلکس برای ساخت ویلا کوچک نیز مطلوب است، چرا که با پیوند فضایی خانه ویلایی دوبلکس، محدودیت ابعاد طبقات کمتر احساس میشود; و توسعه عمودی فضاها به خوبی شکل میگیرد. ویلای دوبلکس ویلایی است که طراح ، درون آن را به صورت دو واحد مجزا که به وسیله راه پله به هم متصل می شوند طراحی می کند. تنها زمانی میتوانیم دست به خرید ویلا در استانهای شمالی کشور با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان بزنید که از راه اقساطی وارد شده باشید. شهرهای شمالی ایران دارای آب و هوای بسیار مطبوع و دلنشینی هستند، و در دل طبیعت جای دارند، برای همین صنعت طراحی ویلا در شمال ایران، مخصوصا در مازندران بسیار امر رایجی می باشد. به کار بردن پنجره های عریض در طبقه همکف نور طبیعی مطلوب و دید به حیاط و استخر روباز در دل محوطه ویلا را به ارمغان آورده است. امروزه طراحی آنلاین ویلا آسان ترین روش برای رسیدن به یک طرح کلی از ویلاهای رویایی شما خواهد بود.

طراحی داخلی ویلا باغ

در طراحی محوطه سازی، متاسفانه کمترین توجه و انرژی گذاشته می شود اما از دید گروه لوکس آبان یکی از مهمترین بخش های طراحی ویلاها توجه ویژه به المان های مسیر رفت آمد و همچنین حتی فضاهای پارکینگ می باشد و از دید مهندسین ما در حد طراحی داخلی ویلا می بایست به آن توجه و انرژی داد. در طراحی ویلا دوبلکس باید به فرم گرایی و عملکرد گرایی توجه ویژه داشت به گونه ای که در طراحی، فضاهای عمومیو خصوصی، به درستی لحاظ شوند. همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم طراحی داخلی ویلا نه تنها برای زیبا سازی فضا و ایجاد یک فضای آرامش بخش و دلچسب برای ساکنین صورت میگیرد بلکه باید عملکرد های هر فضا را نیز تامین کند و کیفیت فضا های مختلف را از لحاظ کاربردی افزایش دهد.

طراحی داخلی ویلا مدرن

در این قسمت از خانه، در وسط، میتوانید در مورد اتاق نشیمن، اتاق نشیمن و حتی قسمت تلویزیون تصمیم بگیرید. شما میتوانید از خدمات مشاوره طراحی ویلا از شرکت معماری آد کمک بگیرید تا بهترین گزینهها با طراحی پلان حرفهای و بهرهمندی از تکنولوژیهای روز دنیا به کارفرمایان و مشتریان پیشنهاد شود. در این پست قصد داریم تا برخی از ویژگی های یک طراحی کلاسیک معاصر در برخی از ویلاها و خانه ها را با هم بررسی کنیم تا ابعاد فوق العاده این هنر در طراحی داخلی بیشتر برای شما مشخص و رخ نمایی کند تا شاید شما هم با انتخاب این نوع معماری داخلی به جمع علاقمندان این سبک بپیوندید. این چیزی است که تنها با یک طراحی هنرمندانه میسر خواهد بود و باید پیاده سازی و اجرای آن را به افراد متخصص و حرفه ای در این حوزه بسپارید. در این میان خانه دوبلکس، در میان افراد دارای محبوبیت زیادی است؛ این نوع از ساختمان حس مدرن و لوکس بودن را القا کرده و پرستیژ خاصی را به همراه خود دارد.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

تنها کافیست با ما در گروه معماری خط و خاک ارتباط بگیرید ما میتوانیم بینظیرترین طرح ها را ارائه دهیم. و به طور مختصر در مورد هر کدام از آن ها توضیح دهیم. در دنیایی زندگی می کنیم که سرمایه داران بزرگ هر روز به فکر احداث کارخانه ای جدید هستند، به دنبال افزایش کارخانه ها و ماشین آلات و بوق و سر و صدای سرسام آور، عده زیادی را به ساختن ویلا در محیطی آرام و ترجیحا در خارج از شهر واداشته است.

فلاشینگ های مشکی رنگ هم که خطوط افقی را به طراحی اضافه می کنند، هم بر زیبایی نما می افزاید و هم از لحاظ کاربردی باعث می شود تا دیواره ها و جداره ها کثیف نشوند. این مرحله مهم ترین بخش در تعامل میان تیم طراحی و مشتری خواهد بود که احتمالا در پی آن، ناچار به اعمال برخی از تغییرات خواهیم شد. وجود فضاهای گسترده در خانه های ویلایی باعث می شود تا در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا بتوان از ایده های متنوع بسیاری استفاده برد اما از یاد نبرید که ایجاد هارمونی مناسب در میان ایده های مختلف به کار رفته در دکوراسیون داخلی ویلا بسیار مهم است و نقش کلیدی ایفا می کند. معمولا در خانه ویلایی دوبلکس، یک لابی برای تفکیک فضاها باید وجود داشته باشد. زیرا می تواند به راحتی خصوصیات یک ویلا ی جنگلی را از خود نشان دهد. خانه های دوبلکس، نه فقط به خاطر معماری، بلکه به خاطر ساختار متفاوت خود با دیگر خانه ها فرق دارند.

طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن