نکاتی برای طراحی داخلی جواهر فروشی

به هیچ عنوان از لامپ های مهتابی در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی استفاده نکنید. باید از این گزینه به عنوان آیتمی مهم و تاثیرگذار نام برد. اینکه از کدام تکنیک طراحی نورپردازی استفاده میکنید میتواند در جذابتر نشان دادن فضای دکور شما تاثیرگذار باشد. یک دکوراسیون لوکس بسیار زیبا می تواند عامل موفقیتی در طلا فروشی شما باشد. ین شغل و مغازه آن، از جمله مواردی می باشند که امنیت در آن بسیار مهم و ویژه است. به سبب قیمت بالای کالای ارائه شده در این نوع از واحد های تجاری، امنیت در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی سهم عمده ای از اولویت های طراحی داخلی طلا فروشی را به خود اختصاص می دهد تا جایی که در مقایسه با زیبایی فروشگاه در طراحی داخلی، در جایگاهی بالاتر قرار می گیرد. مشتریان این فروشگاه ها معمولا افرادی هستند که از سطح بالایی از رفاه و مالی در جامعه برخوردار هستند بنابراین بسیار به جزئیات اهمیت می دهند.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

به گونه ای که مشتریان در عین حال که از جواهرات لذت می برند و به زیبایی آن ها خیره می شوند ، به زیبایی دکوراسیون داخلی در جواهرفروشی شما نیز توجه بکنند. نصب دوربین های مدار بسته، استفاده از شیشه های ضد ضربه، استفاده از درب های ریموتی (در بعضی مغازه ها) و غیره از جمله کارهایی است که می توان در راستای ایجاد حداکثر امنیت در مغازه های جواهر فروشی انجام داد. اما با این حال برای دکور جواهر فروشی طلافروشی های کوچک و ساده بیشتر استفاده می شود.

زیرا همان طور که می دانید این دکوراسیون در جذب مشتریان و حتی افزایش میزان فروش آن ها تاثیر چشمگیری دارد. طراحی داخلی طلافروشی باید با مشورت متخصصین طراحی داخلی انجام شود اما بهتر است که ایدهی اصلی توسط صاحبان مغازهها داده شود؛ چراکه آنها در محیط مغازه کار میکنند و حس آنها نسبت به مغازه بسیار اهمیت طراحی مغازه طلا و جواهری دارد. رنگ هایی که در ویترین به کار برده می شوند بسیار تعیین کننده هستند، چرا که این رنگ ها باعث می شوند که درخشندگی و جزییات طلا و جواهر بیشتر و بهتر به چشم بیاید. همچنین باعث شود محصولات بهتر دیده شوند. در نهایت نیز کارهای دکوراسیون آنجا را هم با ترکیبی از لمسه کاری، ابزارهای پلی اورتان آماده، پتینه کاری سقف، قاب سازی های گچی روی دیوار و آینه ی دکوراتیو داخل آن انجام دادیم، کلیه ویترین ها و کاور گاوصندوق و همچنین ویترین ورودی مغازه و در ورودی که کار نجاری با چوب و ورق MDF روکش چوب بلوط و رنگ وایت واش صورت پذیرفت.

دکور مغازه طلا فروشی

طراحی داخلی و خارجی باید یکپارچه و همه با هم بیانگر داستان فروش شما باشد. در این شغل، طراحی داخلی فضا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همچنین در ساخت این ویترینها از شیشههای کریستالی برای درب استفاده میشود تا درخشندگی زیادی به وسایل داخل خود بدهند و نمایی لوکس و منحصر به فرد به منزل القا کنند. طلا کالایی لوکس به حساب می آید، بنابراین در دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی از وسایل لوکس استفاده کنید زیرا باعث جلب توجه می شود.

طراحی داخلی طلا فروشی

برای مثال در فروشگاه های طلا و جواهرات امنیت و زیبایی در درجه اول اهمیت قرار دارد، طراحی داخلی جواهر فروشی یکی از سخت ترین پروژه هایی است که در حوزه طراحی دکوراسیون انجام می شود. کالاهایی که در ویترین فروشگاه قرار می گیرند، باید از زوایه های گوناگون و به کمک نورپردازیم استاندارد و مناسب، به خوبی قابل رویت باشند. باید دارای ویترین زیبا و طراحی شده ای باشد به گونه ای که مشتریان از بیرون که به آن ها نگاه می کنند مجذوب آن شوند و آن ها را وادار کند که با داخل فروشگاه بیایند. ویترین جلوی مغازه که معمولا به وسیله شیشه های ضد ضربه و مستحکم از فضای بیرون مرز بندی شده اند، نمایانگر جدیدترین محصولات فروشگاه می باشند و بایستی از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد تا طلا و جواهرات به تفکیک دسته بندی انگشتر، گردنبند و غیره در آن با ترتیب قرار بگیرند.

معمولا مشتریانی که به دنبال این نوع جواهرات باشند خود از فروشنده آن ها درخاست کی ککند و فروشندگان نیز می توانند به راحتی تشخیص دهند که آیا این مشتری قصد خرید این نوع جواهرات را دارد یا خیر. مرمر یکی از انتخاب های عالی برای طراحی داخلی چنین فضایی است. مثلا درنظر گرفتن مکان اختصاصی برای مشتریان، استفاده از نورپردازی جداگانه و لوسترهای مجلل که مشتری در بدو ورود به گالری با نمایی چشمگیر و زیبا روبرو شود یا دقت به میزان نور تابانده شده به جواهرات ویترین از جمله وظایف طراحان داخلی طلافروشی است.

سکشن بندی و پارتیشن بندی موجب خواهد شد تا مشتریان به راحتی محصولات را طراحی داخلی طلا فروشی انتخاب کنند. قبل از شروع فعالیت، افراد باید با توجه به تخصص و آگاهی و مهارت خود، رشته شغلی مورد نظر خود را از میان چندین رده شغلی مرتبط با طلا و جواهر مانند طراحی، ساخت و تزئین طلا انتخاب نمایند و پس از آن، اقدام به فعالیت نمایند. متناسب با نوع فروشگاه اولویت هایی در طراحی مورد توجه قرار گرفته و متناسب با آنها در طراحی لحاظ می شود.

در صورتی که ویترین مغازه یا فروشگاه شما در مسیر پر رفت و آمدی است و یا محصولات سنگینی دارید که باید روی آن قرار دهید و یا ابعاد مورد نظرتان برای آن زیاد است، پس بهترین کار آن است که از ویترین شیشه ای لمینت استفاده کنید. برای رفاه حال مشتریان و آسودگی از تماشای راحت اجناس داخل مغازه میتوانید از صندلیها و مبلمان راحتی استفاده کنید که رنگ خاص و زیبایی هم داشته باشند. در طراحی دکوراسیون داخلی می توانید آن ها را پوشش داده و به گونه ای مستتر کنید که از چشم سارقین مخفی بماند و در هنگام نیاز بهترین کارایی و استفاده را به شما بدهد. معمولا جواهرآلات بعد از تست توسط مشتریان آغشته به انواع کرمها و لوسیونها میشوند. چنانچه از لامپ مهتابی برای نورپردازی فضای طلافروشی استفاده نمودید این نور باعث میشود تا رنگ طلا و جواهر به خوبی نشان داده نشود به همین علت خریدار حس میکند که این محصول مرغوب نیست و برای خرید آن دو دل میشود.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر

با توجه به فضای کم و طولی ویترین که به خاطر محیط کوچک آن تا حدی محدود شده است، در طراحی ویترین به جای استفاده از عناصر افقی و پهن، عناصر عمودی و کشیده به سمت بالا مورد استفاده قرار گرفته اند. در طراحی داخلی جواهر فروشی، علاوه بر موارد زیبایی شناختی مثل توجه به رنگ بندی و ویترین ها، بحث امنیت و حفاظت مغازه نیز باید در نظر گرفته شود. شما می توانید در بخش ها و پارتیشن بندی های مختلف طلا و جواهرات را قرار دهید. برای نحوه قرار گیری دوربین های مدار بسته فروشگاه جواهر فروشی خود حتما فکری بکنید. این موضوع علاوه بر اینکه فضای داخلی فروشگاه شما را چشمنواز کرده و از هویت برند حمایت میکند، فرصتی برای بیان داستان زیبای شما به مخاطبانتان است، به منظور مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

طراحی داخلی مغازه طلا فروشی

در طراحی داخلی جواهر فروشی علاوه بر حفظ تمام اصول های زیبایی دکوراسیون، حتما باید امنیت را نیز در نظر گرفت. یکی از سخت ترین پروژه ها در حوزه دکوراسیون، طراحی داخلی طلا فروشی است که در آن علاوه بر در نظر گرفتن نکات زیبایی باید به نکات امنیتی نیز توجه زیادی کرد زیرا در این مکان معاملاتی با قیمت های بالا صورت می گیرد. زیرا که هم در قیمت نهایی تاثیر دارد، هم در زیبایی شناختی و جلب مشتری و قدرت استحکام موثر است.

امروزه بسیاری از فروشگاه های طلا و جواهر فروشی، به دنبال راهی برای کسب درآمد بیشتر و فروش و نمایش محصولات خود هستند اما یکی از نکات جالب توجه در اینجا نوع عقیده و طرز تفکر برخی از صاحبان فروشگاه های طلا و جواهر فروشی است. اولین چیزی که موقع گذشتن از کنار مغازه، برای مشتریان جلب توجه میکند، دکوراسیون فروشگاه است. دکوراسیون فضایی با کاربری تجاری، به ویژه طراحی داخلی طلا فروشی از جمله پروژه هایی ست که نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه جواهر فروشی می بایست تمام اصول امنیتی و حفاظتی در مغازه رعایت شود تا بتوان از این کالای لوکس در مقابل سایر تهدیدهای احتمالی به خوبی محافظت و مراقبت شود.

طراحی مدرن طلا فروشی نورپردازی: نورپردازی مناسب و استاندارد در طراحی داخلی جواهر فروشی یکی از مهمترین مباحثی است که باید به آن توجه ویژه ای شود. در طراحی داخلی طلا فروشی باید به تمام قسمت های فروشگاه شامل کف فروشگاه، دیوارها و تجهیزاتی که در فروشگاه استفاده می کنید توجه ویژه ای داشته باشید. خرید کنید. البته ما هم در این روزهای کرونایی پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید به سراغ فروشگاه آنلاین طلا و جواهر بروید. در ادامه با نکاتی در مورد دکور طلا فروشی با ما همراه باشید. در این مقاله از سایت مژگان دانشفر درباره دکوراسیون داخلی جواهرفروشی توضیح دادیم همراه ما باشید.

بهتر است برای بالا بردن امنیت در طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی ها از یک ویترین شیشه ای در بسته در مرکز جواهر فروشی استفاده شود که مشتریان هنگام تماشای جواهرات اشراف کامل را بر روی آن ها داشته باشند و همچنین فروشنده نیز به طور کامل بتواند حرکات مشتریان را رصد کرده و دوربین ها نیز در اطراف مختلف فروشگاه امنیت فروشگاه را بیشتر کنند و بالا ببرند. این مسیر مشتریان نیز بسیار اهمیت دارد که از کجا وارد شده چه مسیری را طی می کنند و در کجا به تماشای جواهرات می پردازند و در نهایت اگر قصد خرید از فروشگاه شما را داشتند در کجا آن را پرداخت کرده و خروج می کنند.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

دکوراتور باید توجه داشته باشد که طلا محصولی نیست که هر مشتری درخواست کند و فروشنده آن را از ویترین خارج کند؛ لذا طراحی ویترین ها باید به گونه ای باشد که بدون نیاز به دراوردن محصول، مشتریان قادر به مشاهده انها باشند و هرگاه قصدجدی در خرید داشتند آنرا در اختیارشان قرار دهند. در غرب تهران بین فلکه اول و دوم صادقیه (آریاشهر) طلافروشیهای زیادی وجود دارند که میتوانید برای خرید و فروش طلا و نقره و سکه به آنجا بروید و با توجه به زیاد بودن طلافروشیها، با هر سلیقهای طلای مورد علاقهتان را پیدا کنید. از شیشههای سندبلاست همچنین میتوان برای اتاقهای پرو نیز استفاده کرد. میتوانید برای طراحی ویترین خود از ابزار متفاوتی استفاده کنید. ما برای طراحی ویترین گالری طلای نیکا از المان های ساده ای استفاده کردیم که با پرهیز از اغتشاش، باعث درخشش هرچه بیشتر طلاها می شود. حفظ تعادل مابین این سه المان باعث میشود تا ویترین مغازه شما بیشتر جلب توجه کند و امکان فروش مغازه بالاتر برود.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

ویترین شیشهای در طرح های گوناگون طراحی و ساخته میشود که از آنها میتوان به ویترین تمام شیشه ای، ویترین استیل شیشه ای، ویترین شیشه ای آلومینومی و ویترین شیشه ای چوبی اشاره کرد. طرح و رنگ انتخابی نباید سایر المان های دکوراتیو را زیر سوال ببرد. پلانهای راست، جابهجایی آسان و صرفهجویی در وقت (سریع خرید کرده و خارج میشوند) البته لازم به ذکر است که این طرح باعث ترافیک و یا برخود مشتریان با یکدیگر میشود. یکی دیگر از انواع ویترین شیشهای، نوع ریلی آن است که به آن نوع متحرک نیز میگویند. این دکوراسیون لوکس، از یک نورپردازی حرفه ای بهره می برد. هر مغازه عینک فروشی با داشتن یک المان یا تم خاص می تواند به راحتی نظر رهگذرها را به خود جلب کند و در خاطر مشتریانش باقی بماند. طراحی ویترین طلا فروشی ها بایستی به صورتی انجام شود که مشتری ها بتوانند بدون دست زدن به اجناس باطن آن، به راحتی آن ها را از جهت های متعدد مشاهده کرده و در صورتی که قصد امتحان نمودن و خرید یک فرآورده را پیدا کردند، به آن دسترسی پیدا کنند.