طراحی دکوراسیون رستوران کوچک مدرن و شیک معماری مسعودیان | memarinavaz

طراحی دکوراسیون رستوران کوچک مدرن و شیک معماری مسعودیان | memarinavaz

استفاده از رنگ مناسب از دیگر مسائلی است که در طراحی رستوران باید به آن توجه نمایید. رنگ های مناسب می توانند باعث ایجاد محیطی زنده و پر انرژی گردند و تنوع و تضاد در رنگ ها انرژی محیط را افزایش می دهد. شما باید بدانید که هر رنگ ویژگی ها و پیام های مخصوص به خود را دارد به این ترتیب شما می توانید با استفاده از رنگ ها احساسات خود را نیز بیان نمایید. آبگون دیزاین با 6 سال سابقه ی فعالیت در حوزه ی طراحی و اجرای انواع پروژه های معماری، می تواند پلان رستوران مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد. برای این منظور کافیست با مشاورین ما تماس برقرار کرده و ایده های مد نظر خود را ارائه نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن زیبا ترین فضا ها را متناسب با بودجه و زمان مورد نظر شما پیاده سازی نمایند. 1- رستوران و کافه بار “No.1986” واقع در ویتنام به مساحت 1000 متر مربع در سال 2017 توسط گروه معماری “Le House” طراحی و به اجرا رسیده است.

پلان اتاق غذاخوری شما باید به مشتریان امکان دسترسی به رستوران و مطابقت با زیبایی برند شما را پلان رستوران بدهد. اما، اگر به دنبال ایجاد فضایی دنج هستید که اجتماع شما بتواند در آن جمع شود، ممکن است بخواهید یک پلان زمینی ایجاد کنید که محیطی آرام، گرم و دلپذیر را تحسین کند. بنابراین رستوران داری جز بهترین حرفه های ایران و جهان به حساب می آید و معمولا رستوران داران تمایل دارند یک رستوران خاص داشته باشند چرا که خاص بودن موجب جذب مشتری و معروفیت بیشتر می شود. طراحی پلان از نخستین گام های تاسیس یک رستوران خاص محسوب می شود و این طراحی باید توسط شخص معمار صورت بگیرد. در اینجا به اهمیت معمار پی می بریم چرا که طراحی پلان رستوران اگر استاندارد انجام گیرد موجب زیبایی و استحکام آن شده و آسایش برای مشتریان رستوران در ساعاتی که در آنجا هستند حاصل خواهد شد.

  • طراحی رستوران باید گردش روان اقلام را از انبار و انبار به رستوران آشپزخانه تقویت کند.
  • ایجاد تنوع در دکوراسیون داخلی، طراحی و چیدمان فضای داخلی، طراحی نقشه رستوران به شکلی که آسان ترین کاربری و دسترسی را برای مشتریان فراهم کند و یک سری نکات دیگر را باید مد نظر قرار داد تا بتوان رضایت کامل مشتری را از محیط رستوران کسب نمود.
  • در نظر گرفتن خط دید انسان، از مواردی است که باید در این رابطه به آن توجه شود، زیرا ارتباط مشتری با محیط حول او به این وسیله صورت می گیرد و قادر است باعث تحریک حس کنجکاوی او شود.

آشپزخانه رستوارن شامل فضاهای مختلفی می شود که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرند. 6- رستوران و کافه بار “Chaimiduo” واقع در چین به مساحت 631 متر مربع در سال 2015 توسط گروه معماری “Zhaoyang Architects” طراحی و ساخته شده است. 12- کافه بار “La Ruina Park Bar” واقع در مکزیک به مساحت  210 متر مربع در سال 2017 توسط گروه معماری “Tamen Arquitectura” طراحی و ساخته شده است.

کاملترین پلان رستوران ( اتوکد , رندر , سه بعدی اتوکد )

این می تواند منجر به عدم تمایل مهمانان و کارمندان به استفاده از فضای اضافی شود. برای جلوگیری از این امر، پلانی طراحی کنید که فضای بیرونی شما را برای مهمانان و سرورها راحت کند. مناطق کارکنان (مانند دفاتر و اتاق های استراحت) همیشه باید در نقشه های طبقه شما گنجانده شود.

بهترین روش های طراحی پلان طبقه در دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طبق گفته توتال فود سرویس، این مدل 60/40 است – 60 درصد فضا برای مهمانان (و صندلی) و 40 درصد برای آشپزخانه و سایر فضاهای کارکنان استفاده می شود. مرحله مهم دیگر محاسبه حداکثر اشغال فضای شما بسته به کدهای ساختمان محلی است. اینها بسته به نوع رستوران کوچک و مکان متفاوت است، اما ما ظرفیت زیر را برای هر مهمان در این نوع رستوران‌ها پیشنهاد می‌کنیم. در پایین تصویری از یک رستوران کوچک که فضای مستطیلی دارد را مشاهده می کنید. دکوراسیون این بنا به اندازه کافی برای جلب توجه مشتریان جذاب طراحی شده و در آن به جای نورپردازی پیچیده بیشتر از نور طبیعی کمک گرفته شده است.