اتاق فرار کرج رزرو آنلاین اسکیپ روم در کرج + لیست کامل ایران اسکیپ-آل اسکیپ

ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه اسکیپ روم تهران پیداکرده است. در اتاق آمن ، از یک دختر جوان فریبنده دارد ، و در اتاق دوم (کریمسون ) روی داستان دو دختر ناپدید شده تمرکز دارید. داستانهای فوق العاده فریبنده شما را برای حل معماها و فرار از اتاقها قبل از اینکه خیلی دیر شود حساس می کند! هر دو اتاق دو تا شش بازیکن دارند و بازی هر دو اتاق به هم مرتبط است . شاید از قبل با خود صحبت کنید و بگویید این یک بازی است ، اما پس از شروع بازی قطعا متوجه خواهید شد که هرچقدر که بگذرد، واقعا در بازی غرق می‌شوید و خود را به دست بازی خواهید سپرد و چه بسا ناتوان از حل مسایل آن شوید . شعبات تهران این اتاق فرار در جردن، فردوسی، حقانی، میرداماد و سعادت آباد واقع شده‌اند.

این گروه از بازی‌ها یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای افرادی‌ست که دارای روحیه کار گروهی و تیمی بوده و به دنبال تجربه‌های تازه و حل‌کردن معماهای مختلف در شرایط استرس‌زاست. وست روم یکی از اسکیپ روم یا اتاق فرارها در تهران است که ترسناک‌ترین سناریوها را برای تجربه یک ساعت مهیج طراحی و پیاده‌سازی نموده است. این مجموعه یکی دیگر از اسکیپ روم‌های تهران بوده و در حال حاضر فقط در یک سناریو به نام اتاق فرار طالع نحس فعالیت می‌کند. ژانر این بازی ترس و دلهره است و شما ۸٠ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماهای مختلف، راه نجات از اتاق را پیدا کنید. میزان ترس بازی اتاق فرار دژاوو ۸ از ۱٠ و میزان سختی آن ۷ از ۱٠ می‌باشد.

اتاق فرار Stash House

در این اتاق فرار می‌توانید 4 الی 8 نفره به همراه دوستان‌تان شرکت کنید. حدود زمان سناریوهای مختلف بازی در این اتاق فرار، حدود 60 دقیقه است. پس با نهایت دقت، تیم هیجان‌انگیزی ترتیب بدهید و ساعات جذابی را در این اتاق فرار بگذرانید. برای معرفی بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران، باید جایی برای اتاق فرار اسکیپ هوم باز کنید. این اتاق فرار با دارا بودن چندین سناریو مختلف و چالش برانگیز، ذهن شما را درگیر می‌کند. سناریوهای هیجانی و ژانر وحشت در اسکیپ هوم، آدرنالین خون شما را در بالاترین میزان خود قرار می‌دهد تا تجربه‌ای جذاب از حضور در این فضا داشته باشید.

اتاق فرار سرقت از بانک در دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند. ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود، به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. تجربه یک اتاق فرار ترسناک با دکور خاص و طراحی متفاوت را در اتاق فرار اسم من سیدنی است تجربه کنید.

در رابطه با ترس و ترسناک بودن اتاق های فرار پایین همین صفحه بیشتر صحبت میکنیم. هر یک از اسکیپ روم ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی‌اند و سناریوهایی که در آنها اجرا و پیاده‌سازی می‌شود، تاثیر بسیار زیادی بر میزان رضایت افراد خواهد داشت. اتاق فرار وست روم برای فراهم‌کردن شرایط بسیار عالی و کاملا مهیج برای افرادی که علاقه زیادی به تجربه ترس دارند، اتاق فرار قربانی را اجرا کرده است.

اتاق فرارها براساس مهارت بازیکن ها از ساده تا دشوار طبقه بندی شدند و شما هر چقدر بیشتر تجربه کسب کنید میتونید سطح های بالاتر رو برای بازی و فرار انتخاب کنید. ظرفیت این اتاق بازی بین ۴ تا ۸ نفر بوده و مدت زمان بازی در آن ۶٠ دقیقه می‌باشد. به دنبال هیجانید؟ دوست دارید تجربه‌ای جدید با آدرنالین بالا را همراه اتفاقات رمزآمیز در ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران تجربه کنید؟ اتاق فرار یکی از پرطرفدارترین تفریحات هیجان‌انگیز و ماجراجویانه است.

اتاق فرار تونل

هانتد هاوس در محدوده شهرری واقع شده است و با دارا بودن پرسنل جوان و پر هیجان، شرایط عالی برای شرکت در اتاق فرار ترسناک را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام hauntedescape_ir از رزرو و آدرس این مجموعه مطلع شوید. اگر بخواهیم در معرفی بهترین اتاق فرارهای شمال تهران، به یکی از حرفه‌ای‌ترین اتاق فرارها اشاره کنیم، اتاق فرار اسکیپ کیوب در صدر آن است. این اتاق فرار هیجان‌انگیز با پرسنل هوشمند، علاقه‌مند و عاشق هیجان اداره می‌شود که در سه شعبه مختلف کار خود را گسترش داده است. سناریوهای جذاب، هیجانی، فانتزی و ترسناک از محبوب‌ترین انواع بازی در اسکیپ کیوب است. شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به شعبه‌های مختلف در شمال تهران و غرب تهران، از اتاق فرارهای مختلف این مجموعه استفاده کنید و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید.

جستجو در سایت.

اتاق فرار کرج رزرو آنلاین اسکیپ روم در کرج + لیست کامل ایران اسکیپ-آل اسکیپ

اتاق فرار کینه جن در مورد زوجی است که با یک جن توافق میکنند تا در ازای یک گنج، فرزند خود را قربانی کنند. برای اینکه وارد بازی بشوید باید تیم ۴ تا ۶ نفره‌ای را تشکیل بدهید. این اتاق فرار مهیج ترکیبی از ژانرهای ترسناک، تخیلی، دلهره آور و معمایی بوده و لذت یک بازی دلچسب را در ذهنتان حک خواهد کرد. یکی از مهیج ترین و ترسناک ترین اسکیپ روم ها در آمستردام که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، gamescape می باشد. در این بازی به شما یک تا دو ساعت زمان داده میشود تا نتیجه تحقیقات یکی از اساتیدتان را به معرض نمایش بگذارید. سالها قبل یکی از اساتید شناخته شده شما در دانشگاه باستان شناسی ناپدید میشود و شما و گروهی از دوستانتان تصمیم میگیرید نتیجه تحقیقات وی را انتشار دهید.

به دنبال یک تفریح تکرار نشدنی و جذاب گروه در غرب تهران می گردید ؟ پیشنهاد ما به شما اتاق فرار است که با انواع ژانر خود یک تفریح مهیج به شمار می آید. پر طرفدار ترین ژانر اسکیپ روم بدون شک اتاق فرار ترسناک است که با سناریو های مختلف در غرب تهران انجام می شود. اگر شما نیز از طرفداران ژانر ترسناک می باشید و به دنبال تفریحی هستید که مو به تن شما سیخ کند در این مطلب با ما همراه باشید و بهترین اسکیپ روم های ترسناک در غرب تهران را پیدا کنید.

  • انواع ژانرهای معروفی که در بهترین اتاق فرارهای کرج می‌تونید انتخاب کنید شامل این موارد هستند.
  • در ایران هم اتاق های فرار بسیاری طراحی شده و در حال کار هستند در مراکز استانها و شهر های بزرگ می توانید ازین قبیل اتاق ها را پیدا کنید و خاطره ای سراسر هیجان و ترس را تجربه نمایید .
  • برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید.
  • این اتاق فرار پرطرفدار در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده و در دو شهر تهران و اردبیل دارای شعبه می‌باشد.