قیمت روز سیم مفتول استیل + خرید و فروش سیم مفتول | foulka

قیمت روز سیم مفتول استیل + خرید و فروش سیم مفتول | foulka

در صورت نیاز به توضیح بیشتر متن زیر را مطالعه کنید یا با صنایع مفتولی فولکا ما تماس بگیرید.. عرضه کننده انواع توری و مفتول از جمله مفتول استنلس استیل آماده ارائه به مشتریان می باشد . مفتول استیل 304، 316، 310،321  و 430  که به دو صورت شاخه و کلاف عرضه می شوند. از لحاظ ویژگی های فیزیکی و مکانیکی در برابر خوردگی و رطوبت و زنگ و دمای بالا مقاومت قابل توجهی دارند. در برابر مواد شیمیایی آلی ، غیر آلی ، رنگ و رسوبات بسیار مقاوم هستند.

  • قیمت سیم مفتول استیل نسبت به قیمت سیم مفتول سیاه و یا قیمت سیم مفتول گالوانیزه بالاتر است.
  • در مجموع ماهیت محیط و ترکیب شیمایی فولاد هر دو در تشکیل زنگ و خوردگی حفره‌ای فولاد ضد زنگ نقش تعیین کننده‌ای دارند.
  • پس از انتخاب محصول مورد نظر برای ثبت سفارش با کارشناسان آهن آنلاین در تماس باشید.
  • این محصول در اصل از گالوانیزه کردن، مفتول سیاه به وجود می آید و سیم مفتول استیل نیز یکی از مدل های مقاوم این سری است.
  • – با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با کارشناسان در تماس باشید.
  • محصولات فولادی از جنس فولاد زنگ نزن قیمت بالاتری نسبت به قیمت محصولات فولادی تولید شده از فولاد کربنی دارند.

این محصول بیشتر در صنایع ریلی، مفتولی، خانگی و حتی بسته بندی و عایق نیز مورد استفاده قرار میگیرد. در کابینت سازی و آرماتور سازی، یکی از مهم ترین ابزار ها سیم مفتول مسوار است، زیرا با داشتن مقاومت مناسب و همچنین تحمل گرمایی بیشتر نسبت به مدل های دیگر برای انجام این چنین کارهایی مناسب است. جنس آلیاژ استیل به کار رفته باعث می شود تا این نوع کابل دربرابر انواع ضربه، مقاوم باشد و در مقابل ضربه، سایش و حتی گرما نیز از کابل های دیگر بهتر عمل کند.

سایز سیم برق ساختمان

سیم مفتول استیل، معمولا به صورت کیلویی و به شکل کلاف در بازار آهن به فروش می رسد. پس از استعلام قیمت محصول توسط شما، کارشناسان فروش آهن آنلاین، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پيش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن آنلاین دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تاييد قيمت كرايه از سوي مشتري، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند. فولاد ضد زنگ به دسته ای از آلیاژها با پایه آهنی گفته می‌شود که حاوی حداقل ۱۱ درصد عنصر کروم (Cr) می‌باشد. این سیم ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به دلیل داشتن میزان کربن فشرده شده بسیار زیاد در تولیدی های بسیاری به عنوان ماده اولیه نیز استفاده می شوند و دارای کاربردهای مختلفی است و حتی برای تولید فنرهای ماشین نیز استفاده می شود. ما در چند سال گذشته با آغاز فروش آنلاین آهن، پا به عرصه جدیدی گذاشتیم که هدف از آن، افزایش سرعت خدمت‌رسانی به مشتریانمان در اقصی نقاط ایران است.

کاربردهای مفتول استیل

با استفاده از انبر دم گرد مقدار مورد نیاز از مفتول را جداکرده و به ایجاد طرح های هنری مد نظرتان بپردازید. گاها بعضی آلیاژهای نسوز و خاص مانند مونل و اینکونل نیز موجود می باشد. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. جنس این تک رشته ها از مس میباشد رسانای خیلی قویی میباشد به همین دلیل از عایق بسیار قوی استفاده میکنند.

تولید و عرضه کننده انواع توری ، فنس و مفتول

فولادهای زنگ نزن یا استنلس استیل جزء دسته فولادهای آلياژی حاوی مقدار زیادی کروم می باشند. حداقل عنصر کروم متعارف در اين دسته از فولادها 11% می باشد و براي اينکه آلياژهای آهنی خاصيت زنگ نزن داشته باشند ميزان کروم در آنها نبايد کمتر از اين مقدار باشد. تولید انواع دسته و دستگیره قابلمه تفلون و کتری استیل شیردار،دسته و دستگیره استیل و مسوار،دسته های کتری به صورت مدل ترکیه ای می باشد،با ضمانت و کیفیت عالی. این محصول کاربردهای فراوان در آرماتوربندی دارد و برای تثبیت میلگردها بیشتر از آن استفاده می شود و در بسیاری از موارد با آن می توان عملیات ساخت فونداسیون را انجام داد. این نوع سیم در 4 اندازه 1.5 تا 4 میلیمتر عرضه شده است که هر کدام دارای حالت های مخصوص به خود است.