طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو فروردین 1403 + جدول و شرایط پایگاه خبری جماران | kamapress

اتفاق خوب دیگر این است که مدیران خودرو می‌تواند انواع محصولات لوکس چری را به ایران بیاورد؛ یعنی در کنار برند چری، احتمال عرضه محصولات اکسید (Exeed) نیز برای بازار ایران، بیش از پیش قوت گرفته است. نخستین خودرویی که با برند فونیکس در کشورمان عرضه می‌شود، فونیکس تیگو 8 پرو خواهد بود که زمستان 1400 به بازار می‌آید. در اواخر 1401 نیز آریزو 6 پرو سومین محصولی خواهد بود که تحت برند فونیکس به بازار می‌آید. فونیکس در کنار پروژه‌هایی نظیر پارکینگ VIP، برای توسعه زیرساخت‌های شارژ خودروهای برقی نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد. برنامه موسوم به جریان سبز فونیکس برای ارائه محصولات دوستدار محیط زیست محدود به این خودرو نخواهد بود و فونیکس در ادامه راه خود، قصد دارد خودروهای دیگری را نیز بر پایه تکنولوژی‌های PHEV و BEV ارائه کند. در اطلاعیه مدیران خودرو دقیقا مشخص شده که از هر یک از خودروها چه تعداد در قالب طرح‌‌های سه‌گانه فوق عرضه خواهد شد.

آنچه که این خودرو را از سایر مدل­های کوییک متمایز می­کند، طراحی جلو و سپر است که نمایی زیبا و چشم نواز را به ارمغان می­آورد. قیمت مقرون به صرفه و مناسب این خودرو در کنار فروش اقساطی کوییک S سبب شده تا عده زیادی به فکر خرید این خودروی دوست لیست قیمت ایران خودرو اقساطی داشتنی بیفتند. سایپا با معرفی ساینا جی، مدل بهتر، باکیفیت ­تر، جدید تر و البته گران­تر خود در مقایسه با مدل­ های اس و EX بار دیگر وارد بازار رقابت شد.

فراخوان جدید متقاضیان محصول پژو پارس پس از تعطیلات نوروزی از سوی ایران خودرو اعلام شد.

بنابراین دلباخته هر کدام از موارد یاد شده که هستید و قصد خرید قسطی محصولات ایران خودرو را دارید، زمان را از دست ندهید. شرکت ایران خودرو یکی از بزرگ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو در ایران است. در آغاز فعالیت، ایران خودرو با شرکت‌های خارجی خودروسازی نظیر پژو و رنو همکاری می‌کرد. این شرکت تلاش کرد تا با همکاری با شرکت‌های خودروسازی بزرگ جهان، خودروهای متنوع و با کیفیت را برای بازار داخلی تولید کند. طی سال‌های گذشته، ایران خودرو به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خودرو در منطقه خاورمیانه شناخته شده است. این شرکت به تولید خودروهای مسافربری، خودروهای سبک و سنگین می‌پردازد.

برجام امروز غیر فعال است

نیسان وانت به‌عنوان یکی از خودروهای دیرپا در خط تولید صنایع خودروسازی ایران، موفق شده است تا طی چهار دهه گذشته محبوب و پرفروش باقی بماند. این شرکت به‌تازگی صادرات وانت نیسان به کنیا و پاکستان را آغاز کرده است. همچنین ساختار فنی وانت نیسان در محصول جدید این شرکت، یعنی پادرا پلاس نیز مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین پیکاپ کارون زامیاد نیز از پیشرانه و گیربکس وانت نیسان معروف بهره می‌برد؛ بنابراین حتی پس از توقف تولید وانت نیسان، این خودرو در قالب وانت‌های جدید زامیاد به حیات خود ادامه خواهد داد.

  • به‌عبارتی خودروساز ایرانی بخش قابل توجهی از مشتریان بالقوه خود که با مشکل تامین مالی برای پرداخت یکباره مبلغ تمام شده خودرو مواجه هستند را نادیده می‌گیرد.
  • ۲ – حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.
  • از ساعت 15 روز دوشنبه 23 بهمن ماه 1402، مدیران خودرو پیش فروش 5 محصول خود از طریق نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور را آغاز کرده است.
  • متقاضیان برای شرکت در این شرایط فروش می‌توانند به نمایندگی‌های سایپا و سایت فروش اینترنتی این شرکت مراجعه نمایند.

برای مشاهده آدرس نمایندگی‌های مدیران خودرو به‌منظور کسب اطلاع درباره قیمت خودروها می‌توانید روی این لینک کلیک کنید. 5 خودرو تیگو 8 پرو ای پلاس، تیگو 8 پرو مکس آی ای، آریزو 6 پرو، فونیکس اف ایکس و تیگو 7 پرو پرمیوم محصولاتی هستند که در این طرح عرضه می‌شوند. نکته مهم آن است که علاوه بر فروش نقدی، امکان خرید این خودروها به‌صورت قسطی هم فراهم شده است. سایا خودرو ثابت کرده است، هیچ شرط محالی برای ماشین‌دار شدن وجود ندارد! قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو را دارید اما نمی دانید سرمایه کافی برای پیش قسط را از کجا تامین کنید؟!

منتظر افزایش قیمت خودرو در کارخانه باشید

طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو فروردین 1403 + جدول و شرایط پایگاه خبری جماران | kamapress