یادگیری زبان انگلیسی در خانه با ۱۰ روش کاربردی! سفیر | zabannew

سعی کنید ابتدا در زمینه‌ی که دوست دارید فلش کارت ها را مطالعه کنید سپس به سراغ باقی شاخه ها بروید. اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاملاً رایگان، بدون تبلیغات و در عین حال فوق‌العاده برای کودکان‌ خود می‌گردید، به شما توصیه می‌کنیم حتماً این اپلیکیشن را دانلود کنید. دروس اپلیکیشن خان آکادمی که با همکاری متخصصان دانشگاه استنفورد طراحی شده است، از بازی‌های جذابی برای آموزش کودکان استفاده می‌کند که در کنار یادگیری زبان انگلیسی، مدت‌ها کودکان‌تان را سرگرم نگه خواهد داشت. Mondly یک اپلیکیشن فوق العاده سرگرم‌کننده و جذاب برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در سنین مهدکودک یا سال‌های اول دبستان است.

  • اکثر نرم افزار های یادگیری زبان انگلیسی دارای یادآور ( Reminder ) هستند که طبق تنظیماتی که شما از قبل در آن ها مشخص می کنید در ساعت خاصی به شما یادآوری می کند که به سراغ یادگیری بروید.
  • یادگیری زبان در خانه یکی از اولین راه‌هایی است که ممکن است برای یادگیری زبان به ذهن شما برسد.
  • همان‌طور که می‌دانید مکالمه و صحبت‌کردن به زبان انگلیسی از دشوارترین کارهای یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود.
  • اگر دیالوگ‌هایی که می‌شنوید برای شما راحت است و شما را به چالش نمی‌کشد، یعنی سطح شما بالاتر است.
  • استفاده از Babbel برای آموزش زبان به کودکان بالای 12 سال توصیه می‌شود.
  • برای تعیین سطح نیز می‌توانید به آموزشگاه های معتبر زبان انگلیسی ازجمله آموزشگاه زبان ایرانیان بهترین آموزشگاه زبان در شمال تهران مراجعه کنید.
برای ابتدای کار می‌توانید از سریال‌های کمدی، انیمیشن یا انیمه‌هایی با اپیزودهای نسبتاً کوتاه و مستندها استفاده کنید. بسیاری از اهداف دیگر نیز هستند که می توانید انتخاب کنید، بنابراین یکی از آنها که برای شما اهمیت دارد؛ انتخاب نمایید. از این قسمت میتوانید فایل PDF این مقاله را دانلود کنید تا هر وقت خواستید به آن دسترسی داشته باشید. شما اگر بخواهید رانندگی را هم یاد بگیرید باید ترفند های آن بیشتر بدانید را بیاموزید. مثال های بالا صرفاً برای راهنمایی آورده شده و تصمیم انتخاب کتاب و انتشارات اون کاملاً به عهده خود شماست. یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.

استفاده از نرم افزار های آموزشی

یادگیری زبان انگلیسی در خانه با ۱۰ روش کاربردی! سفیر | zabannew

نرم افزار های متنوع زیادی در رابطه با آموزش زبان انگلیسی متناسب با نیازهای مختلف وجود دارند. از جمله نرم افزار های ویژه افراد مبتدی ، آموزش زبان کودکان، نرم افزار آمادگی آزمون آیلتس IELTS، نرم افزار آموزش واژگان آزمون آیلتس یا تافل، اپلیکیشن آموزش گرامر از مبتدی تا پیشرفته و …. بسیاری دیگر که هر کدام پاسخ گوی نیازهای مختلف در حوزه ی یادگیری زبان انگلیسی هستند.

شواهد بسیاری وجود دارد که ثابت می‌کند زبان‌آموزان ازطریق موزیک و پادکست می‌توانند تلفظ خود را تقویت کنند و گرامر و لغات زیادی یاد بگیرند. پس با یادگیری زبان انگلیسی در منزل می‌توانیم در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنیم و با آرامش بیشتری به یادگیری زبان بپردازیم. پس از تعیین هدف بهتر است که مسیر یادگیری زبان انگلیسی را مشخص کنید. اولین سوالی که از خود می‌پرسید باید این باشد که برای رسیدن به هدفم چه مدت زمان نیاز دارم؟ مشخص شدن جواب این سوال برای تعیین مسیر یادگیری از اهمیت زیادی برخوردار است. این امکان نیز در مکتب‌خونه فراهم شده است که زبان‌آموزها نظر خود را در مورد کیفیت محتوا و نحوه برگزاری دوره بیان کنند.

اتاق تون رو کلمه بارون کنین

مداومت و سماجت در استفاده از روش‌هایی که حواس مختلف شما را با زبان جدید آشنا و هماهنگ می‎کند، حتماً ذهنتان را برای یادگیری آماده و آماده‌تر خواهد کرد. یادگیری زبان انگلیسی در خانه امکان پذیره ، باید برنامه ریزی داشته باشین و از منابع کمک آموزشی مانند برنامه های آموزشی ، فیلم های زبان اصلی و … برای راهنمایی بیشتر علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی در خانه، لیست جامعی برای معرفی اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی در زیر ارائه شده است.

ارتباط با ما