دانلود ریمیکس های دیجی تبا MP3 اصلی + پخش آنلاین گلسارموزیک | mey

پادکست‌ها اغلب مخاطبان خاص‌تری را هدف می‌گیرند. محتوای برنامه‌های رادیویی معمولا عمومی‌تر است. ممکن است یک پادکست بسیار تخصصی برای یک شاخه علمی خاص وجود داشته باشد در حالی‌که در رادیو تلاش بر این است که مخاطبان به حداکثر تعداد ممکن برسند. در سال 1980 محتوای صوتی با ساختاری شبیه به پادکست و با نام Audioblog به معنی رسانه صوتی تولید می‌شد. بعدها دسترسی به پهنای باند اینترنت بیشتر شد و ابزار کاربردی مانند آی‌پاد به بازار آمد.

پادکست هلی تاک را از اپلیکیشن‌های پادگیر بشنوید

پادکست های فارسی روانشناسی در بین گروه‌های مختلف، تنوع و البته مخاطبان بسیاری دارد. در ادامه تعدادی از محبوب ترین پادکست های فارسی حوزه روانشناسی را بر اساس حجم مخاطبان فهرست کرده ایم. بهامین توفیقی و میلاد اسلامی‌زاد میزبانان این پادکست هستند و در هر قسمت از آن به سراغ یک موضوع در حوزه‌ی فناوری می‌روند و درباره‌اش بر اساس یک پروژه‌ی تحققی گفت‌وگو می‌کنند.

پادکست های طنز و سرگرمی

تمام حقوق مطالب سایت برای دلدار موزیک محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. برای اطلاع از شرایط جذب اسپانسر به ایمیل بزنید. ما هر شب راس ساعت ۲۳، برای شما یک داستان کوتاه می‌خوانیم. در هر اپیزود جاب گپ با تجربه کار در یکی از شرکت های مطرح آشنا می شویم.

دانلود ریمیکس های دیجی تبا MP3 اصلی + پخش آنلاین گلسارموزیک | mey توی این پادکست در مورد شغل با آدمهای مختلف حرف حسام و شوپنهاور فارسی میزنیم. ممکن است پادکست‌های بسیار خوبی را از قلم انداخته باشم. مشکل دیگر این است که توضیح تهیه‌کنندگان برخی پادکست‌ها برای محصولشان چندان خوب نبود. اگر احیانا این عزیزان توضیح کامل‌تری برای من ارسال کردند در فهرست، ویرایش صورت خواهم داد. پادکست اوتسایدرز، با رویکرد روایت زندگی افراد و داستان‌های فراموش شده ورزش شروع به کار کرد. گل به خودی یه پادکست فارسی درباره‌ی فوتبال و حواشی اون هستش، ما عشق فوتبال هستیم و با قلب‌مون فوتبال رو دنبال میکنیم.

  • در پادکست معمولا فرد یا افرادی در حوزه مربوط به موضوع پادکست صحبت می‌کنند و پس از ضبط کردن صدای خود، فایل آن را در وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های پادگیر منتشر می‌کنند.
  • ما هر شب راس ساعت ۲۳، برای شما یک داستان کوتاه می‌خوانیم.
  • همچنین کمترین میزان ویرایش یا بُرش یا کات در صحبت های او وجود دارد.
  • اگر به فناوری و تکنولوژی علاقه‌مند باشید، لیست پادکست های فارسی این حوزه می‌تواند برای‌تان جذاب باشد و حسابی سرگرم‌تان کند.
  • برای دسترسی به مزگو می‌توانید به اپلیکیشن‌های پادگیر مختلف مراجعه کنید و از شنیدن داستان خوشمزه‌ی غذاها لذت ببرید.
تعداد پادکست‌های خوب آنقدر زیاد شد که از ماکزیمم مجاز پادکست‌هایی که می‌شد در کست باکس دنبال کنم، فراتر رفت و به اجبار آنها را وارد گوگل پادکست خودم کردم. هر چند گوگل پادکست هم پادکست‌خوان یا پاد‌خوان بدی نیست، اما سلیقه من کست باکس بود. مدتی پیش از دنبال‌کننده‌ها اینستاگرام یک پزشک خواستم که پادکست‌های خوبی که گوش می‌کنند به من معرفی کنند.

چگونه محتواهای تأثیرگذار در اینترنت بنویسیم؟