خرید تتر USDT قیمت تتر نمودار و تحلیل ️ صرافی تاپ کنز-تترفا

تبدیل یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش بیت کوینو تبادل سایر ارزهای دیجیتال به صورت تخصصی می‌باشد. برای دریافت نظرات کارشناسان در مورد پیش‌بینی تتر می‌توانید به کانال تلگرام الگوریتم تحلیل (@algotahlil) مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید خرید و فروش ارزهای دیجیتال همواره با ریسک همراه است؛ کانال‌های تحلیلی نیز صرفا نظر متخصصین این حوزه می‌باشد. حداقل سرمایه برای خرید تتر با تومان در صرافی‌های مختلف فرق دارد. در صرافی تبدیل شما می‌توانید با حداقل سرمایه ۱۰۰ هزار تومان در بازار معاملاتی و حداقل سرمایه ۴۰۰ هزار تومان در خرید آسان برای خرید هر ارز دیجیتالی از جمله خرید آسان تتر اقدام کنید.

  • از این رو اکنون گزارش‌های منظمی از ذخایر خود منتشر می‌کند و اطلاعات مربوط به آنها را در وب سایت خود درج می کند.
  • برای تبادل ارز ‌دیجیتال با تومان کارمزد دریافتی معادل 0.25% و برای تبادل ارز ‌دیجیتال با تتر کارمزد دریافتی 0.2% خواهد بود.
  • از آنجا که بسیاری از صرافی‌ها راه‌اندازی حساب بانکی فیات نمی‌پذیرند، برخی از آن‌ها برای نگهداری وجوه خود از تتر استفاده می‌کنند.

خرید تتر USDT قیمت تتر نمودار و تحلیل ️ صرافی تاپ کنز-تترفا از آنجا که امکان انتقال مستقیم ریال به صرافی‌های خارجی وجود ندارد، برای خرید ارز دیجیتال در این صرافی‌ها به تتر فروش تتر نیاز خواهید داشت. می‌توانید تتر مورد نیاز خود را در صرافی ارزپایا خریداری کرده و آن را به صرافی‌ یا کیف پول‌های دیگر انتقال دهید. ارزپایا از تتر درشبکه‌ ترونیا شبکه TRC20 پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین انتقال تتر از ارزپایا بسیار سریع و کم هزینه خواهد بود. استیبل کوین‌هایی مانند تتر به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت منطقی نیستند، زیرا ارزش ان‌ها ثابت است و افزایش پیدا نمی‌کند. این ارزهای دیجیتالی مانند تتر فقط به عنوان ذخیره ارزش عمل می‌کنند، زیرا یک USDT همیشه باید برابر با یک دلار آمریکا باشد.

تحلیل بیت در تایم فریم 4 ساعته

به جز تتر استیبل‌کوین‌های دیگری مثل BUSD بایننس، USDC کوین‌بیس و دای نیز در بازار کریپتوکارنسی مطرح هستند. با این حال، تتر در سال 2022 بیشتر از دومیلیارد دلار به تترهای درحال گردش افزود. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در خصوص تتر، متمرکز بودن این استیبل‌کوین و امکان مسدودسازی حساب ایرانیان و فریز دارایی‌های تتر است. با وجود این، تتر یکی از محبوب‌ترین استیبل‌کوین‌های موجود در بازار است و در عین حال نقدینگی را برای تراکنش‌هایی به ارزش میلیون‌ها دلار در روز فراهم می‌کند. برای خرید تتر در یک صرافی ارز دیجیتال که آن را ارائه می‌کند، یک حساب ثبت کنید. از آنجایی که این رمزارز یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال است، چندین مکان خوب برای خرید تتر وجود دارد.

تتر همچنان در مرکز گمانه زنی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال و شبکه‌های بلاک چین است و بسیاری از کاربران در نقدینگی و ثبات ان تردید دارند. اگر می‌خواهید در بازار ارز دیجیتال معامله کنید، همیشه داشتن یک استیبل کوین مانند تتر برای فرار از شرایط نوسان بازار کمک می‌کند. بنابراین انتخاب یک کیف پول مناسب برای نگهداری تتر یک تصمیم مهم است و نباید ساده گرفته شود. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید.

مهم‌ترین رقبا تتر کدام استیبل کوین‌ها هستند؟

چرا که تتر هیچ نوسانی نداشته و تنها نوسانی که باعث سود و زیان شما می شود، نوسان ارز دیگری است که قصد خرید یا فروش آن را دارید. به همین خاطر اغلب تریدرها و سرمایه گذاران بازار، از تتر برای خرید ارزهای موردنظر خود استفاده می کنند تا تنها نوسانی که سود یا زیان شان را مشخص کند، نوسانات همان ارز باشد. جالب است بدانید تتر، پر استفاده ترین ارز دیجیتال دنیاست.و مهمترین ویژگی تتر ثبات قیمت آن است. برای تریدرهایی که قصد ریسک ندارند، رمز ارز تتر بهترین انتخاب است.

خرید تتر با کمترین کارمزد