روش نصب انواع باتری یو پی اس ups-مستر انرژی پلاس

سوال دوم هم هر دو مورد رو اموش دادم و علاوه بر این دو مورد، UPS های آفلاین نیز مورد بررسی قرار دادیم. بله، این محصول شامل پشتیبانی فنی مدرس است و شما پس از تهیه بسته اگر سوال یا مشکلی داشتید میتوانید مستقیم با مدرس در ارتباط باشید. توضیحات به زبان ساده و قابل فهم نسبت به کتاب های تخصصی و پیچیده در این حوزه. © “کیان باتری” یک علامت تجاری ثبت شده است و تمام حقوق آن محفوظ میباشد. مرحله چهارم5- باتری جدید را در همان جای قبلی جایگزین کرده و کابل های قرمز و مشکی را متصل کنید.

پس از نصب باتری باید به وسیله ولت متر آن را بررسی نمایید تا از اتصال درست باتری های یو پی اس مطمئن شوید. به طوری که پراپ مثبت ولت متر بر روی کابل قرمز و پراپ منفی روی کابل سیاه یا آبی باشد و ولتاژ مورد نیاز باید کمی بیشتر از ولتاژ کابینت باتری باشد. عدد نمایش داده شده نیز هرگز نباید منفی باشد در غیر اینصورت قطب های مجموعه باطری ها برعکس متصل شده اند و این حالت به شدت خطرناک می باشد. همانطور که می دانید یو پی اس نوعی سیستم جریان برق بدون وقفه محسوب می گردد و به عبارتی از دستگاه هایی که به آن متصل هستند محافظت می نماید. باتری یو پی اسکه برای دستگاه تعبیه شده در واقع با اتصال به برق انرژی مورد نیاز را ذخیره می نماید تا در هنگام قطعی برق بتوانید انرژی مورد نیاز سایر دستگاه های متصل به سیستم را تامین نماید.

رایج ترین ابعاد باتری یو پی اس کدام اند؟

بعد از اتمام اتصال، با ولت‌متر، ولتاژ خروجی را اندازه‌گیری نمایید. اگر عدد موجود در ولت‌متر منفی بود، قطب مثبت و منفی باتری‌ها را به صورت برعکس به کانکتور دستگاه متصل کرده‌اید. حتما بلافاصله و با رعایت نکات ایمنی، کانکتورها را بررسی و اصلاح نمایید.

فعالسازی گارانتی صبا باتری

برای راحت تر انجام شدن فرایند نصب یو پی اس، بهتر است باتری های جدید طوری قرار بگیرند که کابل منفی به قطب منفی وصل شود. توجه داشته باشید که اتصال برعکس قطب ها منجر به انفجار و صدمه به یو پی اس خواهد شد. نکته ی دیگری که کارشناسان مرکز تعمیرات ups بر آن تاکید دارند، این است که اول باید قطب مثبت وصل شده و سپس کابل منفی متصل گردد. یو پی اس به عنوان یک سیستم جریان بدون وقفه، وظیفه دارد که انرژی لازم برای دستگاه ها را در زمان قطعی برق تامین کند. همچنین این دستگاه به عنوان نوعی محافظ عمل کرده و دستگاه های متصل را در مقابل نوسانات جریان برق، محافظت می کند.

روش نصب انواع باتری یو پی اس ups-مستر انرژی پلاس خالی از لطف نیست یاداور شویم که تاریخ الکتریسیته به ایران و بین‌النهرین باستان بازمی‌گردد و اولین باتری اختراع شده را به دوره اشکانیان در حدود ۱۸۰۰ سال پیش نسبت می‌د https://mrenergyplus.com/ هند . نمونه هایی از این باتری که توسط یک محقق آلمانی در حوالی بغداد به دست آمده است هم اکنون در موزه برلین نگهداری می شود . متاسفانه در اروپا استاندارد معینی برای پروتکل RS – ۲۳۲ وجود ندارد ، بنابراین هرکدام از سازندگان یو پی اس پروتکل مخصوص خود را بکار می برند . به همین دلیل خریداران یو پی اس باید نرم افزار مناسب جهت ارتباط به یو پی اس توسط RS -232 را از سازندگان با فروشندگان مجاز یو پی اس دریافت کنند . بنابراین در صورت نیاز به کیفیت بالا با IP بالا؛ باید در کشورهای اروپای غربی به دنبال آن گشت . ۱- باتری های ایرانی کارخانه تولیدکننده باتری ماشین، گارانتی کننده باتری می باشد که برای استفاده از گارانتی ۶ الی ۲۰ ماهه آن بایستی به نمایندگی خدمات مجاز آن مراجعه نمایید.

  • قبل از محاسبات مربوط به انتخاب باتری، باید بدانیم که معمولاً باتری‌ها دو پارامتر اصلی به نام ظرفیت و ولتاژ‌ دارند که براساس آن‌ها بیان می‌شوند.
  • در بیشتر موارد این باتری ها را در محفظه پلاستیکی یا فلزی غیر رسانا و غیر مشتعل نگهداری می کنند.
  • پس از نصب باتری باید به وسیله ولت متر آن را بررسی نمایید تا از اتصال درست باتری های یو پی اس مطمئن شوید.
  • درصورتیکه اطلاعات این صفحه برای انتخاب مناسب ترین دستگاه یو پی اس برای کسب و کار شما کافی نباشد، همکاران ما با استفاده از تمام تجربیات خود، شما را برای برگزیدن ups مناسب راهنمایی خواهند کرد.