سیستم دزدگیر هوشمند-امن باش

این تغییر توسط یک مدار الکترونیکی آشکار گردیده، تقویت شده و می تواند منجر به بروز یک آلارم در خروجی PIRشود . سنسور مادون قرمز فقط به دمای ناشی از بدن انسان یا حیوان خونگرم که در محدوده ۸-۴۱ mmاست عکس العمل نشان میدهد و طول موج های دیگر انرژی مادون قرمز مربوط به چراغ ها، نور خورشید، تجهیزات گرم کننده و غیره را به منظور کاهش نویز جهت تشخیص حضور یک فرد در محدوده خود فیلتر می کند . دوربین های تشخیص حرکت و لامپ های اتوماتیک و سنسورهای مورد استفاده در دزدگیرهای منازل معمولاً از فناوری مادون قرمز یا PIR استفاده می کنند. در این تکنولوژی انرژی مادون قرمز که از بدن انسان ها و حیوانات به شکل دما منتشر می شود تشخیص داده می شود. این بیم دزدگیر اماکن قابلیت مقاوم بودن در برابر آب و حرارت و سرما را دارند و مناسب برای محیط های بیرونی میباشند و با اتصال به دستگاه دزدگیر نقش چشم های الکترونیک سیستم حفاظتی را دارد. یکی از مزایای وجود سیستم امنیتی و یا دوربین‌های نظارتی این است که، به محض ورود سارقین هم اطلاع رسانی انجام می‌دهد و هم تصاویر را ثبت می‌کنند، این امر به پلیس کمک می کند تا آنها را شناسایی کرده و اموال مسروقه را بازگردانی کنند.

  • کمپانی CGB یکی از کمپانی های تولید کننده محصولات ذخیره انرژی توانسته سهم قابل توجهی از بازار باطری را به خود جذب کند و با تولید انواع محصولات باطری در تمامی رنج های ولتاژ و آمپر مختلف نیاز مشتریان خود را در زمینه دزدگیر و …
  • امنیت، از ضروری‌ترین نیازهای زندگی بشر است که امروزه جوامع مختلف و کمپانی‌های بزرگ دنیا درصدد ایجاد آن در زندگی انسان هستند.
  • پس اگر قصد هوشمندسازی منزل خودرا دارید لازم است در ابتدا یک دزدگیر اماکن تهیه کنید.
  • مانند یک چراغ برق تا زمانی که کلید برق را نزنید هیچگونه تماسی بین لامپو برق برقرار نیست.
  • این سنسور از لحاظ عملکرد شبیه به سنسور حرکتی معمولی است با این تفاوت که قابلیت تشخیص وزن را نیز دارد و در وزن های متفاوت در بازار وجود دارند مانند 15 کیلو، 25 کیلو، 40 کیلو و…
  • دزد‌ها برای جلوگیری از عمل کردن سنسور‌های ورودی اقدام به شکستن پنجره‌ها می‌کنند که با نصب سنسور‌های شکستن شیشه این امکان برای آن‌ها وجود ندارند.
هر دو دستگاه از لحاظ عملکرد و امکانات یکی هستند و تنها تفاوت این دو دزدگیر, amnbash.ir وجود هفت عدد رله برای روشن و خاموش کردن لوازم برقی و لامپ است که در مدل F10 وجود دارد و از طریق نرم افزار قابل کنترل است.شما میتوانید لامپ منزل و لوازم برقی مانند جک پارکینگ,کرکره برقی,کولر گازی,پرده برقی و… را در صورتی که آمپر مصرفی بالایی نداشته باشند به طور مستقیم به رله وصل کنید ویا از کنداکتور برای ایمنی بیشتر (آمپر بالا مانند کولر گازی) استفاده کنید. هر سیستم دزدگیر هوشمند معمولا شامل سنسور‌ها، آژیر‌ها، سنسور‌های در و پنجره، چراغ‌ها، زنگ در و دوربین‌ها و کنترل پنل است که همه‌ی این عناصر، خانه‌ای امن را برای ما می‌سازد.

علی رغم تمام این راهکارها هنوز نتیجه ی قابل توجهی در ارتباط با کم شدن دزدی بدست نیامده است. همانطور که در مقالاتی در سایت به علل بروز سرقت نیز هم گفته شد، پژوهشگران بیکاری و را مهم ‌ترین دلیل گسترش سرقت می‌ دانند زیرا در همه حال، اولویت انسان تأمین نیازهای فیزیولوژیک و مادی ‌اش است. ین تلفن کننده کاملا ایزوله می باشد و دارای اعلام وضعیت آژیر نیز می باشد. تحریک مثبت و منفی و حافظه آلارم و تست شماره گیری از دیگر مزایای این تلفن کننده به شمار می رود. عمر مفید مصرف باتری از چهار ماه تا یکسال می باشد و از دیگر امکانات این محصول تنظیم میزان مصرف باتری است که در صورت صلاحدید به حداقل مصرف کاهش می یابد.

قیمت : 4,100,000 تومان

سیستم دزدگیر هوشمند-امن باش

زیرا تغییرات ناگهانی در دمای هوا در نزدیکی سنسور باعث ایجاد آلارم های کاذب در سیستم های امنیتی می شود. بنابراین می توانید به کمک بعضی از سیستم های دزدگیرخانه چراغ را روی تایمر گذاشته و در مواقع خاص آن را از راه دور خاموش و روشن کنید. است, هنگامی که باتری ضعیف می شود چشمی برای اینکه این مورد را اعلام کند سیگنالی به دزدگیر می‌دهد و دزدگیر هم برای متوجه کردن کاربر از ضعیف شدن باتری هشدار را فعال می کند.بنابراین اگر قصد نصب چشمی بی‌سیم را دارید حتماً باید مراقب باتری آن باشید تا آژیر کاذب نداشته باشید. تلفن کننده دزدگیر های اماکن در دو نوع سیم کارتی و خط ثابت وجود دارند که هر کدام مزایا و معایبی دارند که در ادامه به ان خواهیم پرداخت. دتکتور دود یا سنسور دود یکی دیگر از سنسورهای کارآمد دزدگیر اماکن است.

کلید لمسی هوشمند 8 پل

این مجموعه کامل دزدگیر امنیتی علاوه بر کنترل از طریق اینترنت ، امکان کنترل از طریق SMS را نیز دارد . یعنی شما می توانید به راحتی با ارسال کد های مخصوص از طریق پیامک ، سیستم امنیتی هوشمند خود را فعال و یا غیر فعال کرده و به طور کلی کنترل کنید . برای استفاده از امکان پیام کوتاه این سیستم کافی است سیم کارت معتبر را در قسمت مخصوص پنل مرکزی قرار دهید و با تعربف شماره های مورد نظر از طریق نرم افزار ، پیام کوتاه خود را برای برقراری ارتباط ، ارسال و یا دریافت نمایید . به طور مثال از خروجی دستگاه رابطی به یک وسیله برقی متصل می شود و شما با استفاده از نرم افزار قادر به خاموش یا روشن کردن وسیله برقی خواهید بود. با نصب دزدگیر اماکن تنها قادر به کنترل وسایلی می باشید که برقی هستند. برخی از افراد به منظور هوشمندسازی کامل خانه از وسایلی چون پرده برقی استفاده می کنند چرا که بتوانند از راه دور پرده های خانه را کنار بزنند.

زون nc و no که همان کنتاکتهای باز و بسته رله خروجی میباشند قابلیت اتصال انواع کنترل پنل های اعلام سرقت را مهیا میسازند بطوری که سوا ازمارک و مدل دستگاه، این بیم سنسور خطی بتمام سانترالهای دزدگیر اعلام حرق و… براحتی متصل میشوند. مانند هر سیستم یا دستگاهی در خانه شما سیستم امنیتی نیز باید به طور مرتب مورد مراقبت قرار گیرد تا عملکرد آن به درستی انجام شود، چک کردن سنسور ها به طور مرتب ،می تواند از هشدارهای بی دلیل جلوگیری کند. بدین منظور پیچ یا گیره کوچکی که در گوشه برد قرار دارد را باز کنید و با بالا بردن یا پایین اوردن برد چشمی زاویه و برد سنسور را تغییر با توجه به شرایط محل نصب چشمی دزدگیر تغییر دهید . در کنار این پیچ یک درجه قرار دارد که با مقدار عددی حک شده در کنار آن میتوان به طور دقیق برد را داخل قاب تنظیم کرد. در برخی از این سنسور ها، برد در جای خود فیکس شده و نیازی به تنظیم چشمی دزدگیر بصورت دستی نیست.

محصولات پیشنهادی