فروش انواع توسترهای بوش فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

فروش انواع توسترهای بوش فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان شما به راحتی می توانید با دکمه هایی که بر روی سطح دستگاه در این مدل طراحی شده است نیز میزان تست شدن نان را بر اساس سلیقه تان انتخاب نمایید. اگر به دنبال تهیه دستگاهی جمع‌و‌جور و قدرتمند و کارا جهت انجام فرایند تُست کردن نان هستید، توستر بوش مدل BOSCH TAT7S25 گزینه‌ای ایده‌آل برای شما محسوب خواهد شد. مصرف بالای نان در وعده‌های مختلف غذایی و نیاز به دسترسی سریع به آن موجب شده تا لزوم وجود توستر در هر محیط اعم از منزل و محل کار ضرورت پیدا کند.

توستر نان سنکور مدل STS 2607BK

توان مصرفی 1050 واتی این توستر در کنار برخورداری از سیستم گرمایشی المنتی قادر است انجام فرایند برشته کردن نان را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند. بنابراین خیال شما برای تهیه نان تُستی باکیفیت و مطابق میل خود آسوده خواهد بود. طراحی ساخت بدنه این توستر با بکارگیری متریال استیل و پلاستیک، علاوه بر ایجاد جلوه بصری چشم‌نواز، استحکام و دوام دستگاه را نیز موجب شده است. بخش‌های پلاستیکی به کار رفته در توستر بوش مدل TAT7S25 فاقد ماده شیمیایی مضر BPA بوده که این امر سلامت نان تهیه شده را متضمن می‌شود. تعداد درگاه قرارگیری نان در توستر TAT7S25 بوش 2 عدد است که امکان قرارگیری دو قطع برش نان در خود را دارد. همچنین می‌توانید میزان برشته شدن نان را در 7 سطح متفاوت به مقدار دلخواه خود به وسیله کنترلر چرخشی تعیین کنید.

فرایند تولید این دستگاه باعث شده که دارای بدنه عایق حرارت باشد و در هنگام کار بدنه آن داغ نخواهد شد و در تمامی مدل ها می توانید این ویژگی را در اختیار داشته باشید. توستر های بوش دارای دو جایگاه برای نان ها می باشند که با قرار دادن این دو قطعه نان می توانید در مدت زمان کوتاه، نانی گرم و برشته به رنگ طلایی داشته باشید . فروشگاه لوازم خانگی بوش جرمنی چندین سال خرید لوازم خانگی بوش اصل آلمان را برای مشتریان آسان ساخته است. وجود پایه گرم کردن نان در توستر بوش TAT4P420 از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد. آون توستر ها در واقع یک فر کوچک می باشند که می توانند عملکرد هایی مانند فرها، ولی محدود تر از یک فر داشته باشند، و به همین دلیل توانسته در میان افراد از محبوبیت خاصی برخوردار شود و افرادی که در منازل خود فر ندارند ترجیح می دهند که با خرید آون توستر بوش با یک تیر دو نشان را زنند و از وجود این وسیله ی پر کاربرد در منزل خود بهره گیرند .

بر اساس ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از مطالب وب سایت آنتیک کالا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق این سایت برای فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آنتیک کالا محفوظ می باشد.

  • سابقه بوش هوم به جز چندین و چند سال سال فعالیت در بازار لوازم خانگی تهران, حدودا و به صورت تخصصی 3 سال در فضای مجازی و وب به صورت حرفه ای فعالیت می کند.
  • در صورتی که محصول مورد نظر خود را به وسیله کادر جستجو پیدا نکردید، می توانید از مگامنو ها و دسته بندی های آبشاری سایت استفاده کنید، در این دسته بندی ها مجموعه بانه بازار نهایت تلاش خود را به کار برده تا زیر شاخه ها را بر اساس نیاز مشتریان طراحی و دسته بندی کند.
  • در این دسته از محصولات بوش، برداشتن نان تست شده یا گرم شده بسیار آسان خواهد بود و دیگر لازم نیست مانند برخی از دستگاه ها در مارک های دیگر از وسیله ای برای برداشتن نان خود استفاده کنید؛ لازم به ذکر است که پس از اتمام کار دستگاه نان به صورت آسانسوری بالا خواهد آمد و شما می توانید آن را به راحتی بردارید.
  • آسانسور بالا برنده ی نان را به راحتی می توان بالا برد و نان های را به اندازه ی دلخواه برش داد.
وجود عملکرد هایی همچون کباب کردن و گریل کردن در برخی از مدل های آون توستر ها دیده می شود که وجود آنها توانسته این توستر ها را در منازل به دستگاهی پر استفاده تبدیل نماید . لذت میل صبحانه ای بی نظیر و آماده کردن نان ها در حداقل زمان تنها با توستر بوش امکان پذیر می باشد . سایر ویژگی ها‌ شامل سیستم برشته کردن متمرکز برای برشته کردن یکسان نان.عملکرد Thick & Thin را نیز دارد. خاموشی خودکار و هوشمند در این توستر باعث می شود، میزان مصرف انرژی و هزینه های کاربر بهینه شود و از بروز خطا و خطرات جلوگیری شود.

BOSCH BGS7POW1 Serie 8 Bagless vacuum cleaner ProPower جارو برقی بدون کیسه بوش مدل BGS7POW1