تلویزیون شهری چیست و چه تاثیری در تبلیغات محیطی دارد؟ خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان | asilight

تلویزیون شهری چیست و چه تاثیری در تبلیغات محیطی دارد؟ خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان | asilight

در سیستم آفلاین نمایشگر محتوایی را نشان خواهد داد که بر روی حافظه ی برد کنترل ذخیره میشود . بنابراین فرمت های نمایش در این سیستم محدود به پسوند هایی از محتوا است که کنترلر استفاده شده پشتیبانی میکند. این سیستم مزایایی نسبت به سیستم آنلاین دارد و این است که اگر ارتباط با مرکز یا سیستم اپراتور قطع شود ، تصویر نمایشگر قطع نمی شود. اما در سیستم آنلاین هنگام قطع شدن اتصال بین کامپیوتر و نمایشگر تصویر نمایشگر نیز قطع می شود. ابعاد تلویزیون و تصاویر براساس میزان بودجه و خواست مشتری تعیین می گردد و قطعأ بزرگ بودن نمایشگر، به معنای بالاتر بودن هزینه تمام شده آن خواهد بود. کاربرد مدل dip باتوجه به مقاومت مناسب در برابر گرما و رطوبت در محیطها باز بیشتر می باشد و همچنین به خاطر شدت نور بالاتر در برابر تابش آفتاب گزینه بهتری می باشد.

بزرگ بودن تصویر بر خلاف تصور همیشه به کیفیت و کاربرد آن کمک نمیکند. قطعا استفاده از تلویزیون بزرگ تر از نیاز، باعث سردرگمی در مطالب همچنین آشفتگی مخاطب در برداشت از آن میشود. قطعات LED با توجه به رشد نرخ ارز ، تغییرات زیادی داشته است و نوسان قیمت زیادی دارد. کارت کنترل دیتا را اپراتور دریافت میکند و روی ماژول های LED نمایش میدهد ، در تلویزیون های شهری معمولا از کنترلر های آنلاین استفاده می شود. منبع تغذیه انرژی مورد نیاز سیستم را تامین میکند و برق AC شهری را به DC تبدیل میکند. نمایشگر LED فضای بسته از شدت نور کمتری نسبت به نماشگر فضای باز برخوردار است.

تلویزیون های شهری آبشاری

و با دیدن شما هر روز در ورودی مترو یا در خیابان، شما را به یاد خواهند آورد. در فضای داخل مثل نمایشگاه ها، اتاق های کنفرانس، سالن ها استفاده می شود که با داشتن فاکتورهای اصلی از جمله شدت نور، رزولوشن و کیفیت بالا در مکان های سرپوشیده قابل استفاده است. همچنین تاثیر تبلیغات تلویزیون شهری به دلیل پخش محتوای بصری از ابزار های تبلیغاتی گذشته بسیار بیشتر است و به راحتی می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. تلویزیون خارج سالن بدلیل وجود آفتاب در فضای باز باید نور بالایی داشته باشد که داخل سالن نیازی به داشتن شدت نور زیاد ندارد.

  • بیلبورد های سه بعدی نسل جدیدی از نمایشگر های ال ای دی هستند که مورد استقبال و توجه بسیاری از افراد و کسب و کارها قرار گرفته است که با زاویه بصری خاص و موشن های جذاب حس واقعی و تصاویر سه بعدی را ایجاد میکند.
  • در مرحله اول نمایشگرها را با در نظر گرفتن جهت درست در کنار هم تلویزیون شهری قرار می دهیم.
  • چنانچه از فرم های CNC استفاده کنید، مونتاژ آن ها بسیار راحت تر می شود.
  • باید از ابتدای طراحی، به فکر خنک‌سازی و نصب فن یا کولر بر روی پایه تلویزیون باشیم.
  • در صورت مثبت بودن پاسخ لطفا مشخصات فنی و قیمت جدید اجراء آن را محبت نموده برایم ارسال فرمائید.

این دستگاه همچنین می‌تواند در سالن‌های کنفرانس، استادیوم‌های ورزشی و حتی راهپیمایی‌های گسترده مورد استفاده قرار گیرد. امروزه بسیاری از سینما اتومبیل‌ها نیز برای نمایش فیلم در فضایی باز و گسترده، از نمایشگر شهری استفاده می‌کنند. با این توصیف قیمت فروش تلویزین شهری کاملا به نوع کاربرد و محیط استفاده بستگی دارد. در پاسخ بهسوال تلویزیون شهریچیست می توان گفت نمایشگر هایی در حوزه انواع نمایشگر های LED می باشد که در انواع مختلف می توان آن ها را در سطح شهر مشاهده کرد. معمولا این نمایشگر ها به صورت نمایشگر های آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار می گیرند و این قابلیت را دارند که هر گونه عکس یا فیلمی را به نمایش بگذارند.

تلویزیون شهری دهیاری سولقان

امروزه یکی از مدرنترین شیوه های تبلیغاتی استفاده از نمایشگر های الکترونیکی تابلو روان و تلویزیون شهریمی باشد. بی شک مزایای زیاد تابلو روان و تلویزیون شهری نیاز های تبلیغات محیطی شما را برآورده می سازد. تمامی این عوامل در کنار یکدیگر موجب می گردد تا قیمت تلویزیون شهری داخل سالن نیز قیمتی بسیار مناسب شناخته شود.

سازه ، نصب و اجرای تلویزیون شهری