همه چیز در مورد تزریق ژل لب کلینیک زیبای دکتر ترانه امامی

همه چیز در مورد تزریق ژل لب کلینیک زیبای دکتر ترانه امامی

برای بیشتر افراد تزریق بیش از ۲ سی سی بیش از اندازه است ولی اگر بخواهید خیلی لب‌های خود را برجسته کنید، ممکن است نیاز باشد. تزریق ژل لب با استفاده از سوزن بسیار ظریف و در زاویه ای مناسب داخل لب و یا نواحی اطراف لب انجام می شود و می توان برای کاهش احساس درد، از کرم های بی حسی موضعی مانند لیدوکائین استفاده کرد. اروپا در ایران و خاورمیانه، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی را در حوزه پوست، مو و زیبایی برگزار می‌نماید. پزشکان و جراحان در این دوره‌ها پس از اتمام دوره، مدرک معتبر بین المللی دریافت خواهند کرد. کلیه مدرسان جراحان و پزشکان مجرب و مورد تأیید آکادمی Biocare می‌باشند.

کاندید مناسب ژل لب

تزریق ماده حجم دهنده معمولا بدون تزریق حجم زیادی از مواد بی هوشی و بی حسی انجام می‌شود، سبک بودن روش تزریق و کم بودن محل‌های تزریق در این روش موجب می‌شود فرد هیچ دردی را تحمل نکند یا هیچ احساسی در زمان درمان نداشته باشد. 1- باید حضورا مشاوره شوید پزشک بعد از مشاهده، مقدار سی سی مورد نیاز شما برای رسیدن به فرم مد نظر شما را اعلام خواهد کرد. توصیه می‌کنیم به تزریق ژل به عنوان یک عمل زیبایی که خطرات جدی و مهمی دارد نگاه کنید. چون اگر تزریق به درستی صورت نگیرد، می‌تواند خطرات حادی داشته باشد.

همچنین می‌توانید برخی از نمونه‌ها را در صفحه‌ی اینستاگرام ما به آدرس WHDC.IR@ مشاهده کنید. برخی افراد برای حجم دهی سراغ تزریق چربی می روند که در این روش، چربی از نواحی از بدن مانند ران و باسن که انباشت چربی دارد، گرفته و به بدن تزریق می شود. خب، قطعا این روش هیچ گونه واکنش آلرژیکی را به همراه ندارد و میزان ماندگاری آن نیز طولانی تر خواهد بود، اما احتمال بروز عوارضی از قبیل عفونت، خونریزی، ورم طولانی مدت یا حتی نکروز بافت چربی وجود دارد و به همین خاطر، کمتر از سمت پزشکان توصیه می شود. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، این است که برداشت چربی از بافت، دوره نقاهت به نسبت طولانی را نیز به همراه خواهد داشت. بهتر است یک تا دو روز بعد از تزریق ژل لب، از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری شود، چرا که این قبیل فعالیت ها می توانند باعث افزایش ورم یا خون مردگی شوند. انتخاب برند ژل لب یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود، چرا که نامرغوب بودن ژل می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

مشابه هر روش دیگری، پزشک باید با دقت زیادی ماده حجم دهنده را تزریق کند و صبر و آرامش برای ایجاد نتیجه ای بی نقص ضروری خواهد بود. مدت زمان دقیق تزریق فیلر، به میزان حجم دهنده ای که تزریق می‌شود و حجم بافت لب بستگی دارد. اما به طور کلی تزریق یک سی سی ژل، کمترین میزان تزریق ژل لب می‌باشد. روش لب روسی نیازمند این است که هیچ ماده حجم دهنده دیگری در اطراف مرز لب وجود نداشته باشد. این نکته از این جهت اهمیت دارد که تزریق بتواند بهترین تاثیر را بر روی فرم لب فرد داشته باشد.

آیا تزریق ژل لب عوارض دارد ؟

در این مدل لب پایینی قدری حجیم می‌شود؛ اما تمرکز اصلی بر روی اموزش تزریق ژل گام به گام (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/) لب‌های بالایی است. به این معنا که قسمت V شکل در میانه لب بالایی تقویت خواهد شد و تا حد حاشیه لب‌ها هم مشخص می‌شود. به علاوه در مدل عروسکی، ارتفاع لب‌ها هم تا حد امکان زیاد خواهد شد.

  • استفاده از مطالب وبسایت همدم آکادمی با ذکر منبع و فقط در جهت استفاده غیر تجاری بلامانع می باشد.
  • شما می توانید برای انجام تزریق ژل به سبک روسی به کلینیک تخصصی ندای سلامت مراجعه نمایید و این کار را تحت نظر بهترین متخصصین زیبایی پوست انجام دهید.
  • در واقع کاری که متخصصان زیبایی برای تزریق ژل لب مدل روسی انجام می‌دهند تزریق مقادیر کمی از فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب برای برجسته کردن و لیفت حدود ناحیه لب انجام می شود.
  • پزشک از قبل به شما خواهد گفت که به دلیل تفاوت واکنش انواع پوست به فیلرها و احتمال قرمزی و برخی عوارض، هیچ برنامه ای تا 24 ساعت بعد از تزریق نداشته باشید.
  • کلاژن که روزی رایج ترین ماده پرکننده پوستی بود ، امروزه کمتر استفاده می شود.

نکته مهم‌تر اینکه دو تا سه هفته طول می‌کشد تا لب‌های شما به حالت طبیعی خود برسند. خلاصه که انتظار نداشته باشید در یک جلسه مقدار زیادی ژل تزریق کنیم و با ظاهری نچرال از کلینیک خارج شوید. تا 48 ساعت بعد از تزریق ژل، تا جایی که می توانید آب بنوشید تا هیدراته بدن حفظ شود و روند ترمیم تسریع یابد.

لب ها یکی از مهمترین عضو برای زیبایی چهره و صورت بشمار می‌روند، بنابراین به جای اینکه به مواردی چون هزینه دقت کنید، بهتر است تا در رابطه با تزریق ژل لب روسی به برند فیلر انتخابی دقت نمایید. یکی از مسائلی که در تزریق ژل باید در نظر داشته باشید، این است که؛ در صورت عدم رضایت از فرم جدید لب‌ها، آیا می‌توان آن را به فرم طبیعی سابق برگرداند؟ در واقع بازگردانی شکل طبیعی لب‌ها و حذف ژل تماما به فرم انتخاب شده توسط شما بستگی دارد. در مواردی که مرز لب‌ها تغییر داده می‌شود، برگشت به حالت طبیعی لب‌ها کمی مشکل خواهد بود. اما در تزریق ژل لب روسی به این دلیل که حالت طبیعی لب‌ها حفظ می‌شود، مشکل چندانی از این لحاظ نخواهید داشت. از سوی دیگر ماده‌ی فیلر ترکیب هیالورونیک اسید است که با تزریق یک ماده‌ی ثانویه، در مدت چند روز تجذیه می‌شود.

به طور کلی پرکننده‌های لب روسی شما مدت زمانی مشابه با پرکننده‌های لب استاندارد دوام می‌آورند، حدودا می‌توان گفت ماندگاری ژل لب روسی شما بسته به نوع محصولتان بین شش تا دوازده ماه دوام خواهند داشت. که هر سه تا 9 ماه یکبار نیز شاید نیاز به بررسی و در صورت نیاز و تمایل تزریق مجدد داشته باشد. توصیه می شود افرادی که مبتلا به عفونت فعال دهانی مانند تبخال هستند، از تزریق ژل لب خودداری کنند و قبل از تزریق، حتما نسبت به درمان آن اقدام نمایند. افرادی که سابقه تبخال دارند، حتما باید این موضوع را با پزشک در میان بگذارند چرا که احتمال بروز تبخال در این افراد حتی با وجود تزریق بهترین برند نیز وجود دارد. آیا اهل تحقیق هستید ؟ پزشکان با تجربه اغلب سالها در این زمینه فعالیت داشته اند . در مراکز معتبر بعضی از پزشکان با تجربه در این مورد آموزش هایی هم دارند که به اشتراک می گذارند.