طراحی ویلا مدرن، سبکی جدید در معماری و طراحی ویلا ویلاژست | elitarchgroup

یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی ویلا باید به آن توجه شود ، طراحی فضای داخلی با استفاده از سقف های مرتفع و نورپردازی مناسب است. شهرک‌های ویلایی و باغ‌های سرسبز اطراف آن گزینه بسیار مناسبی برای تجربه یک زندگی آرام و خارج از محیط شهری است. در سبک طراحی ویلا مدرن و لاکچری، سعی می‌شود با ایجاد حجمی‌یکپارچه و منسجم ضمن گستردگی نما در چند جهت، در داخل بنا نیز فضای یکدست، دلباز و بزرگ به نظر برسد.

طراحی ویلا مدرن، سبکی جدید در معماری و طراحی ویلا ویلاژست | elitarchgroup

مالکین ویلای مدرن دون آن عاشق هنر و تئاتر هستند و خانه آنها به گونه ای طراحی شده است که ویترینی عالی برای رفتارشناسی هر دو باشد. 1 – نمای ویلا مدرن را با توجه به اقلیم منطقه که رنگ مصالح و نوع مصالح در آن مهم است طراحی کنید. یک نمای جذاب ارتباط مستقیمی با طرح حجمی، شکل و پلان ویلا مدرن دارد.

  • طراحی ویلای مدرن مزیت های زیادی را به همراه دارد، در این نوشتار به طور خلاصه، به 5 مزیت اصلی و 7 علتی که باید این سبک از ویلا ها را دوست داشت پرداخته ایم.
  • طراحی خانه ویلایی بر خلاف نظر عموم، حرفه بسیار دقیق و ظریفی است و به همین دلیل حتماً باید توسط یک متخصص حرفه‌ای و باتجربه انجام بگیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
  • لازم است که در فرایند طراحی و پیش از وارد شدن به فاز ساخت و ساز، کلیه هزینه های مربوط به آن برآورد شده و در نهایت قیمت تمام شده ویلا، مشخص شود.
  • در هر نمایی، هر بنایی یا جامع تر بگوییم هر تصویری پیامی نهفته است.
  • •به طور مثال در طراحی ویلای مدرن معمولا اتاق مهمان در کنار اشپزخانه قرار می گیرد.

زمین ویلا به سه منطقه تقسیم شده است که پوشش گیاهی پرپشت به سمت خیابان، یک فضای باز بزرگ در جلو و یک جنگل کاج باز در پشت قطعه است. ویلاهای دوبلکس برای زمین های کوچک نیز مناسب هستند، زیرا می توانیم به راحتی در آن یک ویلای مدرن 4 خوابه بسازیم. تمام عناصر بیرونی باید با یکدیگر هماهنگ باشند و در ارتباط با طراحی داخلی نیز هماهنگی داشته باشند. همچنین باید در طراحی فضای بیرونی ویلای مدرن عملکرد و قابلیت استفاده به حداکثر رسانده شود . به همین خاطر است که ما می‌گوییم ویلای شما جایی‌ است که ما بخشی از روح شما را در آن می‌دمیم. چرا که این فضا با ایده‌آل های شما و برای رفع نیاز شما به داشتن زندگیِ با کیفیت و بی نقص طراحی و ساخته شده است.

طراحی ویلای کوهستانی

در شرکت فنی مهندسی تهران گاردن مشاوره، کاملا رایگان است و استفاده از هرگونه المان استاندارد دلخواه مشتریان عزیز در طراحی ویلا با هر مقدار هزینه قابل اجرا می باشد. در طرح ریزی یک ویلا نباید تنها به عملکردهای لازم و هزینه‌های منتج از ساخت و ساز توجه کرد. به طور کلی طراحی فضاهای اسکان موقت تفریحی نظیر باغ و ویلا باید لوکس، چشم نواز و در عین حال کاربردی و مقبول باشد تا شرایط برای استراحت و تفریح مسافران و ساکنان به بهترین نحو مهیا شود. هندسه خالص، دوری از تزئینات نخ نما و هزینه تراش فرصت های زیادی برای طراحی و ساخت یک ویلای باشکوه و در عین حال کم هزینه را فراهم می آورد و تنها نیازمند دانش یک گروه معماری کاربلد مانند ماست.

پلان ویلای لوکس