طراحی داخلی رستوران دیاکو در خیابان نیاوران تهران

شما باید برای راحتی مهمانان خود یک محیط جذاب، ساده اما شیک ایجاد کنید. گیریم شما یک پروژه بسیار زیبا و مشتری پسند را طراحی نمودید ولی زمانی که هزینه اجرای آن خارج از توان شماست یا محدودیت در اجرای آن دارید، نتیجه گیری می شود که طرح شما بلا استفاده و نامناسب است. البته هیچ اصراری بر اجرای طرح های تکراری نیست، اما یک طراح داخلی خوب می داند که هم باید استانداردهای کلی را مورد توجه قرار دهد و هم کلیشه ها را کنار زده و طرح جدیدی ارائه کند. البته باید توجه داشت که کدام وسیله با فضای رستوران هماهنگتر است. تمیزی نکته مهمی است. آخرین مثالی که بررسی می کنیم رستوران Kampachi است که طراحی آن به دست استودیوی Blu Water انجام گرفته است و 40 سال قبل افتتاح شده است که آن با فضای گرم و دلپذیرش رستورانی شیک و جذاب است. یکی از اصلیترین راههای جذب مشتری، داشتن فضای ورودی جذاب و چشمنواز است.

برای ایجاد حس خوشایند در مشتری از چیدمان متقارن روی میز استفاده کنید. و پس از آن فرای اتو از این سازه در سقف استادیوم المپیک مونیخ۱۹۷۲ استفاده کرد. طراحی دکوراسیون رستوران از کف تا سقف! البته در زمان خرید این سرامیکها، باید جنس و مقاومت آنها بدقت بررسی شود تا مناسب فضایی مانند کف یک رستوران باشد. استفاده از صندلی های کلاسیک زیبا با سایه بان های خوش رنگ و گل کاری های اطراف میز و صندلی ها و البته استفاده از نور طبیعی از ویژگی های زیبای این رستوران ها است. برای طراحی نورپردازی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی می توانید چراغ های آویز را در بالای میزها و پیشخوان نصب کنید و اگر تمایل دارید فضای رستوران تان شیک و لاکچری به نظر برسد بهتر است از مدل لوسترهای کلاسیک برای نورپردازی داخلی رستوران استفاده کنید. این رستوران از سه نیمطبقه با میزهای ساده و مستطیل شکل تشکیل شده است و اگرچه ظاهر لاکچری ندارد، اما مزه، کیفیت و حجم غذاهای آن بسیار زیاد است.

به هر حال، این هم بخشی از کار راه اندازی رستوران است و نباید توقع داشته باشید بدون هیچ هزینه ای خوب پیش برود. بنابراین، خوب است پیش از اقدام برای راه اندازی رستوران خود به این فکر کنید که چه هزینه هایی باید در این رابطه انجام دهید. اما از نظر استراتژیک طراحی آن باید به گونهای باشد که گویی ادامه طراحی سایر نقاط رستوران است. برای جلوگیری از تعویض مداوم کفپوشها؛ کفپوشهای بادوام مانند کفپوشهای چوبی را در نظر داشته باشید؛ چراکه علاوه بر مقاومت بالا ظاهری زیبایی هم دارند. مردم دوست دارند به جاهایی بروند که حس خوبی به آنها میدهد. زمانی که لباس میخرید خوب و باکیفیت بودن آن الزاما باعث نمیشود که ظاهر خوبی با آن داشته باشید، بلکه باید آن را با دیگر لباس هایی که میپوشید ست و هماهنگ کنید تا جلوه کلی خوب داشته باشد. همین عامل، یعنی پوشاندن تمام قسمت ها با چوب طبیعی باعث شده فضای داخلی رستوران بسیار گرم و صمیمی جلوه کند.

به دلیل قرارگیری در منطقه تاریخی و اصلی در این رستوران رویداد¬هایی از قبیل برپایی نمایشگاه، جلسات موسیقی، کارگاه¬های آموزشی که هنرمندان مدرن از مناطق مختلف قصد برگزاری آن را دارند، در این رستوران برگزار می¬شود. این هتل جذاب و لوکس در منطقه سعادت آباد قرار گرفته و جزو هتلهای ۵ ستاره تهران است. به عنوان مثال یکی از دیوارها را در نظر گرفته و با استفاده از تابلو نقاشی، کاغذ دیواری جذاب یا آثار دستساز تزئین کنید. به عنوان مثال، اگر رستوران شما غذای هندی سرو میکند، میتوانید در فضای ورودی از تصاویر رنگارنگ و تزئینی از ادویهجات و گیاهان استفاده کنید. برای دکوراسیون فست فود می توانید قسمتی از فضای خود را کاملا روشن کنید و از نورهای طبیعی استفاده کنید و آن قسمت را با گیاهان و آکواریوم های بزرگ و زیبا دکوربندی کنید. مثلا یک دیوار که بخشی از آن را با بشقاب­ های با طرح­ های نوستالژی و زیبای دیوارکوب شده پر کرده ­اید.

به طور مثال در این مقیاس بزرگ باید ذائقه افراد و سلیقه ها و کیفیت را در نظر گرفت که به طبع تمام موارد ذکر شده نیازمند فضایی برای آماده سازی میباشد و لذا با تمام تجهیزات خانگی نمیتوان این حجم زیادی از غذا را تهیه و طبخ نمود و در اینجاست که صنعتگران و طراحان به فکر طراحی آشپزخانه صنعتی برآمده اند که باعث سهولت در آماده سازی خواهد شد. توجه داشته باشید که تمام مولفهها از نورپردازی، رنگ و سرویس چوب گرفته تا سرویس بهداشتی و سقف؛ همگی در اجرای یک طراحی مناسب اهمیت دارند. این رستوران ابتدا 700 متر زمین خالی واقع در همکف یک ساختمان صنعتی بود. طراحی ساختمان با سازه چادری با طراحی ساختمانهای ساده بسیار متفاوت میباشد. در طراحی داخلی رستوران راحتی صندلی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید میتوانید با توجه به سبک مد نظر خود از انواع میز و صندلیهای ساده و لوکس و مدرن و …

طراحی داخلی رستوران با آجر

توجه داشته باشید که مانند تمام موارد ذکر شده، نوع موزیک انتخابی نیز باید با سبک طراحی رستوران هماهنگ باشد. اما ایده تزئینات دیواری و پارتیشن های چوبی آن از خطوط انتزاعی یک غذای عادی ایتالیایی گرفته شده، اسپاگتی. اگر یک تامین کننده مناسب پیدا کنید، هزینه مواد تا حد زیادی مقرون به صرفه تمام می شود. در آخر فرقی نمیکند چه سبکی را برای طراحی انتخاب میکنید، مولفههای اصلی یک طراحی جذاب در تمام سبکها یکسان بوده و در جزئیات و سبک و سیاق با یکدیگر متفاوت هستند.

اگر میخواهید جلوهای تازه به کافیشاپ خود بدهید این ایده ها به شما کمک میکنند. شاید فکر کنید منوی کافیشاپ شما درجهیک است؛ اما آیا طراحی کافی شاپ تان هم به همان اندازه عالی است؟ منوی اصلی کافی شاپ بر پایه قهوه باشد و می­توان به منو کیک یا ساندویچ سرد یا دیگر تنقلات را اضافه کرد. اگر یکآشپزخانه صنعتیبه صورت استاندارد و صحیح طراحی شده باشد، این امتیاز ویژه را دارد که کارمندان میتوانند بدون برخورد با یکدیگر یا وسایل، به آسانی کار آشپزی را انجام دهند. شاید خرید یا اجاره یک مکان در بخش پر تردد شهر برای شما هزینه زیادی در بر داشته باشد، اما سود خوبی به همراه خواهد طراحی داخلی کافه رستوران داشت. میزهای رستوران: میز های رستوران باید بدون لبه باشد، شکل این میزها مربع مستطیل یا گرد است، برای برگزاری میهمانی ها و جشن ها معمولاً از میزهای استفاده می شود که به هم وصل و جدا می شوند.

دکوراسیون داخلی رستوران

یکیاز رایج ترین سبک هایی که برای رستوران ها رایج است ، سبک دکوراسیون داخلی رستوران ها به تناسب کشور های خاصی است که در آن رستوران غذا های آن ها سرو می شود. با این وجود، لازم است به خواستهها، نیازها و حریم خصوصی مشتری نیز توجه کنید. نحوه چینش مبلمان در این سبک رستوران به مشتری فضای خصوصی بیشتری میدهد. ایجاد چنین حسی در مشتریهای یک رستوران باعث می شود تا این افراد احساس تعلق بیشتری به فضای رستوران نمایند.

فرق کار یک طراح داخلی مجرب با فردی که هیچ اطلاعی از نحوه طراحی داخلی رستوران ندارد، بعدا مشخص می شود. نورپردازی مناسب می تواند زمان نشستن و حضور افراد را در یک رستوران برای صرف غذا خوردن تعیین می کند. اول اینکه، افراد با سلایق مختلف می توانند محل نشستن خود را انتخاب نمایند. پیشنهاد ما برای راضی نگه داشتن تمامی مشتری ها این است از فضای خود بهینه ترین استفاده را کنید. بنابراین ما ایرانی ها خاطراتی از زمان های قدیم در ذهن ناخودآگاهمان ظبط شده که باعث می شود به مکان های آرام، آسایش بخش و خصوصی تمایل بسیار بیشتری نشان می دهیم، دقیقا مانند افراد قدیمی.

به دلیل افزایش جمعیت در تهران، بیشتر پروژه های داخلی از تخریب ساختمان های قدیمی و ایجاد سازه های جدید با طراحی جدید تشکیل می شود. آدرس رستوران شرفالاسلامی: تهران، بازار تهران، داخل مسجد شاه، راه سمت راست، رستوران شرفالاسلامی. برای ماندگاری بیشتر و تازگی گلها میتوانید از مقدار بسیار کمی قند در داخل آب هر گلدان استفاده کنید. طراحی داخلی رستوران مدرن و امروزی در داخل کشور از یک روند بشدت تکراری پیروی می کند. در کشور ما نیز مانند خیلی از دیگر کشورهای جهان، رستوران های گوناگونی وجود دارند که از میان آن ها می توان به رستوران های عربی، فرانسوی، چینی، ترکی، مکزیکی و ایتالیایی که موضوع مطلب ماست، اشاره کرد.

اگر آشپز شما خلاق و مبتکر باشد، می توان با مواد اولیه ساده نیز غذاهای شگفت انگیزی درست کند. مشخص کردن جامعه مشتریان هدف به شما در انتخاب درست سبک طراحی کمک خواهد کرد. اگر دوست دارید تجربه نوش جان کردن غذا را در محیطی کوچک اما صمیمی و گرم داشته باشید، حتما به رستوران لئون بروید. اگر به این رستوران میروید، حتما کباب بره و چنجه آن را امتحان کنید که با جذابترین روش پخت،گوشت نرم و مغز پخت شده را به شما ارائه میدهد. از این 8 نکته طراحی داخلی کافه رستوران ها استفاده کنید تا پاخور رستوران تان را همیشه بالا نگه دارید طوری که افرادی که در آن جا غذا میخورند به فکر امتحان کردن رستوران دیگری نیفتند. تهیه خود منو و چاپ آن (در مواقعی نیز حک کردن آن روی چوب یا دیگر متریال ها) هزینه دارد، اما هزینه اصلی که نه مستقیما، بلکه به صورت غیر مستقیم با تنظیم منو در ارتباط است، مربوط به مواد اولیه ای می شود که شما باید برای تهیه و ارائه غذاهایی که در منو لیست کرده اید، بپردازید.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک

تا زمانی که تجربه شکست در یک آشپزخانه صنعتی با طراحی غلط را تجربه نکنید اهمیت طراحی آشپزخانه صنعتی ، برای شما نمایان نمی گردد. زمانی که محل مناسبی برای احداث رستوران یا کافی شاپ خود پیدا کردید وقت آن رسیده است که آستین ها را بالا زده و به فکر مدل دکوراسیون رستوران خود باشید. طعم لذیذ دیگر غذاهای این رستوران، آن را به محلی جذاب برای صرف یک وعده غذا تبدیل کرده است. سبک مدرن که با ترجیح رنگهای متنوع و سطوح فلزی از سبک مینیمال متفاوت است، میتواند یک فضای کافهای بسیار جادار و جالب ایجاد کند. پارچه با اتصالات مفصلی از پشت به این خرپاهای فلزی به صورت قله و دره و از جلو به خرپای کابلی که به دو ستون جلویی منتهی میشود متصل است. نورپردازی و مبلمان فلزی صنعتی، عناصری هستند که جلوه مدرن این دکوراسیون را تقویت میکنند.

دکوراسیون داخلی رستوران کافی شاپ

چه ویژگی­ هایی در یک رستوارن باعث می­ شود مشتری دائم آن باشید و مهمان­ های خود را به آن رستوران دعوت کنید؟ در نتیجه شما نیز بهتر است یک نام خاص و تک استفاده کنید و روی برخی از وسایل آن برند را حکاکی یا چاپ کنید. بیایید یک لحظه تبحر و خلاقیت سرآشپز در طبخ غذاهای لذیذ را در نظر نگیریم و فقط روی طراحی فضای رستوران متمرکز شویم. قسمت ورودی ساختمان سقفی بلند دارد که بعنوان نقطه آغازی طراحی داخلی پیش روی مشتریان قرار می گیرید.

طراحی داخلی رستوران کوچک

بدیهی است که وقتی شما یک طرح و رنگ برای رستوران خود انتخاب میکنید، رنگ یک فاکتور مهم است که باید در نظر بگیرید. استفاده می شود و علاوه بر این مبلمان و میزهایی که در فضای رستوران سنتی قرار داده می شوند باید از بین طرح های کلاسیک انتخاب شوند. این جلسات مشاوره معمولاً بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود، بنابراین انجام آن قطعاً ضرری برای شما نخواهد داشت. میتوان برای ایده­پردازی و طراحی بصورت رایگان از شرکت دکولند برای فضای کافه خود کمک بگیرید و با انجام و اجرای تخصصی دکوراسیون خود موفق به جلب مشتری شوید. چنین ویژگی باعث شده است تا از فضای پشت پنجره ها، برای پذیرایی از مهمانانی که بصورت تکی یا حتی دو نفره برای صرف غذا به رستوران مراجعه می نمایند، بسیار ایده آل و پرطرفدار باشد.

20 به فرم خیمه دوقله به صورت یکپارچه اجرا گردیده است. این فرم از رویه در گذشته برای انتقال بار در سقفهای سنتی طاق ضربی استفاده شدهاست. رستوران سنتی مرشد، در ابتدا در محله تجریش و در خانهای قدیمی با دو اتاق و به عنوان یک آشپزخانه کوچک تاسیس شد. در ابتدا کار توصیه نمی شود از چاپ بنر و بیلبورد استفاده کنید. برای طراحی یک باغ رستوران زیبا ابتدا بایستی از شرکت های مهندسی معتبر در این زمینه کمک گرفته و از ایشان بخواهید تا برای بازدید از محل رستوران شما حاضر شوند. هر چه باشد، یک رستوران دارای مفهوم، ظاهر و بافت خاص خودش است.

دکوراسیون داخلی رستوران و فست فود