ورود به صرافی کوینکس Coinex -ایران ارز دیجیتال

سپس در قسمت First name اسم شناسنامه ای خودتان و در قسمت Last name فامیلی خود را به صورت انگلیسی وارد کنید.(توجه داشته باشید که مشخصات شما باید طبق پاسپورت شما و به صورت واقعی نوشته شود). این نرم افزار هم در گوگل پلی برای اندروید Android و هم در اپ استور برای ای او اس ios موجود است. سطح دوم تأیید (سطح پایه ای یا basic) می باشد که امکان برداشت ارز تا 1 میلیون دلار را به کاربران در هر روز می دهد. همچنین اگر برای اولین بار وارد حساب خود می شوید، برای شما پیغامی مبنی بر فعالسازی تأیید هویت دو عاملی نمایش داده میشود که میتوانید تأیید هویت گوگل را انتخاب صرافی کوینکس کنید.

برای تغییر زبان سایت کافی است همانند تصویر بالا روی بخش مشخص شده توسط فلش قرمز رنک کلیک کرده و زبان فارسی را انتخاب نمایید. سطح اول مربوط به کاربران تأیید نشده می باشد که برای این کار اگر شما فقط شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را تأیید کنید در سطح اول قرار گرفته اید و می توانید شروع به معاملات کنید. ستون سمت راست مورد به Order Book است که بخش بالایی آن سفارشات فروشندگان و بخش پایینی آن مربوط به سفارشات خریداران است. در قسمت بالای سمت راست صفحه اصلی کوینکس، گزینه Account را پیدا کرده و موس را روی آن نگه دارید تا منویی برای شما باز شود، روی گزینه Account Settings کلیک کرده تا برای شما صفحه Basic info باز شود. در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید. ۲. کد QR را با نرمافزار گوگل اسکن کنید که برای این منظور یا باید از طریق نرمافزار، کد QR که سایت به شما نمایش میدهد را اسکن کنید یا به صورت دستی کد(Private Key) که سایت به شما داده است را در نرمافزار وارد کنید و سپس Next را بزنید.

در اینجا Basic info یا اطلاعات اصلی خود را وارد کنید.

او وی آر OVR این امکان را برای کاربرانی که دارای یک دستگاه تلفن همراه هوشمند هستند، فراهم میکند تا تجربههای واقعیت افزوده تعاملی را که در دنیای واقعی سفارشی شده است، تجربه کنند. صرافی eToroX نیز نزدیک به ۱۴ میلیون بازدید در هر هفته را دارد. در مرحله آخر باید کلمه عبور حساب کوینکس خود به همراه کدی که در نرم افزار Google Authenticator به شما نمایش داده میشود را در مدت زمان یک دقیقه بعد از کلیک روی send code وارد کنید تا این قابلیت فعال سازی دو عاملی گوگل آتنتیکیتور برای حساب کاربری شما فعال شود. قسمت بعدی TOTP Authentication احراز هویت دو عاملی (۲FA) راهی برای افزایش امنیت حساب شما است. برای این کار، پس از ورود به حساب، در قسمت Account Settings ، در پایین صفحه Security Settings روی فعالسازی TOTP Authentication کلیک کنید(Bind). برای فعال کردن پیامک حاوی رمز یکبار مصرف باید بر روی Bind کلیک کنید و ادامه مراحل را انجام دهید.

به آدرس ایمیل خود سری بزنید، زیرا سایت کوینکس عبارتی با عنوان (Coinex confirm) فرستاده که باید آدرس برداشت و مقدار برداشت خود را مرور کنید و در نهایت گزینه (Reconfirm) یا (تائید مجدد) را بزنید. در قسمت ID Verification شما می توانید با کلیک بر روی verify عملیات احراز هویت خود را انجام دهید زیرا صرافی کوینکس، مشکلی با ایرانیان نداشته و اجازه احراز هویت را به آنها داده است. این برنامه به کاربران اجازه میدهد تا در برنامههای پخش زنده بایننس شرکت کنند. در اینجا Basic info یا اطلاعات اصلی خود را وارد کنید. پس از تعیین رمز عبور چنانچه معرف برای ثبت نام در کوینکس داشته اید باید کد او را وارد کنید تا وب سایت کوینکس به او یک سری امتیازات اختصاص دهد. در این زمان برایتان یک پنجره باز خواهد شد که بر روی آن پازلی نشان داده میشود و شما باید قطعات آن را در جای خالی قرار دهید تا صرافی تشخیص دهد ربات نیستید.در صورتی که قطعات پازل را به صورت صحیح در جای خود قرار ندهید، دوباره یک پازل به نمایش گذاشته میشود تا از اول آن را درست کنید.

چگونه هزینه انتقال (کارمزد withdrawal) در صرافی کوینکس رایگان را رایگان کنید؟ البته قابل ذکر است که انجام این کار ضرورتی هم ندارد، چون صرافی طبق لول اکانتی که برای افراد قرار داده، اگر شما رمز یکبار مصرف خود را از بخش اس ام اس کد یا از بخش کد احرازهویت دوعاملی(TOTP) فعال کرده باشید، در هر 24 ساعت اجازه برداشت به مبلغ 10 هزار دلار را خواهید داشت و اگر بخواهید در هر 24 ساعت بین 10 هزار دلار تا یک میلیون دلار برداشت ارزی داشته باشید نیاز به احراز هویت دارید. در این مرحله موافقتنامه خدمات صرافی کوینکس را خواهید دید که بعد از اتمام خواندن آن، روی گزینۀ من خوانده ام و با شرایط سرویس موافقت کردم، کلیک نمایید.