معرفی بهترین گوشی های موبایل اقتصادی 2 تا 4 میلیون تومان بررسی دقیق محصولات

معرفی بهترین گوشی های موبایل اقتصادی 2 تا 4 میلیون تومان بررسی دقیق محصولات این دستگاه در هنگام اجرای بازی‌های سنگین با مشکل مواجه خواهد شد و بهتر است نسخه کم حجم بازی‌ها را در این میان‌رده نصب کنید. سیستم عامل این دستگاه توسط کمپانی گوگل طراحی شده و در حال حاضر این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برد. رابط کاربری خاصی روی این دستگاه قرار نگرفته و از همان اندروید استوک (خام) برای مدیریت دستگاه استفاده می‌شود. ناگفته نماند این رابط کاربری توسط نوکیا کمی دستخوش تغییرات شده و به صورت کلی با اندروید خام شباهت ندارد.

فهرست بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان در بازار

این نمایشگر پاسخگوی تمام انتظارات شما از یک نمایشگر در این بازه قیمتی است. این نمایشگر رنگ‌ها را به صورت درخشان و زنده به نمایش درمی‌‌‌آورد و عمق رنگ‌های تیره در آن زیاد است. شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ نیز درجه محافظت خوبی را برای نمایشگر این گوشی ارائه می‌دهد.

بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو فایو جی ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

شیائومی برای ردمی نوت ۱۱ تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ را در نظر گرفته که توان اجرای اپ‌ها و بازی‌های معمولی را دارد و از هلیو G88 قوی‌تر است. نسخه زیر ۵ میلیون این گوشی به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است اما در نسخه‌های با حافظه بالاتر هم قابل خریداری است. سامسونگ گلکسی A04s از نظر سخت‌افزاری به تراشه ۸ هسته‌ای اگزینوس ۸۵۰، رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. این سخت افزار به راحتی از عهده اجرای سریع اپ‌های پرکاربرد و اکثر بازی‌ها برخواهد آمد.

اگر برای پر کردن نمایشگر بزرگ‌نمایی کنید، تصویر شما را کمی برش می‌دهد، اما پخش ویدیوی پیش‌فرض سامسونگ دوربین را در یک نوار سیاه پنهان می‌کند. در سمت راست کلیدهای کنترل میزان صدا و پاور قرار گرفته و در نقطه مقابل آن نیز چیزی تعبیه نشده است. در قسمت بالا میکروفون و سینی سیم کارت کنار هم واقع شده‌اند و در قسمت پایین بلندگو میکروفون دوم و پورت Type-C را همراهی می‌کند. همانطور که می‌دانید این مدل هم از پورت جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی نمی‌کند که امروزه اتفاق دور از ذهنی هم نبوده‌است.

  • هنگامی که به پنل پشتی این گوشی نگاه می‌کنیم، به نظر می‌رسد که گلکسی A53 سامسونگ 5 دوربین دارد.
  • پوکو در ساخت این تلفن همراه از نمایشگر اقتصادی نوع IPS LCD استفاده کرده است.
  • فناوری ساخت این پردازنده ۶ نانومتری است و به نسبت پردازنده‌های اگزینوس و مدیاتک، در طولانی مدت، عملکرد پایدارتر و بهتری را از خود نشان می‌دهد.
  • A03s سامسونگ از امکانات مشابهی با دیگر گوشی‌های سامسونگ در این رده قیمتی بهره می‌برد.

از جمله پیشرفت‌های آن نسبت به سری ۱۲ می‌توان به بهبود طراحی، پردازنده و دوربین اشاره کرد که پیشنهاد می‌کنیم مشخصات و قیمت ایفون ۱۳ را حتماً مشاهده کنید تا بهتر متوجه دلیل حضور آن در مقاله راهنما خرید گوشی شوید. اس ۲۲ اولترا با استفاده از چیپست قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ و دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی کاندیدای اصلی بهترین گوشی سال است. البته از کیفیت ساخت فوق‌العاده بالای آن نیز نباید گذشت که شکل و شمایلی شبیه به سری نوت دارد و از قلم معروف S-PEN نیز وب سایت مربوطه پشتیبانی می‌کند.

جلوگیری از آتش‌سوزی کانکتور ۱۶ پین کارت‌های RTX 4090 با نرم‌افزار GPU-Z