تور عمان تور عمان لحظه آخری قیمت تور عمان

به دلیل تابش شدید نور خورشید و روزهای طولانی، این فصل زمان مناسبی برای سفر به کشور عمان محسوب نمی‌شود. به همین دلیل نرخ تور عمان نسبت به فصل‌های پاییز، بهار و زمستان کاهش پیدا می‌کند. همان تورهای عمان عادی است که می توانید با هزینه کمتری و با امکانات یکسان به عمان سفر کرده و سفری دلنشین را برای خود فراهم نمائید. تفاوت تورهای لحظه آخری با تورهای عادی این است که گنجایش ایرلاین‌ها در این تور کامل نشده است ، بنابراین با قیمت کمتری ارائه می شود. یکی از شرکت‌های هواپیمای ملی کشور عمان؛ عمان ایر است که به زبان عربی به الطیران العمانی مشهور می‌باشد.

این قلعه در اوایل قرن هفدهم ساخته شده است و خوشبختانه هنوز هم ظاهر خود را به خوبی حفظ کرده و این موضوع را مدیون مرمت و بازسازی‌های متعددی است که در دوران مختلف، دولت‌های متفاوت بر روی آن انجام داده‌اند. این قلعه ظاهری بسیار زیبا دارد و شما را به یاد فیلم لورنس عربستان می‌اندازد! ظاهر قلعه بسیار دیدنی است و می‌توانید با دیدن آن، به قدمت تاریخی و فرهنگی عمان پی ببرید.

  • البته شما از بعد از ژانویه یعنی اوایل بهمن ماه تا اواسط اسفند ماه هم می توانید از تور ارزان قیمت عمان لحظه آخری را تهیه نمایید.
  • از دیگر مزایای القرم نزدیکی آن به مزاکز تفریحی و تجاری مهم در عمان می‎باشد.
  • پایتخت این کشور در واقع از چندین شهر کوچک تشکیل شده است که برای تشکیل یک شهر در کنار هم جمع می شوند ، با این که ماتراث شهر قدیمی است.
  • اگر بخواهیم تور عمان را از نظر هزینه با دبی مقایسه کنیم، قیمت تور عمان چندان هم بالا نبوده و در بین بسیاری از تورهای خارجی، توری ارزان قیمت به حساب می‌آید.
  • اگر آژانسی کارگزار مستقیم سفر به مقصد گردشگری‌ باشد و قراردادهای مناسبی با هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی ببندد، رزرو تورهای آن به شکل همه جانبه‌ای به نفع مسافران خواهد بود.

اما در عوض اقامت در هتل ‌های 3 ستاره عمان، باعث کاهش هزینه ‌های سفرتان میشود و قیمت تور عمان را معقولانه تر خواهد کرد. در نهایت پیشنهاد میکنیم تا در سفر اقتصادی به عمان، هتل‌ های 3 ستاره عمان را برای اقامت انتخاب نمایید. صلاله به دلیل دارا بودن آب و هوایی موسمی و بسیار مطبوع، تبدیل به استراحتگاهی خوش آب و هوا نه تنها برای خود عمانی ها، بلکه برای مردم کشورهای همسایه و توریستها نیز شده.

این اتاق‌ها با ابزار و وسایل قدیمی تزئین شده و چگونگی شیوه زندگی مردم عمان را به نمایش گذاشته اند. همانطور که از موقعیت جغرافیایی عمان مشخص است، آب و هوای این کشور بیابانی و گرمسیری است. برای لذت بردن از سفر و بازدید از تمام جاذبه‌ های توریستی این کشور لوکس و جذاب، تور 3 شب یا تور 4 شب، گزینه ‌های اقتصادی و ارزانی برای شما محسوب می تور عمان شوند. دقیقا به سلیقه شما و انتظاراتی و خدماتی که از تور خود طلب می کنید، بستگی دارد. برای مثال اقامت در هتل‌ های لوکس 5 ستاره مسقط، جدا از بی نظیر بودنش، خیلی هم هزینه های بالایی دارد. در عمان این آسمان‌خراش‌ها نیستند که خط آسمان شهرها را مشوش می‌سازند، بلکه منار‌ه‌های زیبا و فروتن مساجد عمان هستند که در پس زمینه‌های کوهستانی می‌درخشند و به مانند ستونی مرمرین آسمان و زمین را به یکدیگر پیوند داده‌اند.

تور عمان – ۵ شب ( مسقط ) از تهران

به طور مثال اقامت در هتل‌های لوکس 5 ستاره مسقط، اگرچه خیلی خوب اما خیلی هم پر هزینه است. اما در عوض اقامت در هتل‌های 3 ستاره عمان، باعث کاهش هزینه‌های سفر به عمان شده و قیمت تور عمان را متعادل‌تر می‌کند. از این رو توصیه می‌کنیم تا در سفر اقتصادی به عمان، هتل‌های 3 ستاره عمان گزینه مناسبی هستند.

غواصی در جزایر Daymaniyat عمان

حتماً قبل از سفر با تور عمان لیانا پرواز، نام جزیرۀ توریستی دِیمانیات به گوشتان خورده است. پس لازم است برای لذت بردن و ثبت تجربیات بی نظیر غواصی و دیدن سواحل پاکیزه و درخشان این جزیره حتماً به آنجا سر بزنید و از شنا کردن در آبهای زیبا و نیلگونش خاطره بسازید. ناگفته نماند انجام انواع دیگر تفریحات آبی هم در این جزیره برای شما میسر است. هم‌اکنون تمام پروازهای ایران به مسقط، از فرودگاه شهرهای تهران، مشهد و شیراز، توسط ایرلاین‌های ایرانی و عمانی انجام می‌شود. با توجه به گرم بودن هوا فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به عمان می باشد.

تور عمان تور عمان لحظه آخری قیمت تور عمان