لوله فلکسی روکش دار رهاورد خرید با بهترین قیمت تک سینی کابل

بیشترین کاربرد لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی اتیلن در تهویه ساختمان هایی با کاربری مسکونی،تجاری،اداری،ورزشی و صنعتی می باشد. با توجه به اطلاعاتِ ارایه شده در مورد لوله فلکسیبل صداگیر ی فویلی آلومینیومی و لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی، در این مرحله باید گفت لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی به لحاظِ مقاومت از دو محصولِ یادشده دارای مقاومت بالاتری بوده و این موضوع نیز ناشی از استحکام کششیِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی ناشی می گردد. ساختارِ بدنه ی لوله فلکسیبل صداگیری برزنتی از الیافِ پلی استرِ روکش شده با “پی وی سی” و فنر فولادی با ضخامت های گوناگون برای قطرهای گوناگون تشکیل شده است. قطرهای مدنظر برای تولیدِ لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی عبارتست از ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰-۴۵-۵۰-۵۵ و ۶۰ سانتیمتر. طول شاخه های بسته بندیِ لوله خرطومی برزنتی بسته به قطرِ این محصول بین ۵ تا ۶ متر می باشد.

متنوع بودن سایز‌های این نوع لوله باعث می‌شود تا از آن در صنایع گوناگون استفاده شود. شما می‌توانید برای خرید انواع لوله‌های فلکسی به سایت رهاورد مراجعه نمایید. همچنین این محصولات تولید ایران دارای انعطاف‌پذیری عالی و مقاومت بالا و توانایی تخلیه الکتریسیته ساکن با اتصال به زمین را دارند. کانال های فلکسی بل این ضعف ها را پوشش داده و در سایز های متفاوت و جنس های متفاوت برای کاربرد مختلفت تولید میشود. برای واردات خرطومی فلکسیبل با گروه صنعتی پارس صنایع که وارد کننده خرطومی فلکسیبل است تماس حاصل نمایید. جهت جلوگیری از آویزان بودن کابل‌‌های برق در ارتفاع دیوار از بست لوله فلکسی می‌‌توان کمک گرفت.

بهترین لوله فلکسی

پلی استر موجود در لایه داخلی از افت فشار هوا جلوگیری کرده و از رشد انواع باکتری در مسیر طولانی کانال تهویه ممانعت به عمل خواهد آورد. لوله فلکسی آلومینیومی برای دمای مابین منفی 30 الی مثبت 150 درجه سانتی‌گراد مناسب بوده و در صورت حریق احتمالی، گاز سمی تولید نخواهد کرد. 3 لایه آلومینیوم و 2 لایه مجزا از پلی استر به انتخاب این فلکسیبل برای سیستم تهویه هوا، انواع هود و فن هواکش منجرب شده است. استفاده از متریال PVC در پوشش خارجی لوله فلکسیبل به حفظ سلامت لوله در برابر تابش نور خورشید، رطوبت محیط و آتش‌سوزی احتمالی کمک خواهد نمود. روکش نسوز موجود در برخی از انواع لوله خرطومی موجب محافظت از محتویات داخلی لوله شده و خطر آسیب بیشتر به دیگر نقاط را کاهش خواهد داد.

برای مهار و حفظ تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر در محل مورد نظر از ساپورت های ویژه و استاندارد استفاده می شود. دستگاه های تولید لوله های فلکسی برای ساخت لوله خرطومی فلزی درجه یک هم کاربرد دارد. این نوع دستگاه ها در کارخانه تولید کننده های لوله فلکسیبل و کارگاه های اصلی مثل رهورد خراسان ، توس فلکس مورد استفاده قرار می گیرد. توسط آنها انواع فلکسی به ضخامت ۰/۰۲ تا ۱ میلیمتر و قطر لوله با دهانه ۳ تا ۹۰ با روکشی به قطر ۱ تا ۵ میلیمتر ساخته می شود.

قیمت لوله فلکسی شرکت سامان تهویه ایرانیان

پوششی محافظ با سطح مقطع گرد که عموماً با سیمی فلزی به صورت مارپیچ شده و دارای انعطاف بالا را لوله فلکسیبل یا خرید لوله فلکسی لوله خرطومی گویند. مهم‌ترین استفاده‌ها از لوله‌های خرطومی در صنعت و ساختمان‌سازی بوده و عضوی جدا ناپذیر در سیستم برق و تهویه هوای ساختمان است. تنوع در جنس، متریال ساخت، لایه‌ها و سایز موجب امکان به‌کارگیری از لوله فلکسی در انواع ساختمان مسکونی، صنعتی، اداری، تجاری و آزمایشگاهی شده است. کانال های فلکسیبل آلومینیومی ساده برای کانال کشی کولرهای آبی استفاده می شوند. کانال فلکسیبل آلومینیومی جایگزین مناسبی برای کانال کشی کولرهای آبی هستند و در مناطق مختلف کشور و کشورهای همسایه ازکانال فلکسی آلومینیومی بسیار استفاده می شود. فروشندگان کولرهای آبی از این مدل کانال خرطومی خریداری نموده و همراه با فروش محصول خود یعنی کولرهای آبی یا کولر آبی این محصول را نیز به خریدار پیشنهاد می دهند.

برای مصارف کشاورزی حتی سیستم های گاز رسانی ، روغن ، نفت و انتقال دادن مواد شیمیائی از دیگر موارد استفاده این نوع لوله ها است. ۲- کاربرد در انواع سیستم های تهویه مطبوع اعم از مکش و دهش در پروژه های مسکنی،تجاری،اداری،صنعتی،تولیدی،بهداشتی . جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید. نوع اتصال آنها به لوله ها به شکلی انجام می شود که اگر به هر طریقی لوله های فلکسی برق تحت کشش قرار گرفت به راحتی از محل اتصالات یا همان گلند ها جدا نشوند. و لوله فلکسی بدون روکش ساخته می‌شوند که در این جا موضوع مورد بحث لوله فلکسی روکشدار است.

لوله فلکسی نقش محافظتی از یک رسانا یا نارسانا مانند هوا را داشته و به‌عنوان یک واسطه باید در ابتدا میانه و انتهای مسیر با تجهیزات دیگر به خوبی سفت و محکم شود. گلندها نوعی سرپیچ خاص بوده که در دو سمت لوله فلکسیبل نصب شده و فشار وارده بر فلکسی را کاهش داده و با توجه به نوع و سایز خرطومی، مدل خاص خود را نیز دارند. اما بست لوله فلکسی با قرارگیری در طول مسیر نقش نگهدارنده و نظم‌دهنده را ایفا کرده و در فواصل مشخص (طبق سایز فلکسی) نصب خواهد شد. ساختار تشکیل دهنده‌ی بدنه انواع گوناگون لوله فلکسیبل هوا بر اساس المان‌هایی مانند دما و فشار، خوردگی و ساییدگی و همچنین میزان سختی شرایط محیطی متفاوت است. به دلیل وجود ویژگی‌های متنوع در این نوع لوله، برای تخلیه هوای فن انواع دستگاه‌های ماینر از آن استفاده‌های زیادی می‌شود.

این دسته از لوله‌های روکشدار در نصب دوربین‌های مدار بسته مورد استفاده قرار میگیرد و برای محافظت از سیم و کابل‌ها در محیط مرطوب و سر باز استفاده می‌شود. این لوله‌ها از مارپیچ‌های بهم پیوسته فلز تهیه می‌شوند که با نام اف‌ام سی FMC نیز شناخته می‌شوند. این محصول از رایج‌ترین انواع لوله‌های فلکسی می‌باشد که در نصب دوربین‌های مدار بسته بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. فروش لوله خرطومی فلکسیبل در گروه صنعتی پارس صنایع که عرضه کننده خرطومی فلکسیبل (فروشنده خرطومی فلکسیبل) می باشد. قیمت خرید لوله های فلکسی بل با در نظر گرفتن تغییرات مواد اولیه در تمام بازارهای صنعتی ایران متغیر است. برای استعلام قیمت روزانه با واحد فروش ما در تماس باشید یا برای دریافت حدودی قیمت ها جدول زیر را پیگیری کنید.

  • به طور کلی سایز و اندازه های لوله برق متناسب با تعداد و مقطع سیم ها و کابل هایی که در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود.
  • جهت جلوگیری از چنین حالتی می‌توانید با ارتباط با شرکت تهویه سان از نوع سفارشی محصول لوله فلکسی در متراژ بالاتر بهره ببرید.
  • محدوده ی قطرهای تولیدی در لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵ و ۴۰ سانتیمتر می باشد.
  • بهای کانال فلکسیبل یا لوله های فلکسی بل به عواملی همچون نوع مواد مصرفی، مفتول، عایق به کار رفته، نحوه تولید و …
  • اگر اطلاعات کافی راجع به این مدل لوله‌های فلکسی داشته باشید، می‌توانید که بهترین مورد را با مناسب‌ترین قیمت تهیه و خریداری کنید.

لوله فلکسی روکش دار رهاورد خرید با بهترین قیمت تک سینی کابل