افترافکت ، افترافکت چیست ؟ آموزش افترافکت کلاس افترافکت دوره AFTER EFFECTS

شما می تونید با آموزش افترافکت، شغل پر درآمد و پر تقاضای ساخت تبلیغ موشن گرافیک را انتخاب کنید و به اهداف مالی که دوست دارید برسید. البته که آموزش خوب دیدن و تمرین و پشتکار و نمونه کارهای خوب داشتن و البته علم بازاریابی در این بین مزیت هاییست که بسیار تعیین کننده سطح حرفه و کیفیت درآمد شماست. من این آموزش رایگان افترافکت فارسی، که نیازهای کلی را برای شروع کار برطرف میکند تولید کردم.

درآمد با افتر افکت

در افترافکت قابلیت به کارگیری افکت های چند کاناله سه بُعدی وجود دارد. با استفاده از افترافکت حین کار می توان پیش نمایشی از تمام فعالیت ها را مشاهده کرد. در این آموزش( تکنیک پارالاکس در موشن گرافیک ) شما خیلی سریع یاد میگیرید به موشن گرافیک هاتون بُعد بدید . آموزشگاه آریا با عنوان “آریا کویت” در سال ۱۳۸۶ در کشور کویت شروع به کارکرد.

در صورت مشاهده پیام خطا هنگام خارج کردن فایل فشرده ، به آموزش تعمیر فایل فشرده که در کنار لینک های دانلود قرار دارد مراجعه کنید. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه دانش رایا پارس (رسانه آموزشی لیموناد) می باشد. اگر در گوگل آموزش پریمیر را سرچ کنید یک لینک از رسانه آموشی لیموناد می بینید که حدود 10 ساعت آموزش رایگان پریمیر می باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به آموزش تک می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و پیگرد قانونی دارد. این فقط یک لیست کوچک است ، اما برخی از نمونه های اصلی آنچه را که می توانید انتظار داشته باشید هنگام کار در این برنامه متحرک باشید ، نشان می دهد.

امروزه بیشتر فیلم‌ هایی که ما با کیفیت بالا شاهد آن در رسانه‌ های گوناگون هستیم ، با نرم افزار پریمیر ، تدوین و ویرایش می شود . بیت گرف از سال 93 تاسیس شد و سعی در ارایه آموزش های با کیفیت بسیار بالا و با روش های بروز دنیا در زمینه گرافیک ، عکاسی ، ویدیو ، انیمیشن و … به همه کاربران وب فارسی کرد. پیش از دانلود افترافکت 2021 به ویندوز 10 بودن این نرم افزار دقت ویژه داشته باشید. یکی از پرطرفدار ترین بخش ها در پروژه های افتر افکت بخش اسلایدشو می باشد. در این دست پروژه ها مکان هایی برای عکس در نظر گرفته شده است که با جایگزین کردن آن می توانید براحتی کلیپ خود را بسازید.

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

به طور کلی کاربران می توانند پروژه های افترافکت خود را بعد از اتمام پروژه ، وارد پریمیر کرده و صدا گذاری را در محیط نرم افزاری پریمیر انجام دهند . نرم افزار پریمیر مجموعه ای کامل از ابزارهای گوناگون است که کار ویرایش ویدیو های طولانی را برای کاربر آسان کرده است و به آن سرعت بخشیده است . با استفاده از نرم افزار پریمیر می توان تمامی ویدئوها را ویرایش کرد . به طور کلی نرم افزار پریمیر را مانند یک استودیو ساخت فیلم می دانند . چرا که تمامی ابزارک های لازم برای تدوین ویدیو و صدای آن را دارد . نسخهٔ نخست این نرم‌افزار توسط شرکت علم و هنر آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد و نسخۀ دوم نیز در ۱۹۹۴ توسط همین شرکت به بازار آمد.

افترافکت ، افترافکت چیست ؟ آموزش افترافکت کلاس افترافکت دوره AFTER EFFECTS

فقط کافیست دانلود و نصب نرم افزار را انجام بدهیم و به یک آموزش فارسی افتر افکت حرفه ای و شیوا، که بتوانیم به راحتی و قدم به قدم کار با نرم افزار را یاد بگیریم هم نیاز داریم. همچنین می توان گفت که برای ادیت فیلم های طولانی و یا ادیت چند فیلم به صورت همزمان ، نرم افزار پریمیر به کاربر توصیه می ‌شود و برای ادیت فیلم های کوتاه و یا ساخت موشن گرافیک به صورت تکی ، نرم افزار افتر افکت به کاربران توصیه می شود . البته با نرم افزار های دیگری هم از جمله، تری دی مکس (۳DS Max) ، مایا ، بلندر ، موهو سفارش طراحی گرافیک و … می توانید انیمیشن بسازید اما محبوب ترین آنها که اکثر انیماتور های حرفه ای از آن استفاده می کنند، نرم افزار افتر افکت است. دوربین سه بعدی یکی از ابزارهای مختص افترافکت است و پریمیر همچین قابلیتی را ندارد . با استفاده از این ابزار می توانید حرکات جدید دوربین را در قالب لایه های جدید به ویدیو خود اضافه کنید و ویدیو خود را جذاب تر و خاص تر کنید .

دانلود رایگان پروژه آماده افترافکت : تایپوگرافی Typography Titles Pack

درسته، اشخاص دیگری هستند که از دانش و وقتشان گذاشتند و مراحل اعمال حرکت و افکتی رو انجام داده اند و به صورت پلاگین، اسکریپت و پریست در اختیار بقیه قرار داده اند. و همه می توانند به راحتی از این تلاشها بهره ببرند و در پروژه هایشان استفاده کنند. همانطور که می دانید به لطف شرکت ادوبی ما نرم‌افزار بسیار قدرتمندی را در اختیار داریم که می‌توانیم همۀ کارهایی که گفته شده و خیلی تصاویر متحرک مختلف و خیره کنندۀ دیگر را خلق کنیم و محتواهای متحرکِ پربازدید و انیمیشن بسازیم. فقط کافیست دانلود و نصب افتر افکت را انجام بدهید و نکته مهم اینکه به یک آموزش فارسی ویدیویی حرفه ای و شیوا، که بتوانیم به راحتی و قدم به قدم کار با نرم افزار را یاد بگیریم هم نیاز داریم. همانطور که می دانید به لطف شرکت ادوبی ما نرم‌افزار بسیار قدرتمند افترافکت را در اختیار داریم که می‌توانیم همۀ این کارهایی که گفته شد و خیلی تصاویر متحرک مختلف و خیره کنندۀ دیگر را خلق کنیم و محتواهای متحرکِ پربازدید و انیمیشن بسازیم.

  • با اینکه افترافکت همه این کارها را به خوبی انجام می دهد اما استفاده از آن برای ویرایش فیلم خام مناسب نیست؛ زیرا این نرم افزار فاقد قابلیت های پخش و طرح های مختلفی است که در برنامه های ویرایش فیلم وجود دارد.
  • تا اینجا که دیدم خیلی راضی بودم مدرس کاملا مسلط بودند و تمام نکات ریز به ریز گفته شده بود.
  • از همان ابتدا بزرگترین کلاس آنلاین و مجازی فتوشاپ را با 100ها نفر شرکت کننده آغاز کرده و در ادامه به گسترش کلاس ها و ویدیو های آموزشی پرداخت.
  • سلام دوستای خوبم حتما توی نمونه کارهای موشن گرافیک دیدید که بعضیا علاوه بر گرافیک قشنگی که دارند یک رنگ و لعابی هم به…
  • ماموریت ما در داناپ برقراری عدالت آموزشی در کشور و کمک به جوانان برای اشتغال بیشتر بوده است.
  • اگر ادیوس را جای گزین پریمیر فرض کنیم پس می توانید افتر افکت هم یاد بگیرید تا بتوانید جلوه های ویژه و افکت های مورد نیاز در فیلم ایجاد کنید.
اگر در مراحل نصب نرم افزار با مشکلی رو به رو شدید از کارشناسانرایانه کمکبه صورت تلفنی کمک بگیرید . خوب است اگر مجری کار، تا مدتی محدود پس از تحویل پروژه افترافکت، خدمت خود را پشتیبانی کند. و هزاران مورد دیگر، همگی از مواردی هستند که در خلق و پدیدار ساختن آن ها می توان از افتر افکت استفاده کرد. برای خلق جلوه های جذاب می توان از کامل ترین طیف رنگ افترافکت استفاده کرد. قابلیت طراحی انیمیشن ها با استفاده از افترافکت برای صفحات وب و ذخیره سازی با فرمت SWF وجود دارد. سلام دوستای خوبم حتما توی نمونه کارهای موشن گرافیک دیدید که بعضیا علاوه بر گرافیک قشنگی که دارند یک رنگ و لعابی هم به…

اکثر این مواردی را که در سطح وب مشاهده می کنید با نرم افزار افتر افکتس ساخته می شوند. یکی از مهمترین امکانات نرم افزار افترافکتس این است که این قابلیت را دارد که، به غیر از ابزار های از پیش تعیین شده اش بتواند توسعه پیدا کند. یعنی بتوان با اضافه کردن افکتهای مختلف به بازده و کارایی ابزاری اش افزود.

به همه کاربران وب فارسی کرد.