نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 11

یک پوشش سطح بالا برای محافظت از Galaxy S20 Ultra استفاده می شود. این گوشی با پوشش گوریلا گلس 5 محافظت میشود که در مقابل خشخوردگی بسیار مقاوم است. انتخاب لوازم جانبی اصلی موبایل اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از معایب اصلی این مدل اندازه آن است که هنگام نصب این لنز روی تلفن هوشمند، کمی دست و پا گیر است و نمی توانید تلفن همراه را با لنز متصل به آن در جیب خود قرار دهید. تراشه Helio G90T از نظر عملکرد در بخش میان رده قرار دارد و به خوبی کار خود را انجام می دهد، اما از نظر گرما بعد از 20 دقیقه بازی بسیار گرم می شود که در اینجا استفاده از خنک کننده ی مایع توسط شیائومی در این گوشی معنی پیدا می کند.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

سنسور مجاورت بالای صفحه نمایشه که وقتی گوشی زنگ میخوره و میخواید تماسی رو برقرار کنید یا مثلا میخواید یه ویسی رو توی تلگرام و واتس اپ چک کنید، توی xiaomi 12x خیلی اتفاق میفته این سنسوره درست کار نکنه شاید با آپدیت ها درست بشه ولی خیلی این مشکل توی گوشی های شیائومی دیده میشه گفتم که این رو هم بگم که احتمالا این سنسور مجاورته هم یه خورده اذیتتون میکنه. در گذشته ردمی نام یک سری از محصولات اقتصادی شیائومی بود اما فروش بالای گوشی های ردمی باعث شد تا شیائومی در سال ۲۰۱۹ یک زیربرند با نام ردمی راه اندازی کند. راه های مختلفی برای شناسایی و انتخاب لوازم جانبی اصلی و با کیفیت وجود دارد. دوربین بخشی جذاب در این گوشی به حساب میآید و شیائومی از 4 لنز برای دوربین اصلی استفاده کرده. مشتریان عزیز همچنین میتوانند از مشاوران و کارشناسان ما که دانش و اطلاعات جامع در خصوص هر یک از محصولات دارند، برای انتخاب و خرید بهترین محصول، مشاوره دریافت کنند.

لوازم جانبی گوشی

جنبه جالب دیگر این محصول این است که لزوماً نیازی نیست که این لنز را به پشت تلفن هوشمند خود وصل کنید: در حالتی که لنز با تلفن همراه جفت است، می توانیم آزادانه از لنز استفاده کرده و تمرکز خود را بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند خود بگذاریم. در کل می توانیم بگوییم که این یکی از جایگزین هایی است که قبل از خرید یک دوربین هوشمند مانند Samsung Galaxy Cam 2 ، باید مورد توجه قرار گیرد.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

سرعت چاپ بستگی به پارامترهایی مانند کیفیت در نظر گرفته شده برای چاپ، نوع کاغذ، اندازه عکس و کیفیت دسترسی به Wi-Fi و همچنین تلفن هوشمند متصل به آن دارد. مزیت مهم دیگر این است که این مدل مانند هر دوربین کامپکت دیگر دارای حالت های صحنه از جمله: خودکار، ورزشی، پرتره، منظره، شب، اولویت دیافراگم، اولویت سرعت و دستی می باشد. لوازم جانبی موبایل را همه به خوبی میشناسید اما ممکن است که همه شما بر اساس یافته ها و نیازمندی های روزمره و کار خود به همه آنها نیاز پیدا نکنید یا ممکن است اولویت های این لوازم جانبی برای شما با فرد دیگری متفاوت باشد، به عنوان مثال ممکن است فردی به دلیل بالا بودن حافظه داخلی گوشی خود نیازی به رم پیدا نکند پس این مورد ضروری برای این شخص تبدیل به یک نیاز غیرضرروی یا اولویت های بعدی می شود.

اگر به دنبال جایگزینی برای لنز دوربین تلفن همراه سونی هستید، در اینجا محصول جالب دیگری از Kodak داریم.16.0 مگاپیکسل حداکثر رزولوشن آن است و سنسور آن قادر است واضح ترین رنگ های قابل تصور فونر را ثبت کند. این ابزار برای عکاسی در سفر، مخصوصا اگر در طبیعت عکاسی می کنید، گزینه جالبی است، زیرا می توانید آن را در تنه درخت قرار دهید و از عکاسی از زاویه ای خاص لذت ببرید. کیفیت چاپ در مقایسه با برخی از رقبای خود بسیار برتر است، زیرا میتواند EPSON PictureMate باشد. کیفیت ساخت این سه پایه حیرت انگیز است: ساختار داخلی فولادی پوشیده شده با مواد دارای حداکثر استحکام همراه با پلاستیکABS ، طوری طراحی شده است که می تواند در برابر جلسات طولانی مدت عکاسی در فضای باز از خود مقاومت نشان دهد. این محصول با طراحی بسیار زیبایی که دارد یک راه حل هوشمند برای مواقعی است که ما به دنبال لوازم جانبی ای هستیم که به طور همزمان هم سه پایه برای تلفن های هوشمند و هم دسته سلفی باشد.

موبایل شیائومی

زمانی فقط هندزفری های باسیم و کیف، لوازم جانبی محسوب می شدند. آن منبع از آن زمان این ادعا را تکرار کرده است، بنابراین به نظر می رسد آنها از آن مطمئن هستند. این یک چاپگر حرارتی است، بنابراین قطعا مدتی طول می کشد تا عکس را به شما تحویل دهد. برآمدگی دوربین در قاب پشتی به شدت خودنمایی میکند و بیش از آن چه که انتظار میرفت دیده میشود بنابراین وقتی گوشی را روی سطح صافی میگذارید، به راحتی میلرزد. برای انجام فرآیند جفت شدن با تلفن همراه، کافی است آن را با استفاده از اتصال Lightning که بر روی آن تعبیه شده است، به تلفن همراه متصل کنید.

در این ویدیو روشی به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با خیال راحت برای محصولات اپل خود لوازم مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس از نظر ما در جایگاه پایینتری نسبت به اس ۲۱ پایه قرار میگیرد، اما هنوز هم طرفداران زیادی دارد و میتواند برای خریداران که به دنبال گوشی با صفحه نمایش بزرگ هستند، مناسب باشد. همچنین سعی شده تا لوازم جانبی موبایل فروشگاه اینترنتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار گیرد. یکی از مزایای فناوری های مدرن، توانایی تبدیل عکاسی حرفه ای به سرگرمی ای قابل دسترس برای همه افراد است. برای جفت شدن با این لنز به NFC یا Wi-Fi نیاز است. اما امروز هندزفری های بیسیم، تگ های nfc و حتی مچ بندهای هوشمند به این دسته اضافه شده اند، و انتخاب لوازم جانبی نیز به امری حیاتی تبدیل شده است.

آغاز سال فرا رسیده است و این بدان معناست که زمان عرضه جدید گوشیهای هوشمند فرا رسیده است. در سال نیز اولین مدل از سری Galaxy Z Flip را رو نمایی کرد و در عرض دو سال توانست به حدی از موفیقت برسد که این سری را بجای سری نوت بصورت عمده وارد بازار کند. این لنز در زمان خودش تازه وارد بازار شده بود و برای همه جذابیت داشت. ما میتوانیم بار شما را خیلی سریع و بیدردسر وارد کشور کنیم. به همین دلیل هنگام خرید باید نهایت دقت را برای خرید محصولات جانبی بکار ببرید و به دلیل قیمت کمتر، کیفیت را فدا نکرده و سلامت دستگاه خود را حفظ کنیم.

سونی DSC-QX100این لنز قابل حمل که ابتدا برای مدل های مخصوص تلفن های هوشمند خود سونی طراحی شده بود و سپس با گوشی های رقبای خود نیز سازگار شد، تمام چیزی را که یک دوربین جمع و جور قادر به انجام آن است به شما ارائه می دهد. خود دستگاه بسیار سبک است و می توان آن را برای حمل آسان به دسته کلید وصل کرد. این شرکت که از زمان تاسیس آن نزدیک به 11 سال می گذرد گوشی های مختلف و متنوعی را عرضه کرده است و در همین راستا در آپریل 2021 قدرتمند ترین اسمارت فون خود را به نام Xiaomi Mi 11 Ultra 5G روانه بازار کرد.

بررسی گوشی شیائومی