لیست 8 اتاق فرار ترسناک ترسناک ترین های ایران مارکوشیال-آل اسکیپ

در این ژانر، سختی بازی در حل معماهای پیچیده و دشوار نیست بلکه رویارویی با اتفاقات پیش‌بینی‌نشده و دلهره‌آور است که استرس ناشی از آن قدرت تمرکز و فکرکردن را تا حد زیادی از شما می‌گیرد. داستان بازی از این قرار است که بیماری طاعون جهش‌یافته و تمام شهر را فرا گرفته است. در این میان مراکز زیادی برای ایزوله شهر ایجاد شده که مبتلایان را به آن‌ها منتقل می‌کنند. شما و دوستانتان درحالی‌که هیچ نشانی از این بیماری ندارید دیشب دستگیر شده‌اید و متوجه می‌شوید که این مرکز برای تست واکسن‌های جدید خود روی افراد سالم آن‌ها را آزمایش می‌کنند. داستان بازی به قتل یک تاجر اصفهانی با نام داریوش راستگو مربوط است که تیم شما باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرد تا در ۶۰ دقیقه بتوانید قاتل را پیدا کند.

لیست 8 اتاق فرار ترسناک ترسناک ترین های ایران مارکوشیال-آل اسکیپ

یکی دیگر از انواع اتاق فرار ترسناک در شهر تهران در منطقه پارک آبی وجود دارد که نام آن بیمارستان کشف داروی زامبی می باشد که از مجموعه اینفینیتی برگرفته شده است. داستان این بازی اتاق فرار در سوم ژانویه در شهر پاریس اتفاق می افتد. اسکیپ روم شارون در تهران دارای دو شعبه می باشد که در هر کدام یک اتاق فرار و سناریو اجرا شده است. هر دو سناریوهای طراحی شده توسط این مجموعه دارای ژانر ترسناک و دلهره آور می باشند. از دیگر اتاق فرارهای تهران که ترس و اضطراب و هیجان را با هم تلفیق می کند می توان به مجموعه وست روم اشاره نمود. این مجموعه فعالیت خود را از زمستان ۱۳۹۷ آغاز نموده است و در حال حاضر با سه سناریو شرایط ایده آلی را برای گروه سنی های مختلف و یک ساعت لذت از زندگی را فراهم نموده است.

اتاق فرار ترسناک را بدون شک می توان محبوبترین ژانر اتاق فرار در ایران دانست و در حال حاضر می توان گفت که ۹۰ درصد بازیهای در حال اجرا در کشور در این سبک اجرا می گردد. در بازی اسکیپ روم ترسناک، ترس از طریق ایجاد فضا و دکور ترسناک و همچنین حضور بازیکنان با ماسک و پوشش خاص و اتفاقات غیر منتظره از قبیل جا به جایی اشیا و یا افتادن آنها صورت می گیرد. در این قسمت ما به شما اتاق فرار ترسناک تهران و اتاق فرار ترسناک کرج را معرفی خواهیم کرد.

اتاق فرار توهم

شما و دوستانتان در مدت زمان ۶۰ دقیقه باید از فکر خود استفاده کرده و با حل کردن پازل و معماهای داخل اتاق فرار راه خروج را پیدا کنید. این اتاق فرار ژانر معمایی، تاریخی و کاراگاهی داشته و فکر و هوش‌ بازیکنان را حسابی درگیر خود می‌کند. درجه سختی بازی در اتاق فرار میراث پارس ۷ از ۱٠ بوده و مدت زمان بازی ۱ ساعت می‌باشد. اگر برای تجربه ژانرهای وحشت، سیاسی و یا اکشن سر و دست می‌شکنید، باید بدانید که این اتاق فرار مختص شما طراحی شده است.

انواع قفل ها در اتاق فرار

اگر از ساکنین شرق تهران هستید و به‌دنبال یک هیجان گروهی می‌گردید، اتاق فرار توهم می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. در مجموعه اسکیپ مستر، 10 اتاق فرار مختلف وجود دارد که هر کدام دارای سبک و موضوع‌های مختلفی می‌شوند. بدون شک یکی از مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران اتاق فرار است که در بین جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد.

مجموعه لوکو تا به حال سه بازی متفاوت به نام‌های پادزهر سمی، زنده بمان و فرار خاموشی را طراحی اینجا کرده است. اتاق فرار “ماماچه” سومین اتاق از مجموعه “اسکیپ رود” است که در منطقه فرجام غربی تهران قرار گرفته است. این اتاق فرار با خلاقیتش در شیوه اجرای بازی و گیم پلی متفاوتش، موفق شده توی این لیست قرار بگیره. روز بعد، فرانکو و الیزابت زمانی که به هوش آمدند دیدند در کنار یک ساحل قرار دارند و پشتشان هم جنگل بود. این زوج وارد جنگل می شوند و در وسط جنگل نیز یک قصر بزرگ قرار دارد که ترسناک رازآلود است. آن ها در این قصر زندانی می شوند و برای شما درخواست کمک اضطراری یا همان SOS صادر می کنند و شما و تیمتان باید وارد این قصر ترسناک شوید و آن ها را نجات دهید.

  • این مجموعه علاوه بر بازی حضوری یه سری اتاق داره که شما می‌تونید به صورت آنلاین از هرجا که هستید وارد بشید و بازی کنید.
  • پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو بلیط این اتاق فرار حتما فیلم نفس‌کش را تماشا کنید.
  • اما بازی از این قرار است که شما در یک خانه متروکه و قدیمی دست‌وپابسته در یک گوشه ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا جان خود را نجات دهید.
  • تا در نهایت راه خروج از آن را پیدا کرده و از آن خارج شوند و به عنوان برنده به حساب بیایند.
  • انسان‌های اولیه تمام تمرکز خودشون رو باید روی پیدا کردن غذا می‌ذاشتن بعد از خوردن یه وعده غذایی هم نمی‌دونستن که دفعه بعدی کیه.
  • هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است.
مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب یا مکعب فرار، یکی از مجموعه‌های فعال در غرب تهران و دارای دو اتاق فرار است. اتاق فرار شش یار اوشن، برگرفته از فیلم یازده یار اوشن است و موضوع معمایی و هیجانی دارد. اتاق فرار گیزموندو نیز موضوع کارآگاهی و مستند دارد و برگرفته از یک داستان واقعی است. اسکیپ روم های تاریخی تهران می تواند شما را به چندین هزار سال پیش برده و برای شما فضایی پدید بیاورد که با حال و هوای زمان قدیم مثلا جنگ های جهانی، روزگار قدیم مصر، آتش سوزی های بزرگ اروپا و … بیشتر آشنا کند. معمولا موسیقی حاکم در این اتاق فرارها، جو آن زمان را برای شرکت کنندگان به وجود می آورد.