آنچه درباره ی شارژر لپ تاپ ایسوس باید بدانید پلازا دیجیتال-شارژر لپتاپ مستر جانبی

آنچه درباره ی شارژر لپ تاپ ایسوس باید بدانید پلازا دیجیتال-شارژر لپتاپ مستر جانبی

شما می توانید شارژرهایی با وات های بالاتر خریداری کنید ولی پایین شارژر لپ تاپ توشیبا تر نه. توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی اتصالات شارژر و برق را به دقت بررسی کنید. چک کنید که لپ تاپ شما به شارژر، و شارژر به برق متصل شده باشد. خرابی و معیوب بودن باطری یا آداپتور باعث آسیب دیدگی لپ تاپ می گردد و تعویض این دو قطعه با قطعات جدید از بروز مشکلات جدی تر برای لپ تاپ شما جلو گیری می نماید. • وات خروجی کالایی که قصد خرید آنرا دارید باید با شارژر قبلی شما یکسان باشد.

  • پس از سال ها استفاده از سیستم های کامپیوتری، نیاز به یک سیستم با قابلیت های کامپیوتر اما با حجم کمتر و با قابلیت جابجایی بسیار ا…
  • تست دیگری هم وجود دارد که با آن می توانیم متوجه اشکالات شارژر شویم.
  • سوکت شارژر لپ تاپ به عبارتی مدخل و ورودی شارژر به سیستم می باشد که غالباً شکلی دایره ای به خود گرفته است.
  • دستگاه Go Desk Station with Webcam در ماه مارس 2023 با قیمت 329 دلار وارد بازار خواهد شد.
  • لطفا پیش از خرید آداپتور، مشخصات آداپتور لپ تاپ خود را به خوبی بررسی کنید.

پین آداپتور خود را بگیرید و پروب مثبت قرمز را با دقت داخل آن قرار دهید و مطمئن شوید که نوک آن را لمس می کند. آن را در انتهای قسمت بیرونی لبه قرار دهید.همانطور که در مولتی متر خود مشاهده می کنید، میزان ولتاژ شارژر لپ تاپ خود را می خوانید. و اینگونه است که شارژر لپ تاپ خود را با استفاده از مولتی متر آزمایش می کنید. در موارد شدید، استفاده از شارژر همراه لپ تاپ نامناسب می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد لپ تاپ شود.

شارژر دل 210W

همچنین کاملاً ممکن است که باتری شما برای شارژ کردن خود مشکل داشته باشد. استفاده از یک باتری متفاوت حداقل می‌تواند شک را برطرف کند. زمانی که خطا با باتری دیگر ظاهر نمی شود، یک باتری اورجینال جدید بخرید، اگر نمی خواهید در آینده در مورد آن احساس ناراحتی کنید. شرکت ایسوس در همایش ویژه خود که در حاشیه نمایشگاه IFA 2020 برگزار شد.

دسته بندی نتایج

در بعضی لپ تاپ ها دو یا چند محل برای قرارگیری حافظه جانبی وجود دارد که برای اضافه کردن هارد دوم یا سوم مشکلی وجود ندارد . ولی در لپ تاپ هایی که این محل ها وجود ندارد و دایو نوری دارند ، با خارج کردن درایو نوری و جایگزینی با حافظه جانبی دوم، این امکان فراهم میشود. باتری‌های لیتیوم یونی به‌طور طبیعی در طول زمان تحلیل می‌روند، اما اگر با باتری لپ‌تاپ خود درست رفتار کنید، از عمر باتری بهتری برای مدت طولانی‌تری لذت خواهید برد.

ماژول چیست و چه کابردی دارد؟ معرفی انواع ماژول…

نیاز به خرید شارژر اضافی همیشه محدود به از کار افتادن آن نمی شود؛ اگر دائما در حال انتقال لپ تاپ به محل کار خود هستید، میتوانید شارژر اضافه خریداری کنید تا در جابجایی ها کمتر دچار زحمت شوید. در صورت نبودن شارژر اصلی لپ تاپ خود می‌توانید از برندهای مشابه نیز استفاده نمایید. به‌طور مثال آداپتور های لپ تاپ توشیبا را می‌توان جایگزین آداپتور های لپ تاپ MSI کرد. حتماً باید به کابل برق لپ تاپ دقت کنید چون دارای 2 مدل 2 تایی و 3 تایی می‌باشد. نکات بسیار مهمی برای نگهداری از شارژر لپ تاپ وجود دارد که باعث افزایش عمر مصرف آن می‌شود. اما بااین‌وجود بسیاری از افراد هستند که در نگهداری آداپتور خود سهل‌انگاری می‌کنند و این عدم دقت، منجر به هزینه بیشتر می‌شود.