آغاز فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو به قیمت کارخانه

تیموری پیرامون مقایسه پیشرفتهای صنایع نظامی و صنعت خودرو، اظهار کرد: صنایع دفاعی در همه دنیا در حوزه دانشبنیان جلوتر از سایر صنایع هستند و صنایع دفاعی کشور ما نیز از بزرگترین صنایع دانشبنیان هستند و بایستی از این ظرفیت در داخلیسازی قطعات استفاده کنیم. برای خرید لوازم یدکی پراید یا هر کدام از خودرو های خانواده پراید لازم است به کد قطعه به کار رفته توجه شود زیرا در مدل های مختلف این خودرو انواع مختلفی از قطعات پراید استفاده شده است. لازم به ذکر است که پیچ ها را می توان بدون مهره نیز استفاده نمود و در سطح فرو برد. اما چیزی که وجود دارد این است که فقط تعداد انگشت شماری عرضهکننده لوازم یدکی کیا هستند. بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو در ایران را چطور انتخاب کنیم ؟

وی سپس تصریح کرد: کمپین نخریدن خودروی داخلی یک رفتار و حرکتی است که در راستای مقابله با صنعت داخلی صورت می گیرد و وقتی حرکتی شروع می شود این احتمال وجود دارد که تعدادی مردم ناخواسته به این حرکت بپیوندند و این موضوع نیز در آسیب شناسی رفتار اجتماعی یک رفتار طبیعی به شمار می آید. غلام محمد زارعی گفت: پس از پنج دهه تولید خودروی بیکیفیت و غیر استاندارد وقت آن است در دوران پسا تحریم با کمک و همکاری خودروسازان بزرگ صنعت خودروسازی کشور متحول شود.

یکه زارع در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه خودروسازان دلیل افزایش قیمت های خود را در سال های اخیر اعمال تحریم می دانستند، در حال حاضر که مقرر شده تحریم ها رفع شود، چه زمانی قیمت خودرو را کاهش می دهید؟ دراین راستا کارشناسان بازار خودرو معتقدند که اینک بهترین زمان برای خرید خودروهای ساخت داخل است و کاهش قیمت دیگر امکان پذیر نیست. لذا کسانی که در کار فروش قطعات خودرو هستند، می توانند با دانش و مهارت به سودآوری بالایی برسند. در حالی که بسیاری از متقاضیان برای خرید خودرو به انتظار کاهش قیمت ها نشسته اند، برخی کارشناسان معتقدند که قیمت خودروهای ساخت داخل به کف خود رسیده و بیش از این ظرفیت کاهش قیمت را ندارد. تا به حال فکر کرده اید که خودرو چند قطعه دارد؟ از این رو به عنوان بهترین برند در بازار لوازم بدکی خودرو می شناسند. با حصول توافق وین و رفت و آمد شرکت های بزرگ تولید کننده خودرو به ایران، این تصور به وجود آمده که عن قریب تولید مشارکتی برخی از برندهای مطرح دنیا در ایران آغاز خواهد شد در حالیکه کارشناسان معتقدند تا به ثمر رسیدن نتیجه این برو بیاها و اجرایی شدن تفاهم نامه ها و قراردادها حداقل به دو سال زمان نیاز است تا محصولی تولید شود و تاثیری بر بازار داشته باشد.

وی درخصوص کیفیت پایین خودرو و ارائه خدمات پس ازفروش ضعیف،ادامه داد: برای ارتقای کیفیت خودرو و همچنین تقویت ارائه خدمات پس از فروش تلاش خواهیم کرد و دراین راستا از قطعهسازانی که قطعه خودرو با کیفیت بالا تولید می کنند،استفاده خواهیم کرد. کارشناسان بازار خودرو بر این باورند که با توجه به کاهش سطح درآمد مردم از سال 90 به بعد، احیای قدرت خرید مردم در خوشبینانه ترین حالت تا سال 98 به طول خواهد انجامید از این رو سیاست خودروسازان بر آن است تا از طریق افزایش وام خودرو بتوانند تقاضا را تحریک کرده و با در نظر گرفتن برخی مشوق ها مشتریان حقیقی را به سمت خرید خودرو دعوت کنند.

لوازم یدکی ماشین چینی

وی ادامه داد:درموضوع کمپین “خریدن خودرو صفر ممنوع ” آدم های مختلف وجود دارند،مردم درباره خریدن یا نخریدن خودرو حق دارند که هر تصمیمی بگیرند،اما ما به کسانی که اهداف دیگری دراین زمینه دارند، توجه نمی کنیم به دلیل اینکه یک عده دوست دارند خودرو از خارج وارد بشود و عده ای نیز مقاصد سیاسی را دراین رابطه دنبال می کنند. وی نخریدن خودروی نو توسط مردم را یکی از راههای اجبار خودروسازان به تولید خودروهای با کیفیت دانست و افزود: تداوم نارضایتی مردم از خودروهای بیکیفیت و غیر ایمنی ایرانی خود به خود موجب بیرغبتی مشتریان به خرید خودروهای نو میشود و حتی قیمت خودرو در بازار آزاد کمتر از قیمت کارخانه میشود.

لوازم یدکی خودروهای چینی

وی تأکید کرد: شک نداشته باشید در فاصله زمانی کوتاهی شاهد افزایش قیمت بیشتر خودروها خواهیم بود و افرادی که در انتظار کاهش قیمت خودرو هستند نه تنها موفق به خرید خودرو ارزانتر نمیشوند چهبسا مجبور به خرید خودرو با قیمت بالاتر خواهند شد. این درحالی است که هیچکدام از این قیمتها سندیت نداردو همچنان گشتی دربازارها نشان میدهد که قیمتها تغییری نکرده است و نمایندگیهای خودروسازان نیز قیمتهای قبلی را رعایت میکنند. مردم کشورمان درحالی که چندین سال توجیه خودروسازان مبنی بر قرار گرفتن درشرایط تحریم را تحمل کردند که توقع داشتند پس از تحریمها هم خودروسازان قیمت ها را کاهش دهندو هم کیفیت را افزایش ؛ درعین حال توقع ارایه خودروهای جدیدو به روز داخلی را داشتند که هیچکدام توقع بیجایی نیست ، این هم درحالی است که خودروسازان همچنان به افزایش قیمت درسال جاری می اندیشیدند. به یاد داشته باشید همیشه فیلتر هوایی را استفاده کنید که متناسب با خودروی شما است و دقت داشته باشید فیلتر دارای نشان استاندارد باشد تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

اظهارات مدیران شرکتهای خودروسازی نشان از این دارد که قیمت خودرو کاهش نخواهد یافت درعین حال بیانگر این نکته است که خودروسازها پیام مردم مبنی بر افزایش کیفیت وتنوع درتولیدات را گرفته اند ؛ اما گذشته از اظهارات مدیران خودروسازی کشور که قطعا بر منافع انها استوار است باید دید که کارشناسان انتظار برای کاهش قیمت را چگونه ارزیابی میکنند. انها بر این باورند که طی روزهای اتی خودروسازها مجبور خواهند شد قیمتها را کاهش دهندو جالب است که دراین موارد حتی قیمتهای بعدی هم اعلام میشود ،پراید به 16میلیون میرسد وپژو پارس 5 میلیون ارزان خواهد شد.

لوازم یدکی خودرو

این عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور بازار خودروی کشور را مملو از لوازم یدکی و خودروهای چینی دانست و افزود: وارد کنندگان خودرو و خودروسازان ایرانی برای حفظ منافع ناشی از ارزان سازی خودرو برای وارد کردن لوازم و قطعات یدکی و خودروهای اس کی دی و سی کی دی نامرغوب از چین به رقابت با یکدیگر پرداختند. غلام محمد زارعی افزود: خودروسازان کشور باید خود را با شرایط موجود و رقابت بسیاری از بازارهای جهانی و شرکت های تجاری و صنعتی بزرگ دنیا و اروپا در دوران پساتحریم برای سرمایه گذاری در ایران تطبیق دهند. او اظهار کرد: این اتفاق تنوع خودرو در کشور را افزایش و قدرت انتخاب مشتریان را چین یدک گسترش میدهد.

با مجلّه اینترنتی ماشین نو در این بخش همراه باشید تا با لیست قطعات یدکی خودرو که سلامت آنها در کارکرد خودرو ضروری و حیاتی میباشد آشنا شوید. اما واقعیت را هم نباید ازنظر دور داشت که خودروسازی از جمله صنایعی است که حتی اگر به صورت مستقیم کاملا ساخت داخل باشد اما از نظر مواد اولیه به واردات وابسته است و به همین دلیل قیمت ارز تاثیر زیادی بر این صنعت دارد حال انکه طی مدت پساتحریم نه تنها قیمت ارز کاهش نیافته که افزایش هم داشته است. البته فراموش نکنیم افت تیراژ تولید خودرو در خطوط تولید منجر به افزایش قیمت خودروهای صفر در بازارهای بین المللی از جمله بازار خودروی فرانسه شده است. بهگونهای که هر بار ترمز گرفتن نیز خرج بر روی دست مالک خودرو میگذارد و لنت جدید و کلاچ گران قیمت تقاضا میکند.

تا به حال فکر کرده اید که خودرو چند قطعه دارد؟