نحوه خرید میلگرد و تیرآهن از بورس کالا کارگزاری بیدار | fooladiha

البته از آن جایی که در مقایسه با بازار طلا و دلار فعالیت در این بازار نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارد، کمتر شاهد افزایش ناگهانی تقاضا خرید میلگرد ظفر بناب هستیم. با این وجود، برای تشخیص بهترین فرصت سرمایه گذاری در بازار آهن آلات باید میزان عرضه و تقاضا را هم پیش‌بینی کنید. به ویژه در شش ماهه دوم افزایش تورم به حدی رسید که حتی بسیاری از تحلیل‌گران اقتصادی را هم متعجب کرد. در این سال بهای ارز رشد بسیار بالایی داشت و از آن‌جایی که این شاخص روی نرخ تمام کالاهای اساسی و مصرفی اثر می‌گذارد، تمامی بازارهای مالی دچار تنش شدند. این بازار به دلایل مختلفی بیش از سایر بازارها تحت تاثیر نرخ ارز و دلار قرار می‌گیرد. به محض این که دلار رفتار کاهشی یا افزایشی از خود نشان می‌دهد، نرخ تمامی مقاطع فولادی هم دچار نوسان می‌شوند.

توسعه شبکه خط آهن روسیه برای دور زدن تحریم‌های غرب

هر چند سرمایه‌گذاری در بازار آهن امکان‌پذیر است؛ اما ریسک بالایی به همراه دارد. با استفاده از روش‌های مختلف پیش‌بینی قیمت در بازار آهن را انجام دهید، سپس تصمیم بگیرید آیا زمان مناسبی برای خرید آهن است یا نه. این پیش‌بینی‌ها معمولاً توسط تحلیل‌گران مالی، اقتصاددانان، و صنعتی‌ها انجام می‌شود. آن‌ها از داده‌های تاریخی، عوامل اقتصادی، سیاسی، و صنعتی، و مدل‌های ریاضی برای تخمین قیمت آهن در آینده استفاده می‌کنند.

  • به طور کلی می‌توان گفت قیمت میلگرد از تومان در ابتدای سال 1400 به رقمی در حدود تومان تنها پس از گذشت سه ماه رسیده است.
  • علاوه بر این، تحلیل تغییرات قیمت ورق آهن می‌تواند به تجار و صنعتگران در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و سرمایه‌گذاری کمک کند.
  • شاید به نسبت سایر فروشندگان آنلاین آهن‌ آلات، این مجموعه قدمت چندانی در بازار آهن و فولاد کشور نداشته باشد، اما عنوان قدیمی‌ ترین فروشگاه آنلاین آهن و فولاد را به خود اختصاص داده است.
  • در سه ماهه ابتدایی این سال، قیمت میلگرد از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان به ۱۵ هزار تومان رسید.

نحوه خرید میلگرد و تیرآهن از بورس کالا