۱۰ نکته طلایی دکوراسیون داخلی پذیرایی ایرانی

علاوه براین، در این سبک نظم خاصی برای چیدمان وسایل دکوراتیو و تابلوهای روی دیوار وجود نداشته و می توانید کاملا نامرتب دیوارها را طراحی کنید. در حقیقت باید گفته شود که این بخش یکی دیگر از گران ترین بخش ها می باشد. در ادامه مطلب قصد داریم به تمام موارد لازم در خصوص ورق پلکسی گلاس، از جمله نکات مهم قبل از خرید، مقایسه آن با شیشه، تاریخچه، کاربرد آن و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم. اگر قصد دارید که اشیاء پشت محصول دیده شوند و مقصودتان این است که از این نوع ورق به عنوان جایگزینی برای شیشه استفاده کنید پس بهترین گزینه بهره گیری از ورق پلکسی گلاس شفاف است. جنس رومبلی صندلی ها، مورد خیلی مهمی نیست، نیازی نیست بهترین جنس و بالاترین قیمت آن را انتخاب کنید. آنها مانند طراح داخلی نیازی به دانش و مهارت های آکادمیک ندارند اما جای توسعه و پیشرفت علم شان همیشه وجود دارد; و می توانند در دوره هایی که برای دکوراتور ها وجود دارد از قبیل بررسی سبک ساختمان ها، سبک مبلمان، چیدمان و غیره شرکت کنند.

قیمت دکوراسیون داخلی منزل کوچک

به عنوان مثال، در سبک استوایی می توان به استفاده از وسایل تزئینی طبیعی از قبیل صدف های ریز و درشت اشاره نمود. در این سبک ستون های گچ کاری شده در کنار سقف بلند، کفپوش های مرمر و سرامیک، مجسمه های بزرگ، گچ بری های ساده روی دیوار و لوسترهای بزرگ و آویز و استفاده از رنگ های کاملا طبیعی از قبیل سفید و ابی و زرد کم رنگ و دوری از رنگ های طلایی از جمله ویژگی های این سبک به شمار می روند.

آماده باشید، و در بودجه بندی کمی منعطف. تصور کنید اخیرا به خانه جدیدی نقل مکان کردید و آماده پرداخت هزینه دکوراسیون داخلی هستید. در اینجا به دکوراسیون خانه های 50 متری، 60 متری و 40 متری میپردازیم. ما فکر می کنیم مهم ترین توصیه ای که می توان به افراد داشت، پیروی کردن آن ها از متخصصان در زمینه دکوراسیون داخلی است. آشپزخانه در طبقه اول و نزدیک به نشیمن و سالن پذیرایی طراحی می شود تا استفاده و رفت و آمد به آن برای تمامی افراد مقدور باشد و در دسترس همه قرار داشته باشد. این سایت یکی از برترین سایت های طراحی دکوراسیون داخلی منزل می باشد. برای تزیین دیوارها میتوانیم از مواد یا متریال متفاوتی استفاده کنید که بسته به سبک و نوع دکوراسیون منزل تان دارد برای این منظور می توانید از پیشنهادات طراح خود استفاده نمایید.

علاوه براین، در انتخاب وسایل و کاغذ دیواری و فرش و کفپوش تلاش میشود تا از رنگ هایی همچون آبی، سبز، طلایی، قرمز، زرد و سفید و سیاه استفاده شود. در این سبک از مبلمان هایی با خطوط صاف و روکش مخملی و چرم و ساتن در کنار میزهای پایه طلایی، گلدان های بزرگ و آینه هایی با قاب های چوبی و رنگ طلایی استفاده میشود. در این سبک از مبلمان های چرم با رنگ های تیره و قهوه ای، دیوار و کفپوش های نسبتا تیره استفاده میشود تا اتاقی شبیه به سینما طراحی کنید.

طراحی داخلی خانه یک خوابه

در اینجا تصاویر کامل یک منزل مسکونی 72 متری شامل اتاق خواب و اتاق کار و حمام و سرویس بهداشتی را برای شما عزیزان قرار داده ایم ، همچنین به 14 نکته کلیدی برای طراحی منازل کوچک میپردازیم که امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد. همچنین اتاقها و سرویس بهداشتی بهتر است از فضاهای عمومی و خصوصی خانه دید نداشته باشد. کف سرویس های بهداشتی بین 5 تا 10 سانتی متر بالاتر از کف سایر کاربری ها ساخته می شود؛ به این دلیل که آب جاری در این محل ها به جاهای دیگر خانه راه پیدا نکند. به طور کلی باید چیزی در حدود 35 درصد کل مساحت را در اختیار اتاق خوابها، سرویس بهداشتی و تمام ریز فضاهای آن اختصاص دهید.

طراحی داخلی خانه دوبلکس کوچک

یا مدت هاست در خانه ای زندگی می کنید و قصد دارید ظاهر آن را عوض کنید. برای مثال هزینه بازسازی خانه کلنگی با توجه به لولهکشی، زیرسازی و برقکشی بیشتر از خانه نوساز است. در خانه های ساده و شیک ایرانی با متراژ کوچک و نقلی باید تنها هوشمندانه عمل کرد و از کل فضا با توجه به نیازهایمان به صورت بهینه استفاده کرد. می توانید با هزینه ای هنگفت یک لوستر نو بخرید، اما با یک دهم همان پول می توان نسخه ای قدیمی تهیه کرد. سبک دکوراسیون ویکتوریایی یکی از تجملاتی ترین استایل ها برای چیدمان وسایل در منزل می باشد که از سبک زندگی کاخ و قصرهای انگلیسی در سال های 1820 نشات گرفته شده است. یکی از مجلل ترین انواع سبک های دکوراسیون داخلی را می توان در کاخ و قصرهای به جای مانده از گذشتگان در ایران مشاهده نمود.

طراحی داخلی فضای خانه

سبک مدرن از رنگ های روشن به نفع یک پالت رنگی تک رنگ و خنثی جلوگیری می کند. یک کاناپه مرغوب و باکیفیت 20 الی 30 سال دوام می آورد. به طور مثال یک لوستر بزرگ و چشمگیر میتواند فضای اتاق کوچک شما را جذاب تر نشان دهد البته نه آنقدر بزرگ که عدم تناسب آن در فضای محیط در ذوق بیننده بزند. از طرفی اگر بودجه شما کم باشد و خانه نیاز به تغییرات جدی نداشته باشد، میتوانید روی بازسازی آشپزخانه به عنوان قلب خانه حساب باز کنید و متوسط هزینه بازسازی آپارتمان را کاهش دهید. اگر مراحل ذهنیت سازی از ظاهر مورد نظر برای خانه و تصمیم گیری برای اینکه خودتان پروژه را در درست بگیرید را گذرانده باشید، باید تعیین بودجه کنید. اگر کمی درباره معماری گذشته ایران تحقیق کنید و یا نمونههای سبک معماری ایرانی که باقی موندن رو دیده باشید، میدونید که ایران از گذشته به دلیل اقلیمی که داشته همیشه با چالشهایی روبرو بوده، به همین دلیل معماری اون در مناطق مختلف با توجه به اقلیم با هم متفاوت و هر کدوم پاسخگوی نیازهای همون منطقه است.

طراحی داخلی منزل قدیمی

از اتاق هایی که قرار است دکور شوند و لوازمی که باید برای این اتاق ها بخرید، یک لیست تهیه کنید. یک لوستر قدیمی بخرید و دوباره سیم کشی کنید. بتوانید لوازم تک و منحصر به فردی بخرید که برای شما ارزش خاصی دارند. با استفاده از گلهای بزرگ و کوچک زیبایی خاصی را به محیط ببخشید. منازل دوبلکس یا ویلایی با توجه به زیر بنای بالا و دوطبقه بودن آن، دکوراسیون داخلی موزون و هماهنگ تری را می طلبد.

گلدان های پر از گل های رنگارنگ، وسایل دکوراتیو و مبلمان و پرده و کاغذ دیواری هایی با رنگ های سفید، سبز، آبی و قرمز، کوسن های بزرگ گلدار و نخی، مبلمان های پتینه کاری شده از نشانه های سبک کانتری می باشند. حذف مبلمان های لوکس و وسایل دکوراتیو فلزی و عدم استفاده از وسایل و تزئیات طبیعی، آباژورهای ایستاده و تابلوهایب با طرح های ارگانیک با خطوط صاف و موازی از دیگر نشانه های این سبک به شمار می روند. وقتی به کفپوش ها هم می رسید، به فکر صرفه جویی نباشید. شما بیشتر وقت خود را در این اتاق ها می گذارانید، مخصوصا وقتی که مهمان دارید، پس از طراحی دقیق آن ها غافل نشوید تا بتوانید خانه را به محیطی گرم و صمیمی برای خود و اعضای خانواده تبدیل کنید.

طراحی داخلی خانه آپارتمانی

می توانید به جای قالی دستباف ، از قالیچه ماشینی استفاده کنید ولی همچنان اتاقی زیبا داشته باشید. بسیاری از افراد بیشتر تایم خود را در محیط خانه می گذرانند اما برای اینکه محیط خانه برایتان تکراری و خسته کننده نباشد باید به دکوراسیون داخلی آن توجه ویژه ای داشته باشید و سعی کنید هر چند وقت تغییراتی در آن ایجاد کنید. درست است بسیاری از نماها به شکلی کاملا غلط الگوبرداری و ساخته شده اند اما شیوه و سبک مورد نظر معمولا یکی از این دو سبک معماریست که مورد استفاده قرآر می گیرد.سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس برای کسانی که به مدرن بودن و هزینه کمتر فکر می کنند گزینه مناسبی است . در ساختمان هایی که دارای سقف های بلند می باشند، یکی از انتخاب های مناسب سبک دکوراسیون یونان باستان می باشد.

طراحی داخلی منزل کوچک ایرانی

استفاده از ظروف سفالی و سرامیکی با ترکیب رنگ ایرانی، یکی دیگر از روش هایی است که طراحی دکوراسیون منزل را با هنر و تاریخچه ایران ترکیب میکند. از دیگر سبک های ترکیبی می توان به سبک دکوراسیون گلچین electic اشاره نمود. از مهم ترین ویژگی های این سبک می توان به استفاده از رنگ های سفید و کرم در کنار خاکستری اشاره نمود که در کنار هم و حفظ تعادل استفاده میشوند. در حالت کلی اگر وسیله ها و اسباب خانه با نظم و رعایت ترکیب رنگ و طرح آن در کنار هم قرار گیرند فضا دل نشین تر و زیباتر خواهد بود همچنین آرامش بیشتری برای افراد ارمغان خواهند آورد. همچنین مبلمانی در مقابل آشپزخانه وجود دارد که آن هم با سبک مدرن دیزاین شده است. همچنین هزینه ساخت این روش به قیمت تیرآهن 16 ، 18 و سایر سایزها طراحی داخلی خانه سه خوابه بستگی زیادی دارد.

علاوه براین، کاغذ دیواری و پرده های راه راه و گلدار، مبلمان های آنتیک، روتختی های نخی و کتان با طرح های گلدار و کاملا زنانه و وسایل دکوراتیو قدیمی یا طرح قدیم از قبیل گرامافون در این سبک به وفور به چشم میخورند. علاوه براین، استفاده از مجسمه های متعدد، کاغذ دیواری های کاملا مجلل و طرح دار با رنگ های نسبتا تیره، مبلمان های بزرگ، تابلوهای تزئینی متعدد روی دیوار و گران قیمت از مهم ترین ویژگی های سبک ویکتوریایی به شمار می رود. اما خرده فروش ها روی کیفیت و مدل جنسی که شما می خواهید، چه قیمتی گذاشته اند؟ اما انتخاب همه لوازمی که برای تزئین و دکور کلی یک اتاق لازم دارید را تا پایان مراحل دکوراسیون داخلی و دیزاین منزل خود تلنبار نکنید.

طراحی نمای داخلی ساختمان مسکونی

این کار باید برای تک تک موارد لیست شما انجام شود. هدف شما از بازسازی ساختمان، فروش یا اجاره ملکتان هست؟ چون ممکن است در خانه بعدی جا نشوند، یا حتی از راهرو و در آسانسور رد نشوند. اگر خانه ی شما فشرده و کم جا و با متراژ پایین است و تمایل دارید دکوراسیون خانه شما طوری چیده شود که علاوه بر زیبایی، هر چیزی در جای خود قرار بگیرد و یک ظاهر جذاب به خانه شما ببخشد، بهترین نکته این است که هر وسیله در جای خود قرار گیرد زیرا چیدمان منزل کوچک اصول و قواعد خاص خودش را دارد. به جای اینکه سعی کنید حدس بزنید پروژه چقدر هزینه دارد، میزان تقریبی مبلغی که حاضرید هزینه کنید را تعیین کنید. هیچ فرمول جادویی وجود ندارد که میزان هزینه دکوراسیون داخلی منزل شما را محاسبه کند. جنس مرغوب روی ظاهر کلی خانه تاثیر گذاشته و زمان فروش آن، به کمک شما می آید.

طراحی داخلی خانه ویلایی کوچک

فلزکاران هنرمند با ضربه زدن روی صفحات مس و صیقل دادن آن ها، اثر هنری حیرت انگیزی را به وجود می آورند. برای بزرگ نشان دادن خانه بهتر است جنس دیوارهای جداکننده از شیشه باشد. تقریبا همه خانم های ایرانی، ظروف زیبا و دکوری مختلفی دارند که دغدغه شان پیدا کردن فضای مناسبی برای قرار دادن آن ها و چیدمان مناسب شان است. در سبک دکوراسیون ایران باستان اولین ویژگی که به چشم میخورد، تجملات بوده که از لوسترهای بزرگ و آویز، آینه کاری های روی سقف و دیوارها، گچبری های هنرمندانه، مبلمان های سلطنتی با کنده کاری های ظریف و زیاد، پرده های والن دار، فرش های ایرانی، گلدان و وسایل تزئینی کاملا مجلل از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این سبک می باشند.

تقریبا همه منازلی که دکوراسیون آن ها به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است، دارای قفسه ها و کمدهایی از جنس چوب هستند که به طور معمول، کتاب های زیادی را در خود جای داده اند. از طراحی چه انتظاراتی دارید و چه خدماتی توسط آن ارائه می شود؟ تعویض ملافه ها و روتختی نیز فضا را متحول می کند. اتاق گریم: این فضا باید با سن در رابطه ی مستقیم عاری از صدا و دارای نور کافی باشد. اگر خانه ای قدیمی دارید که دکوراسیون آن برایتان خسته کننده شده است باید به فکر یک تغییر اساسی باشید. پس از گزراندن یک روز پر تلاطم، مکانی با دکوراسیون آرامش بخش برای استراحت و رسیدگی به کار های شخصی نیاز است.اتاق خواب که جزو جدایی ناپذیر از دکوراسیون منزل به حساب می آید، یک فضای کاملا خصوصی برای افراد است تا بتوانند با احساس راحت به استراحت در منزل خود بپردازند.قطعا طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید به گونه ای باشد تا رنگ ها و متریال ها و ترکیب آنها با یکدیگر این آرامش رابه فضای اتاق دهند و دکوراسیون داخلی آن را شیک کند.