یک شرکت میزبان بهتر پیدا کنید

قرار است این اقدامات باعث بیشتر دیده شدن وبسایت در سرچهای ارگانیک شوند. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو روندی است، که به وبسایت شما کمک می کند رتبه ی بالایی در موتور جست وجو و درباره کلمه مورد نظر دریافت کند. سئو به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو با هدف افزایش دیده شدن آن در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ است. پاندای گوگل صفحات را مورد بررسی دقیق قرار میدهد و آن ها را رتبه بندی می کند .این سرویس الگوریتم نتایج گوگل را تا حدی تغییر داد؛ زیرا با محتواهای کپی شده و بی کیفیت مبارزه میکند. تجربیاتی که بر اساس اطلاعات و دادهها نشان میدهد و به صورت محصول و خدمات برند برای این مشتریان مفید واقع شدهاست. در حقیقت همان کلمه ای که کاربر در گوگل جست وجو کرده تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند. در واقع لیست افرادی است که شما قصد دارید به آنها یکجا و یا در بازه زمانی های مختلفی ایمیل ارسال کنید.

در این مقاله دیدید که سئو چیست، چه انواعی دارد و چرا باید اهمیت ویژهای برای آن قائل شویم. بهینه سازی صفحه موبایل به مجموعه عملیاتی گفته میشود که به موجب آن کابران سایت شمارا در تلفن همراه خود، به صورت بهینه شده و مناسب مشاهده میکنند. یکی دیگر از سرویس های شرکت گوکل در سال 2012 به وجود آمد. یک نمودار و نقشه ای از خلاصه تجارب و تماس های مشتریان با برند های دیگر را به ما نشان میدهد.با نقشه سفر مشتری ما تعاملات مشتری را مورد بررسی قرار میدهیم تا روند حرکت و دیدگاه آنهارا مورد بررسی قرار دهیم و به تقویت استراتژی های بازاریابی خود بپردازیم. در نمودار بالا، وضعیت پیشرفت سئو وب سایت metaldoorart.com، یکی از مشتریان سئو متاوب را در طی ۳ ماه فعالیت سئو مشاهده میکنید. داشبورد بازاریابی دیجیتال یا داشبورد دیجیتال مارکتینگ فضایی را میگویند که به شما امکان بررسی تمامی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ خود را می دهد؛ برای مثال نمودار هایی از میزان بازدیدکنندگان، ترافیک ورود ، اعضای شبکه های اجتماعی و غیره را میتوانید از داشبورد دیجیتال مارکتینگ خود مشاهده کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست

عوامل مختلفی چون تعداد و کیفیت بک لینکها، تعداد دفعات جستجوی نام برند در گوگل، عمر دامنه و سیگنالهای شبکه اجتماعی تاثیر زیادی در اعتبار دامنه یاDA دارند. وبسایتهایی که در سئو حرفی برای گفتن دارند در سه زمینه قوی هستند: مخاطبان، محتوا، تکنولوژی. در ابتدا باید شاخص هایی را برای خود مشخص کنیم و در انتها عملکرد خودمات را بسنجیم حتی میتوانیم عملکرد سایر تیم هارا هم سنجیده و در جهت بهبود خود تلاش کنیم . برای موفقیت در انجام استراتژی های بازاریابی دیجیتال ، باید اهدافی را برای خود مشخص کنیم تا به صورت هدفمند این فعالیت هارا انجام داده و در پایان کار بتوانیم بررسی کنیم که چقدر به اهدافمان رسیده ایم. به تعداد نفراتی که از محتوای ایجاد شده شما در فضای مجازی دیدن کرده اند، بازدید کننده میگویند. قیف بازاریابی ابزاری است که به شما کمک میکند تا در تحلیل فضای دیجیتال مارکتینگ شما (شبکه های مجازی)، ،مشتریان را مورد بررسی قرار داده و مشخص میکند چه مسیری را باید طی کنیم که مشتری بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

به تبلیغاتی که در یوتیوب اجرا میشود، تبلیغات یوتیوب گفته میشود .معمولا تبلیغات به صورت ویدیو های کوتاه در ابتدا، وسط و انتهای ویدیو ها پخش میشود. داشتن تیمی از کارشناسان متخصص و دلسوز در این زمینه می تواند هر برندی را در مسیر درستی قرار دهد تا در کوتاه ترین و کمترین هزینه ممکن بیشترین دست آورد ممکن را کسب نماید و به جایگاه شانار گروپ واقعی خود برساند. احتمالا تا کنون مطالبی تولید کردهاید که بیشتر پاسخ مخاطبان را برآورده کند بنابراین در این مسیر بیشتر به دنبال شکاف محتوایی باشید و آنها را پر کنید. اتوماسیون بازاریابی به نرم افزار هایی میگویند که فعالیت های بازرایابی را در یک مسیر مشخص به طور منظم و اتوماتیک انجام میدهند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و لوازم الکترونیکی، بستر ویژهای به نام دیجیتال مارکتینگ برای پیشرفت و دیده شدن کسب و کارهای مختلف فراهم شده است که میتوانند از طریق آنها در جهت گسترش تجارت خود اقدام کنند.

اگرچه احتمال این بیشتر است که چند متخصص سئو کارکشتهای در تیم خود داشته باشید، به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید بر کار آنها نظارت کنید و بهینهترین رویکرد هم این خواهد بود که تجاربی عمیق از سئو کسب کرده باشید. برای اینکه بتوانید با تولید محتوا، بازدید سایت خود را چند برابر کنید، مشاهده دورهی آموزش تولید محتوا در وب را پیشنهاد میکنم. بازاریابی موتور جستجو یکی از روش های بازاریابی دیجیتالی است که باعث افزایش بازدید سایت در نتایج موتورهای جستجوگر میشود.بازاریابی موتور جستجوگر از طریق بهینه سازی و تبلیغات صورت میگیرد. این روش با هزینه کمی اجرا میشود و اگر برای آن هزینه زیادی کنید، دیگر بازاریابی ویروسی نیست بلکه ترافیک پرداختی است.

آژانس های بازاریابی درونگرا یا inbound marketing به دنبال موقعیت آنلاین یک تجارت هستند که مشتریان بتوانند آنها را پیدا کنند، در طول زمان اعتماد ایجاد کنند و در نهایت به افزایش فروش منجر شود. روشی مقرون به صرفه است و در زمان و هزینه های مادی صرفهجویی میشود. یکی از مرسوم ترین روش ها در بازاریابی دیجیتال است. این روش برای سئو سایت خیلی نمیتواند مفید باشد. به این صورت که محتوای مورد نظر شما برای تبلیغات به صورت متن در پلتفرم مورد نظر شما مانند سایت دیگر تحت نام رپورتاژ قرار میگیرد. بازگشت سرمایه یکی از مهم ترین شاخص های کلیدی عملکرد در دیجیتال مارکتینگ است که میتوان استراتژی تبلیغاتی خود را بر این اساس بچینید؛ زیرا که فروش و سودآوری بیشتر هدف نهایی هر تبلیغاتی است.

به کارگیری کلمات کلیدی در دیده شدن بیشتر محتوای شما تاثیر زیادی دارد. بازاریابی آفلاین معمولا به نحوی کورکورانه با مخاطب انبوه سر و کار دارد! معمولا این تبلیغات مخاطبان زیادی رو جذب میکنند. هزینه جذب مشتری ، شامل تمامی هزینه هایی میشود که برای جذب یک مشتری میپردازیم . از اون سالها هرچی که میگذره کفه ترازوی مبانی تحلیلی که برای دانشجویانم میگم بیشتر و بیشتر میشه. و با اون KPI میسنجه که آیا به اهدافی که واسه خودش تعیین کرده بود رسیده یا نه.

بازاریابی محتوا

شما میتوانید رفتار مخاطبان وبسایتتان را به خوبی دنبال و تحلیل کنید. اگر صفحه شما شخصی باشد و شخصی درخواست دنبال کردن شمارا بدهد و شما قبول کنید در اصطلاح اورا کانفرم کرده اید. استفاده زیاد و غیر طبیعی از کلمات کلیدی در متن صفحه سالهاست که منسوخ شده و از دید گوگل چنین تکنیکی اعتبار سایت را پایین می آورد. توجه داشته باشید سئو یا بهینه سازی موتور های جست و جو یک کار غیر اخلاقی یا دخالت و دستکاری در کار آن ها نیست، بلکه در واقع میتوان گفت این شیوه یک شیوهی کمکی برای بهبود در دیده شدن وبسایتهای گوناگون در نتیجهی جست و جوهایی است که انجام میشود. این همان قدرت محتوا است که از آن صبحت کردیم. بازاریابی ایمیلی را میتوان قدیمیترین روش دیجیتال مارکتینگ به شمار آورد که همچنان پر قدرت به کار خود ادامه میدهد. نیچ مارکتین یکی دیگر از روش های بازاریابی است که در آن تمرکز فقط روی یک کالا یا خدمت است و حوزه فعالیت ما محدود تر است.

4. exclude: صفحاتی هستند که مشکل دارند و ایندکس نمیشوند.

نوعی بازاریابی است که در آن هدف کسب وکار، افراد عادی است. در حقیقت در هر دو طرف، دو شرکت قرار دارند. 4. exclude: صفحاتی هستند که مشکل دارند و ایندکس نمیشوند. تبلیغات متنی نوع دیگری از تبلیغات دیجیتال است که نسبت به بقیه روش ها کم هزینه تر است. برای تجزیه و تحلیل از ابزارها و روش های مختلفی استفاده میشود؛ از جمله گوگل آنالیتیکس که شناخته شده ترین ابزار تجزیه و تحلیل است. تعداد دفعاتی که محتوای شما دیده میشود، ایمپرشن می گویند. به تعداد دفعاتی که وبسایت شما توسط سرچ کردن افراد بالا آورده و دیده میشود، ایمپرشن میگویند. یکی از سرویس های رایگان گوگل است که آمار بازدید کنندگان از وبسایت شما را نشان میدهد.این ویژگی برای وبمستر ها و بازاریابان بسیار کارآمد است.

اما دستهای دیگر نامحسوس هستند و نمیتوان به یک نتیجه قطعی رسید که آیا روش شما به سمت درستی میرود یا خیر؟ اما اگر از عهده هزینه های خدمات سئو بر نمی آیید، روش های جایگزین ارزان تری نیز وجود دارد. یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ موفق بر روی هدفگذاری، بخشبندی، تمایز و ایجاد یک ارزش عالی تمرکز دارد. موتورهای جستجو مانند یاهو، بینگ، یاندکس و از همه مهمتر گوگل با ورود به سایت های اینترنتی محتوای آنها را بررسی کرده و براساس موضوع ارزش گذاری و رتبه بندی میکنند. این بحران مدل کسب و کار گوگل که بر پایهرضایت مشتری از نتایج جستجو است را با چالشی جدی مواجه کرده بود. صفحه ای که نتیجه ی جستجو است و این صفحه ، همیشه این نتیجه یکسان نیست و هر جستجو نتیجه منحصر به فرد خود را دارد.

شفافیت نرخ بازگشت سرمایه را شاید بتوان یکی از مهمترین موهبتهای دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز دانست. از این رو باید همیشه حواسمان به نرخ بازگشت سرمایه باشد. در این صفحه اطلاعات اولیه ای از محصول و یا خدمات شما داده میشود و هرچقدر که طراحی جذاب تر ، اطلاعات کاملتر ارائه دهد و CTA بهتری داشته باشد نرخ کلیک شمارا بیشتر میکند. الگوریتم جست وجو به طور کلی الگوریتمی است که از بین مجموعه ای از داده ها ، اطلاعات درخواست شده مارا نشان می دهد. ترافیک مستقیم شامل بازدید کنندگانی میشود که ادرس وبسایت مارا به صورت مستقیم وارد کرده و از آن بازدید میکنند.

متخصص دیجیتال مارکتینگ

این کار به سرعت ترافیک ارگانیک را به وب سایت شما وارد می کند. صحه فرود یا لندینگ پیج در واقع صفحهای از سایت با طراحی خاص برای هدف یا کمپینی تبلیعاتی مشخصی است که کاربر پس از کلیک روی لینک وارد صفحه مورد نظر شما میشود. هرچه مطالب مفید و باارزش تولید کنید، سایتهای دیگر در مقالات خود، از شما نام میبرند و به سایت شما لینک میدهند. برای شروع یک کسب و کار تولید محتوای متنی باارزش تر است.

تکنولوژی است که به کاربر این امکان را میدهدتا عضو سایتی شوند و برای دریافت محتوا و تغییرات نهایینیاز نیست که روزانه از آن وبسایت بازدید کنند. کنسول جستجوی بینگ یکی از سرویس های مهم جستجوگر شرکت مایکروسافت است به نام بینگ که این امکان را به صاحبان وبسایت ها میدهد تا بتوانند وبسایت خودرا به موتور جستجوگر بینگ اضافه کنند. نقشه سایت یا XML فهرستی از یو آر ال های وبسایت شما را ارائه میدهد که، در واقع این نقشه راه موتورهای جستجو است که بتوانید به محتوای سایت و نحوه دسترسی پی ببرید. بازاریابی موتورهای جستجو در واقع به معنای روشی از بازاریابی اینترنتی به وسیله تبلیغات پولی است تا رتبه سایت در نتایج جستجو بهبود یابد. ممکن است بپرسید چگونه چیزی خارج از سایت من میتواند بر رتبه من تأثیر بگذارد؟ به نظر من شما در هر کدام از کانال هایی اینترنتی که فعالیت دارید داشتن استراتژی محتوا از نون شب برای شما واجب تر است .

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که از بازاریابی مستقیم در این فضا خودداری کنید و سعی را بر این بگذارید که از طریق محتوای مناسب مخاطبین را جذب کنید. در واقع این نوع بازاریابی بر اساس نامی که دارد بیشتر به دنبال تولید محتوا و استفاده از استراتژی های تولید محتوا برای جذب مخاطب و دائمی کردن مخاطب است. درحال حاضر مشاغلی وجود دارد که به صورت مستقیم به تولید محتوا می پردازند و بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. البته اگر افراطی از آن استفاده کنید توسط موتورهای جستجوگر جریمه خواهید شد . موتورهای جستجو همیشه سایت شما را مورد پیمایش قرار می دهند اما پیدا کردن سایت شما توسط آن ممکن است مدت زمانی به طول انجامد ( که به اصطلاح آن را ایندکس شدن می نامند.) اگر می خواهید که سایت شما سریعا توسط موتورهای جستجو ایندکس گردد، بهتر است که خودتان دستی این کار را انجام دهیم.

بنابراین یک سئوکار باید با این پارامترها، نحوه رتبهدهی و طرز کار موتورهای جستجو به خوبی آشنا باشد. حالا که با تعریف بازاریابی محتوا و اهمیت آن آشنا شدید، بهتر است با یک نگاه واقعبینانه مزایا و معایب آن را با هم بررسی کنیم. فقط می خواستم شما را با اهمیت ویدئوها آشنا کنم. از اصطلاحات رایج دیجیتال مارکتینگ که نوعی از بازاریابی است و برای اشتراک گذاری محتوای کمپین شما بین همه یا بخشی از عموم جامعه برنامه ریزی کرده و طبق آن اجرا میکنند. هرگونه تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام را تبلیغات اینستاگرامی میگویند که به شکل های مختلفی اجرا میشود. گوگل ادز یک سرویس تبلیغاتی از خدمات شرکت گوگل است که در ازای پرداخت هزینه تبلیغات شما توسط گوگل اجرا میشود.

دیجیتال مارکتینگ