کلاهک دودکش قیمت خرید انواع کلاهک دودکش شرکت صنعتی رحمتی

از لحاظ ایمنی این نوع دودکش ها در قیاس با سایر دودکش ها، در سطح بسیار بالایی قرار دارد. عمدتا از این نوع رابط دودکش در مکان‌های که رطوبت کم و محصولاتی گازسوز از قبیل بخاری یا ابگرمکن که داخل ساختمان نصب می‌شود می‌توان استفاده کرد. این نوع از لوله‌های دودکش عموما برای نصب پکیج‌های شوفاژ مورد استفاده قرار می‌گیرند و در نوع استیل خالص و ورق آهن با روکش استیل در بازار وجود دارد. بهترین نوع این دودکش لوله دودکش استیل خالص با درزبندی جوش می‌باشد.

مهم‌ترین شاخصه کلاهک هر دودکش افزایش سطح ایمنی و بازدهی در روند کلاهک دودکش کارکرد دودکش است. از زمان‌های گذشته طرح‌های فانتزی و مدل‌های خاص در این وسیله نشان از خلاقیت معمار نیز بوده است. تقسیم شده و هر کدام از آن‌ها بنا به دلیل خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

  • اما بطور استاندارد از ورق یک میل با رنگ کوره ای برای ساخت کلاهک ژاپنی استفاده می گردد.
  • از زمان‌های قدیم استفاده از هیزم برای ایجاد آتش و گرما در بین انسان‌ها مرسوم بوده و رفته‌رفته با پیدایش سوخت‌ها فسیلی و پاک امروزی سیستم حرارتی منازل و مشاغل تغییر نمود.
  • کلاهک اچ را لزوما باید بصورت عمودی نصب نمود و حتما از نصب آن بر سر لوله هایی که بصورت افقی قرار گرفته اند خودداری نمود، زیرا این حالت باعث تجمیع دود و آلاینده ی لوله های دودکش می شود و موجب پس زدن دود به داخل سیستم دودکش می گردد.
  • در کنار این کلاهک‌ها گروه صنعتی شایان فن کانال اسپیرال، لوله فلکسی، هواکش دمنده و تهویه هوا برای رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی را تولید و عرضه می‌کند.

این دودکش باید با دقت کافی ساخته شود تا عملکرد صحیحی داشته باشد. همانند موارد قبل، پره های این دستگاه نیز از نفوذ گرد و خاک، آب و برف نیز به داخل خانه جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که می توان این نوع دودکش را با هر جنس و قطری تولید کرد و محدودیتی در مواد اولیه آن وجود ندارد. این مدل از انواع ورق از قبیل روغنی، سیاه، گالوانیزه، رنگی و حتی استیل قابل ساخت می باشد.

با توجه به وجود ذرات گردوخاک، بارش‌های باران، برف و تگرگ در کنار حضور انواع جانوران و پرندگان باید از تجهیزات محافظتی خاص در انتها دودکش بهره برد. کلاهک دودکش وظیفه جلوگیری از ورود هرگونه شی و جاندار مزاحم در سیستم انتقال گاز را ایفا خواهد نمود. البته هنگام استفاده از کلاهک ژاپنی برای ونتهای سرویسهای بهداشتی بهتر است ارتفاع آن تا جایی که امکان دارد بیشتر باشد تا بوی نامطبوع سرویسها در پشت بام پخش نشود. به عنوان مثال اگر روی سکو یا دیوار جانپناه نصب میشود ارتفاع پایه کلاهک بهتر است 70 الی 90 سانتیمتر باشد تا از کف پشت بام حدود 2 متر بالاتر باشد. در صورت نصب انواع کلاهک بر روی خرپشتی هم ارتفاع پایه کلاهک بین 30 الی 50 سانتیمتر مناسب هست. تخلیه گازهای سمی تولید شده از وسایل گرمایشی در ساختمان به وسیله کانال دودکش انجام شده و در انتهای این مسیر از کلاهک دودکش استفاده خواهد شد.

کلاهک های طرح اچ از قدیمی ترین نمونه های بازار می باشند که هم به صورت گرد و هم چهارگوش ساخته و در بازار موجود است. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است.

هود صنعتی

کلاهک دودکش قیمت خرید انواع کلاهک دودکش شرکت صنعتی رحمتی

جهت نصب کلاهک دودکش H چهارگوش رعایت حداقل ارتفاع یک و نیم متری از کف یا سطح بام الزامی است تا عملیات مکش دود با تمام ظرفیت انجام شود. این مدل کلاهک دودکش، از یک پایه استوانه‌ای و تعدادی پره گریلی گرد در بالای پایه و یک کلاه مخروطی شکل ساخته شده و بر اساس محاسبات استاندارد و دقیق تولید می‌شود. مساله‌ای که در هنگام نصب کلاهک دودکش باید به آن توجه گردد این است که کلاهک باید حداقل با ارتفاع یک متر و نیم از سطح بام نصب شود تا قدرت مکش کلاهک دودکش را به بیشترین میزان برساند. از کلاهک گردان بیشتر در تهویه جریان هوای نامطبوع انبار، فروشگاه، سرویس بهداشتی و کارخانه استفاده خواهد شد. این کلاهک با ساختار ویژه خود، از یک صفحه مدور با تعداد زیادی پره تشکیل شده و با وزش باد به گردش در خواهد آمد. بدین‌ترتیب علاوه بر حفاظت از ورود هرگونه شی و جاندار خارجی به مسیر دودکش و سیستم هوارسانی به جابجایی هوا نیز کمک خواهد کرد.

۷۰ درصد انگور تولیدی به کشمش تبدیل می‌شود

به همین منظور طراحی و ساخت کلاهک دودکش استاندارد از گذشته مورد توجه مهندسین تاسیسات و نیز سازمان نظام مهندسی می‌باشد. کلاهک دودکش عضو مهمی در افزایش ایمنی ساختمان بوده و سالیانه تعدادی زیادی از افراد به‌دلیل سهل-انگاری در استفاده از دودکش و کلاهک مناسب جان خود را از دست خواهند داد. هرچند با مراجعه به سایت تهویه نظری امکان خرید ارزان‌تر از قیمت بازار را خواهید داشت. بسیاری از خانه‌ها در تراس، بالکن یا حیاط از باربیکیو جهت پخت انواع خوراک و کباب بهره خواهند برد. جهت محافظت از دودکش و جلوگیری از ورودی هرگونه آلودگی، بارش و جاندار به داخل محفظه باربیکیو نیازمند استفاده از کلاهک خاص دودکش باربیکیو خواهید بود. جنس، طرح، رنگ، اندازه و ارتفاع این کلاهک باید با دودکش باربیکیو مصرفی شما هماهنگ باشد.

قسمت بالای دیگ دودکش نباید خیلی باریکتر از خود دودکش باشد – “خفه کردن” قطر می تواند باعث مشکلات دودکشی شود. یک تاج خوب و جامد باید 5 سانتی متر ضخامت داشته باشد (در نازک ترین نقطه). هر چیزی کمتر در کمترین زمان در اثر آب و هوا فرسوده و نشتی خواهد داشت. باران و برف می تواند باعث ترک خوردن و خرد شدن تاج دودکش شود و سوراخ ها و شکاف هایی را برای نفوذ آب ایجاد کند.

معرفی انواع کلاهک دودکش پشت بام