کرم دور چشم؛ معرفی بهترین برندهای آبرسان دور چشم دکتر فارمو

به دلیل خاص بودن پوست صورت و به‌خصوص اطراف چشم، استفاده از هر کرمی برای این بخش‌ها توصیه نمی‌شود. به همین سبب شما باید برای سیاهی دور چشم از کرم‌های مخصوص این ناحیه استفاده کنید. انواع کرم دور چشم توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه بازار شده اند. هر کدام از این محصولات تاثیر خاص خود را برای اطراف چشم می گذارند.

کرم ضد آفتاب

کمک به کلاژن سازی منجر به افزایش استحکام پوست شده و چروک‌ها را کاهش ‌می‌دهد. این کرم همینطور حاوی ویتامین E و پروتئین‌هایی بوده که به بازسازی پوست اطراف چشم کمک ‌می‌کنند. یکی دیگر از محصولات خوب این لیست کرم دور چشم الارو مدل Dry Skin است.

شاید همین موضوع به تنهایی دلیلی باشد که شما را برای دانستن اهمیت کرم دور چشم متقاعد https://shalba.com/ کند. پس از مدتی استفاده از این کرم دور چشم متوجه جوان‌تر و شاداب‌تر شدن پوست دور چشم خود می‌شوید. یکی از ویژگی‌های خوب این کرم دارا بودن فیلتر ضد آفتاب است. این فیلتر پوست دور چشم را از اشعه‌های مضر مانند فرابنفش محافظت می‌کند. کرم دور چشم کرمی است که اکثر مردم از سنی به بعد با به وجود آمدن چین و چروک‌های ریز دور چشم یا پف و تیرگی به فکر استفاده از آن می‌افتند.

این کرم دور چشم در حجم ۳۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود و محصول یکی معتبرترین لابراتوارهای فرانسه است. در کل می توان گفت این کرم از برند سینره بهترین کرم دور چشم برای بالای 40 سال میان کرم‌های ایرانی است. اما این سوال که، از چه نوع کرم دور چشم استفاده کنیم که بیشترین تاثیر را به دست بیاوریم؟ بهترین کرم دور چشم کدام است؟ و یا کرم دور چشم چه مارکی بخرم؟ یا کرم دور چشم مناسب با پوست من کدام است؟ اینها سوال خیلی از شماها است. اگر پوست چربی دارید می‌توانید از همان مواردی که به پوست مستعد آکنه کمک می‌کند، بهره‌مند شوید. به همین ترتیب به دنبال یک کرم دور چشم بدون روغن یا غیر دارویی باشید. می‌توانید از کرمی استفاده کنید که دارای بابونه، عصاره چای سبز، فندق، رتینوئیدها و … باشد.

ضرورت استفاده از محصولات دور چشم

کرم های دور چشم به صورت ژلی، استیک، رولی و یا مایع در بازار موجود می باشند. پوست دور چشم بسیار نازک‌تر از سایر قسمت‌های صورت است که این ویژگی، آن را حساس‌تر نیز می‌کند. بنابراین بهتر است از سرم‌ها و مرطوب‌کننده‌هایی که بافت بسیار غنی دارند، استفاده نکنید. زیرا این محصولات می‌توانند منجر به تحریک پوست شده و در واقع باعث بدتر شدن ظاهر چشم‌ها شوند. بنابراین برای حفظ زیبایی چشم‌ها،خرید کرم دور چشمبا خاصیت ضد التهاب بهترین گزینه است. از آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده‌های پوست صورت، نباید برای پوست دور چشم و اطراف لب استفاده کنید؛ چرا که پوست این نواحی نازک‌تر بوده و ممکن است دچار حساسیت شود.

کرم مرطوب کننده و نرم کننده

کرم دور چشم؛ معرفی بهترین برندهای آبرسان دور چشم دکتر فارمو اما در نظر داشته باشید، محصولی که استفاده می کنید هرگز نباید سنگین باشد. توجه کنید که از کرمی که ph آن نزدیک به پوست دور چشم است، استفاده کنید. کرم دور چشم نئودرم شامل ترکیبات موثر جوانسازی پوست است و مانند عناصر اساسی پوست عمل می‌کند. ما در این راهنمای خرید به‌نظر، معیارهای انتخاب یک کرم دور چشم مناسب با پوست، سن و شرایط شما را معرفی خواهیم کرد. کرم‌های دور چشم و مرطوب‌کننده برای خشکی پوست بهترین عملکرد را دارند.

با تامین مواد مغذی لایه های زیرین پوست، گردش خون را در زیر پوست چشم ها تسریع می کند. تمامی محصولات فروشگاه عسل بانو اصل هستند، پس می تونید با خیال راحت از ما خرید کنید. جدا از محصولات موجود در بازار، شما می توانید در صورت عدم دسترسی به محصول مورد نظرتان، مشابه برخی از این کرم ها را با استفاده از محصولات طبیعی و قابل دسترس در منزل ساخته و استفاده نمایید. امروزه انواع مختلفی از این محصول به علت تغییر سبک زندگی، عادت های غذایی و شرایط محیطی متناسب با نوع خشکی یا چربی پوست تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. می‌توانید گزینه‌های مقرون به صرفه ای را پیدا کنید که حاوی مواد لازم هستند.

بهترین کرم دور چشم کدام است؟

در هنگام خرید کرم دور چشمیا سایر محصولات بهداشتی مانند کرم آبرسان بهتر است به موارد مهمی توجه داشته باشید تا خرید خوبی را تجربه کنید. برای مثال حتما نوع مشکل خود را تشخیص داده و با توجه به آن کرم مناسب را تهیه نمایید. همچنین توجه به نوع پوست نیز در زمان خرید کرم برای دورچشم، بسیار حائز اهمیت است.

  • اسید هیالورونیک یک گلیکوزامینوگلیکان طبیعی است که در تمام بافت‌های پیوندی وجود دارد.
  • به همین دلیل، پیشگیری همیشه بهتر از درمان است و بهتر است خرید محصولات دور چشم قیمت مناسب را از دهه سوم زندگی و قبل از ظاهرشدن علائم پیری و چین‌وچروک، اغاز کنید.
  • کرم اطراف چشم تقلبی از مواد نامرغوبی تهیه شده و فرآیند تولید آن‌ها نیز خلاف ضوابط و مقررات است، به همین دلیل باعث ایجاد مشکلاتی در این ناحیه حساس می‌شوند.
  • مراقبت از پوست همیشه از اهمیت بسیاری برخوردار است و هر چه سن بیشتر می‌شود، نیاز به این مراقبت هم بیشتر می‌شود و پوست بیشتر در معرض مواد آلاینده قرار می‌گیرد.
  • کرم دور چشم سی‌گل علاوه بر این که جلوی ایجاد چین و چروک‌های ریزودرشت را در اطراف چشم می‌گیرد، با رطوبت‌رسانی باعث نرمی و لطافت پوست این ناحیه خواهد شد.