کاتالوگ دیجیتال نمونه کاتالوگ هوشمند و مجله دیجیتال قیمت طراحی کاتالوگ اینترنتی نگاران-دی ال کاتالوگ

کاتالوگ دیجیتال نمونه کاتالوگ هوشمند و مجله دیجیتال قیمت طراحی کاتالوگ اینترنتی نگاران-دی ال کاتالوگ

اندازه، سایز و تعداد برگ های هر کاتالوگ وابسته به نیاز و سلیقه های مختلف، متفاوت است و محدودیت و الگوی خاصی ندارد. همانطور که از نامش بر می‌آید، این نوع کاتالوگ برای اهداف تبلیغاتی و معرفی محصولات و خدمات استفاده می‌شود. استفاده از تصاویر و فونت‌های مناسب در تهیه این نوع کاتالوگ‌ها بسیار اهمیت دارد زیرا می‌توان هویت سازمان‌ها و حتی برندها را با طراحی کاتالوگ‌ حرفه‌ای تبلیغاتی به خوبی مشخص کرد. در طراحی کاتالوگ باید تناسب کافی میان طرح، محصول ارائه شده، زمینه کاری شرکت و مشتریان هدف شرکت وجود داشته باشد تا حس خوبی به افراد منتقل کند. به طور مثال کاتالوگ طراحی شده برای معرفی محصول یک شرکت بزرگ با کاتالوگ طراحی شده برای یک موسسه خیریه بسیار متفاوت است. کاتالوگ کتابچه­ ای از اقلام با جزئیات توصیفی کامل از هرکدام است در صورتی که بروشور تک برگه‌ای چند لتی حاوی مطالب توصیفی و تبلیغاتی است که در اصل برای معرفی شرکت، محصول یا خدمات خاص به کار می‌رود.

محدودیت خاصی در تعداد صفحات برای طراحی و ارائه محصول وجود ندارد. امکان رمزگذاری و محدود کردن استفاده از کاتالوگ دیجیتال برای کاربران خاص وجود دارد. کاتالوگ خوب نسبت به تراکت و پوستر باید اطلاعات و توضیحات بیشتری را ارائه نماید. منظور این است که تیتروار ارائه نشود و برای هر محصول حداقل توضیحات کوچکی به صورت مختصر و دقیق بیان شود که مخاطب ترغیب به خواندن آن شود. دقت داشته باشید که این توضیحات نباید اغراق آمیز باشد و خریدار را به اشتباه بیندازد. در برخی کاتالوگ ها برای افزایش جلوه طرح تبلیغاتی و موثرتر شدن آن از روکش‌های سلفونی یا لمینتی استفاده می کنند.

تبلیغات در حقیقت بهترین روش برای معرفی شرکت یا موسسه و افزایش ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان هرشرکت می باشد. بسته به تعداد صفحات رنگی یا سیاه سفید بودن نیم تا یک روز چاپ دیجیتال کاتالوگ زمان می‌برد. هماهنگی و داستان سرایی و روالی منطقی در متن‌ها نظر مخاطب را جلب می‌کند و باعث می‌شود کاتالوگ شما را تا انتها مطالعه کند. درباره برند و پیشینه برند خود کمی توضیح دهید و از جملات اغراق آمیز برای تبلیغات دوری کنید.

  • ما در خانه چاپ و گرافیک منتظر شنیدن صدای شما برای مشاوره و راهنمایی در مورد انواع پروژه های طراحی و چاپ شما هستیم.
  • یک کاتالوگ همانند یک لوگو یا کارت ویزیت، ابزاری برای معرفی و شناخت بهتر برند است.
  • آنها با Adobe InDesign باز می‌شوند و در صورت لزوم می‌شود به طور دستی آنها را تغییر داد.

هرچه ضخامت و جنس کاغذ کاتالوگ بهتر باشد به طبع، آن کاتالوگ از زیبایی و ماندگاری بالاتری برخوردار خواهد بود. رعایت فاصله‌ کافی از لبه کاغذ تا متون و تصاویر طرح، که در اصطلاح به آن حاشیه امن گفته می‌شود نیز به هنگام برش کاتالوگ بسیار حائز اهمیت است. زیرا بی‌توجهی به این مسئله می‌تواند منجر به حذف بخشی از طراحی کاتالوگ گردد. به همین دلیل این نکته می‌بایست در طراحی کاتالوگ در نظر گرفته شود.

کاربرد کاتالوگ دولتی در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، سمینارها و جلسات کاری، توزیع در فضاهای عمومی و… از مزایای کاتالوگ سه لتی می‌توان به ظاهری شکیل و منظم برای ارائه بهتر و معرفی محصولات و حیطه خدمات و بهترین شیوه‌ی تبلیغات و بازاریابی اشاره کرد. در صورت نیاز به چاپ کاتالوگ روی پلن های چاپ کاتالوگ اختصاصی، کاتالوگ تک برگی، کاتالوگ دو لتی و کاتالوگ سه لتی کلیک نمائید تا محاسبه آنلاین قیمت کاتالوگ برای شما نمایش داده شود.

کاتالوگ اداری لوکس

هنگا شماره‌گذاری صفحات، فقط می‌توانید روی یک کامپیوتر که این نرم‌افزار قبلا روی آن نصب شده، کار کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما حداقل 300 نقطه در اینچ (نقطه در هر اینچ) هستند. اگر تصاویر شما از وضوح پایین تری برخوردار هستند ، ممکن است تار و پیکسلی چاپ شوند. به عنوان مثال ، اگر عرض jpg شما 900 پیکسل در عرض 1200 پیکسل باشد ، اندازه آن قابل چاپ 3 اینچ در 4 اینچ است (تعداد پیکسل ها را بگیرید و بر 300 تقسیم کنید تا اندازه خروجی شما به اینچ گرفته شود، هر اینچ معادل 2.54 سانتی متر است). کاتالوگ تجاری باید شامل چه مواردی باشد؟ مردم خواندن را به صورت چاپی دوست دارند. مشورت کنید؟ اگر در مکان اشتباهی کلیک کنید ، می توانید به راحتی در صفحه دیگری قرار بگیرید.

کاتالوگ هوشمند دیجیتال مجتمع آموزشی نوآور

بر این اساس لزومی ندارد که این اطلاعات برای خریدار و مصرف کننده نیز قابل فهم و معنی دار باشد. کاتالوگ یک راهنمای جامع برای محصولات و خدمات است که تمامی گزینه‌های موجود را به شکلی سازمان‌دهی شده به مشتری نشان می‌دهد. حتی در عصر کنونی که تبلیغات الکترونیکی و موتورهای جستجو گستردگی فراوانی پیدا کرده‎اند، باز هم هر کسب‌ و کار می‌تواند از کاتالوگ بهره بگیرد.

کاتالوگ هوشمند دیجیتال هارلی دیویدسون

7_ در قسمت نوع صحافی، بسته به نوع کاتالوگ خود صحافی مورد نظر را انتخاب کنید. 4_ در صورتی که کاتالوگ تبلیغاتی شما به سلفون (مات / براق) نیازدارد، در پنل سفارش با استفاده از گزینه های (دارد / ندارد) آن را مشخص کنید. 2_ در ادامه گرماژ صفحات داخلی کاتالوگ را بسته به سلیقه و نیاز انتخاب نمایید. اگر یک خط تای دیگر هم اضافه شود، ۴ لت خواهیم داشت که آن را به عنوان بروشور می‌شناسیم.

مردم خواندن را به صورت چاپی دوست دارند.

در طراحی کاتالوگ و بروشور نکات بسیار زیادی مثل کیفیت و مختصر بودن محتوای متنی، انتخاب فونت مناسب، سایزبندی، رنگ آمیزی، تصویر مناسب، انتخاب پس زمینه و موارد دیگری از این قبیل باید کاتالوگ رعایت شود. آنچه در قسمت قبل گفتیم بدان معنا نیست که چاپ کاتالوگ ارزان به هیچ وجه کیفیت ندارد و هرچه قیمت بالاتر باشد، کیفیت محصول بهتر است. شما می‌توانید محصولی متناسب با بودجه خود سفارش دهید و کاتالوگ‌هایی با قیمت مناسب تهیه کنید. قیمت این محصولات با توجه به نوع کاغذ، ابعاد، هزینه طراحی، نوع و مدل دستگاه چاپ و عمومی یا اختصاصی بودن چاپ تعیین می‌شود. در قسمت‌های بعدی با هرکدام از عوامل تأثیرگذار در این زمینه بیشتر آشنا خواهید شد.