پیراهن مردانه خرید اینترنتی انواع پیراهن مردانه آستین کوتاه و بلند، ساده، جین، طرحدار

بعضی از آقایان به جای پوشیدن یک پیراهن رسمی تمایل به پوشیدن پیراهن مردانه اسپرت دارند. نکته‌ایی که در خرید پیراهن مردانه اسپرت بهتر است در نظر گرفته شود جنس پارچه است. در زمان انتخاب یک پیراهن اسپرت سعی کنید جنس پارچه آن به گونه‌ای باشد که هوا در منافذ پارچه عبور کند. از جمله جنسی که در پیراهن اسپرت بیشتر به کار می‌رود جنس کتان است. همچنین در تولید بعضی از پیراهن‌های اسپرت از پارچه‌ی آکسفورد به دلیل عبور راحت هوا و نرم بودن این نوع پارچه استفاده می‌شود. پیراهن رسمی مردانه به پیراهنی اطلاق می‌شود که دارای آستین‌های بلند و سر دست و یقه مردانه باشد.

پیراهن رسمی، کلاسیک یا مجلسی، یکی از محبوب ترین لباس ها نزد آقایان است که خود دسته بندی های مختلفی دارد مانند یقه انگلیسی، یقه دیپلمات و… نوع یقه انگلیسی با کت و شلوار و کروات ست می شود و استایل بسیار زیبا و شیکی را خلق می کند. یقه دیپلمات برای قرارگیری پاپیون مناسب است و اما بدون پاپیون هم می توان از آن استفاده نمود. در دسته پیراهن مردانه، شما حتی می‌توانید از فیلترهای متعددی مانند برند، سایز، رنگ، نوع، مورد استفاده، آستین، دسته بندی، قیمت و فروشنده استفاده کنید. علاوه بر این استفاده از گزینه جستجو هم به شما کمک می‌کند تا سریعتر به نتیجه مورد خرید لباس ارزان مردانه نظر خود برسید.

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب وخرید پیراهن مردانه،سن و سال است. مسلماً با توجه به سن و سال افراد پیراهنی که می خواهند بخرند نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال پیراهنی که مناسب افراد جوان است با پیراهن مورد استفاده توسط افراد مسن و پیر متفاوت می باشد. همچنین به مناسبی که برای آن قصد خرید پیراهن دارد نیز فکر کنید. پیراهنی که برای میهمانی می خرید با پیراهن مورد استفاده در ایام معمول سال و همچنین با پیراهنی که در مراسم های رسمی مثل جشن عروسی قصد پوشیدن آن را دارید، متفاوت می باشد.

پیراهن مردانه خرید اینترنتی انواع پیراهن مردانه آستین کوتاه و بلند، ساده، جین، طرحدار

پشتیبان سایت و واحد مشاوره و فروش مجموعه آماده به پاسخگویی هستند. لباسی که شما می پوشید، متعلق به شماست پس طبیعی و در بهترین حالت است که آن لباس مورد علاقه شما باشد. وقتی لباسی را که دوست دارید می پوشید، آن لباس جلوه بسیار زیبایی در تن شما پیدا می کند. به عبارت دیگر حس شما به لباس خود به اطرافیانتان منتقل می شود و آنان نیز از تماشای شما در آن لباس حس خوبی پیدا می کنند. بر خلاف افرادی که می گفتند سایزش دقیق نیست خیلی خوب بود برای من و جنسش هم اگر چه کاملا پنبه نیست ولی لطیف و نرم بود.

  • هنگام خرید پیراهن مردانه شیک به اندازه آستین‌ها نیز دقت کنید.
  • در بعضی از پیراهن‌های چهارخانه در هر دو طرف جیب به کار می‌رود البته بعضی از این جیب‌ها کاربردی نیستند.
  • من از این مدل پیراهن سه تا با رنگهای متفاوت خریدم و متاسفانه اون دوتای دیگه اندازه م نشد و مرجوع کردم ولی این رو مرجوع نمی‌کنم عاشق رنگشم، هدیه ش میکنم به پدرم.
  • پیراهن کتان به پیراهنی گفته میشود که از پارچه کتان تولید شده است .
  • پیراهن های مردانه از پارچه های متنوع دوخته می شوند و اگر خنک بودن، چروک نشدن، آب نرفتن پارچه، مقاوم بودن در برابر لکه و …
  • پیراهن مردانه یکی از مهم‌ترین اجزای استایل مردانه است که انتخاب درست آن نقش بسیار مهمی در شیک پوشی آقایان ایفا می‌کند.
پوشاک مردانه دیورسو با تکیه بر بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت پیوسته در صنعت مد و فشن، سعی دارد با تفکری متفاوت محصولاتی باکیفیت تولید نماید. شما می‌توانید به صورت تکی یا عمده انواع کاپشن، کت تک، پالتو، بارانی، سویشرت، ژیله، پیراهن‌های اسپرت و کلاسیک، پیراهن جعبه‌ای شلوارهای لی، کتان و پارچه‌ای و انواع تیشرت‌هاي مردانه را خریداری کنید. پیراهن مردانه اساسی ترین لباسی است که در همه ی کمد های آقایان پیدا می شود.