پنل داخل کابین آسانسور پنتا مدل دلتا آسانسور آتلانتیس

شرکت پارسیان نوین تک آسانبر با نام اختصاری پنتا در سال 1384و با هدف تولید انواع پنل‌های الکتریکی آسانسور و متعلقات آن تاسیس و به بهره‌برداری رسید. در سال ۱۳۹۸ و بدنبال اهداف توسعه، کارخانه شرکت به محل جدید خود در شهرک صنعتی پرند منتقل و موفق به دریافت اولین پروانه بهره برداری صنعتی در زمینه تولید پنلهای الکتریکی آسانسور گردید. هدف اصلی این شرکت طراحی و تولید محصولات زیبا، کیفی و بادوام با تاکید بر سادگی نصب و سهولت ارتباط الکتریکی با تابلوی کنترل و دیگر اجزای آسانسور میباشد. شرکت متالیفت تولید کننده قطعات آسانسور با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید شستی ، پنل کابین ، نمایشگر ، کلید ، پنل سردر و تجهیزات جانبی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم می باشد.

شرکت ضامن صنعت با 25 سال سابقه در عرصه صنعت آسانسور موفق به راه اندازی بزرگترین و مجهز ترین سایت خدمات آنلاین آسانسور و فروشگاه قطعات آسانسور در کل کشور گردیده است. فروش کلیه قطعات آسانسور فروش و نصب موتور آسانسور اروپایی . شاسي از دو جزء سوييچ و نمايشگر نوري تشکيل شده است .روشن شدن نمايشگر نوري يا اصطلاحا لامپ زير شاسي ، براي شاسيهاي احضار آسانسور در طبقات و انتخاب طبقه داخل کابين به معني پذيرش و ثبت درخواست کاربر توسط سيستم کنترل آسانسورمي باشد. تمامی پنل های آسانسور شرکت نوین کیا تک توسط تیم فنی طراحی و کنترل شده و به همین دلیل، مدرن ترین، شیک ترین و کار آمدترین پنل را در ایران از شرکت نوین کیا تک بخواهید. تقریبا در تمامی مجموعه ها و ساختمان هایی که آسانسور در آنها وجود دارد، عملیات سرویس و نگهداری صورت می پذیرد.

قیمت پنل احضار پنتا (panta) فروشگاه شستی احضار آسانسور

تا آن را درون دیوار یا بر روی چهارچوب درب بخواهید نصب کنید. اما این مورد را نیز در نظر بگیرید، که اگر پلیت توکار فاقد پرس شدگی و یا امکان هرگونه فرم دهی را نداشت، بهتر است از این مدل استفاده نکنید. چرا که در این شرایط حداقل میزان ضخامت در نظر گرفته شده برای پلیت، 1.5 میلی متر می باشد. که امروزه استفاده از مدل دیجیتالی بسیار مرسوم شده است. به نوعی که در بسیاری از آسانسورها از این مدل به جای مدل لامپی استفاده می کنند.

  • با توجه به نوع طراحی خاص این پنل، تغییر نوع کلید امکان پذیر نمی باشد.
  • شاید جالب توجه باشد اما، کل مجموعه و متعلقات آسانسور شامل تمامی تجهیزات و قطعات تحت هدایت یک مرکز به نام تابلو فرمان آسانسور قرار دارد، که به آن مغز متفکر آسانسور نیز اطلاق می شود.
  • که سبب می شود تا در برخی از موارد توصیه شود تا از آن استفاده شود.
  • اما رایج ترین نوع پنل که از آن زیاد تر از بقیه استفاده می شود پنل های دکمه ای عادی ای هست که احتمالا همه ما در آسانسور های مختلف دیده ایم.
  • البته که میزان بودجه نیز از مهم ترین عوامل در انتخاب مدل مورد نظر می باشد.

یکی دیگر از مدل های معروف و کاربردی آن استیل نازک است. عموما از این مدل در ساختمان های پر ترافیک و یا تجاری که رفت و آمد در آن زیاد است استفاده نمی کنند. چرا که تماس بیش از حد با آن ظاهر آن را مخدوش و نامناسب می کند. به همین دلیل حتما پیش از خرید با افراد خبره در این زمینه مشورت و اطلاعات کافی را برای مدل مناسب و همخوان با کاربری آسانسور خود انتخاب نمایید.

پنل داخل کابین آسانسور پنتا مدل دلتا آسانسور آتلانتیس می توان فیس پلیت استیل را یکی از بهترین مدل های این نوع شاسی احضار معرفی کرد. به دلیل اهمیت این بخش از آسانسور، که هم در بحث کاربردی و هم در زیبایی آسانسور تاثیر دارد، بر آن شدیم تا توضیحات جامعی را درمورد ویژگی ها و انواع آن بدهیم. تا با شناخت هر چه بیشتر نسبت به تهیه آن اقدام نماییید. چرا که این محصول انواع مختلفی داشته و باید با شناخت خوبی از مدل ها، بهترین آن را متناسب با آسانسور خود خریداری نمایید. ضمن اینکه علاوه بر کاربردهایی که این قطعه دارد، می تواند جزو مهم ترین المان ها در افزایش زیبایی و خاص جلوه کردن آسانسور شما نیز باشد.

این مدل از پنل آسانسور دارای شستی به تعداد طبقات، نمراتور ، كلید تهویه كابین، شستی Door close، شستی Door open، لامپ روشنایی اضطراری و زنگ خطر است.و در انواع پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. پنل های کابین در دو نوع روکار و توکار در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.شاسی کابین آسانسور کد1210 از نوع روکار است.و نیازی به نصب قوطی داخل دیوار یا روی چارچوب گروه متالیفت درب آسانسور نیست. در راستای مشتری مداری و همچنین ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، این شرکت متعهد به استفاده از مدرن ترین تکنولوژی روز، شیوه های نوین و سیستم های مکانیزه تولید، فروش و خدمات پس از فروش می‌باشد.

استانداردهای نورپردازی و روشنایی داخل کابین های آسانسور

در دنیای امروز برخی از شستی های آسانسوری نیز همانند بسیاری از تجهیزات دیگر دکمه های آنها به صورت شیشه ای و لمسی تعبیه شده است. در این حالت مسافرین از طریق لمس انگشتان فرمان لازم را در شستی ها ثبت می کنند. علاوه بر مدل هایی که در بالا اشاره کردیم،مدل دیگری از پنل وجود دارد که همان پنل عادی هست که به صورت دکمه ای می باشند که بیشترین استفاده در صنعت آسانسور را همین پنل ها دارند. دکمه های طبقات،دکمه های باز و بسته شدن درب آسانسور،دکمه آژیر،هواکش و …. بر روی پنل آسانسور دکمه هایی وجود دارد که هرکدام وظیفه ی خاص خود را دارند. آسانسور دارای قطعات بسیار زیادی می باشد که یکی از قطعاتی که بیشتر با کاربر در ارتباط است پنل آسانسور می باشد.

قیمت خرید موتور گیربکس آسانسور یاران – فروشگاه جی لیفت