نصب سقف کاذب قیمت نصب سقف کاذب در بازار آنلاین “خدمت از ما”

این نوع از سقف کاذب با دستگاه های خاصی به نام هات استامپ تولید می شوند که ابعاد و طرح های آن ها مختلف می باشد ولی بیشتر در شما آن ها را بازار می توانید در در طول ۶۰۰ سانتیمتر، عرض ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر، ضخامت ۷ تا ۸ میلیمتر و وزن ۲۹۰ تا ۳۵۰ گرم به ازای هر متر مربع پیدا کنید. برای تولید این پی وی سی ها طرح روی ورق با تراشه‌های داغ مُهرزنی می شود سپس از یک چسب مخصوص برای لمینت روکش PVC استفاده می کنند. هدف سقف کاذب جی اس تی پلاس ارائه محصول با کیفیت و قیمت مناسب می باشد و مهمترین هدف شرکت سقف کاذب جی اس تی پلاس رضایت مشتریان از بابت قیمت و رضایت از بابت کیفیت محصول می باشد.. مراکز و فروشگاه های متعددی برای فروش و خرید سقف کاذب در سطح کشور و همین طور در فضای مجازی وجود دارد؛ هر کدام از این مراکز میتوانند مرکزخرید سقف کاذب انتخابی شما باشند البته که برخی نسبتا محصولات بیشتری را برای شما به نمایش میگذارند و همین طور خدمات متعددی را ارائه می دهند . البته این موضوع نصب در برخی متریال های خاص مانند سقف کاذب کشسان کاملا متفاوت است؛ خیلی از افراد با کار کشسان هنوز هم آشنا نیستند؛ پارچه ی کشسان معمولا با فاصله از نورپردازی زیرین خود و با یک پروفیل قوی در دورادور کار نگه داشته می شود و بحث نصب آن از باقی سقف هاس کاذب جداست و نیاز به تکنسین های خاص خود دارد. زیر سازی با چوب روسی را برای نصب سقف کاذب روی طاق یا سقف ناهموار در ابتدا زیر سازی چوبی پیشنهاد خواهیم کرد، با چوب های 2 در 5 یا 2 در 3 به صورت عمودی یا افقی کار میشود.و پانل ها روی آن پیچ میشود.

نصب این نوع پنجره علاوه بر زمان کم به طور منظم و تمیز نیز انجام می گیرد. این به این معناست که نصب این پنجره به تخلیه لوازم و بهم ریختگی نیاز ندارد و بدون کمترین دردسر می توان آن را اجرا کرد. تنها با کنار زدن لوازم در گوشه ای از خانه می توان این سقف را در کمترین زمان نصب کرد. با استفاده از سقف کاذب کشسانی می توان لوله کشی، اتصالات، سیم ها و عیب های سقف را پوشاند.

نصب سقف کاذب قیمت نصب سقف کاذب در بازار آنلاین “خدمت از ما”

پایه اصلی قیمت یک سقف کاذب، مصالح اون است و در مرحله بعدی، دستمزد یا همون اجرت کار. اگه از خود پیمانکارها هم سؤال کنین، عمدتاً قیمت مصالح رو چند برابر دستمزد اعلام میکنن. می‌دونیم که مصالح در انواع سقف کاذب، با هم فرق می‌کنه؛ اما نکته مهم اینه که در یک سقف مشخص، مصالحی که یک پیمانکار کار می‌کنه شاید پیمانکار دیگر کار نکنه.

گروه مهندسی معماری سبک مدرن فعالیت خود را از سال 1388 در ایران آغاز کرده و کلیه خدمات طراحی پلان، نما، داخلی نظارت و اجرای پروژه های لوکس ساختمانی (اداری، تجاری، مسکونی، ویلایی، مشاعات و فضای سبز) را از پی ریزی تا چیدمان، به سبک های مختلف و با بهترین و بروزترین متریال و با نیروهای حرفه ای ارائه میدهد. لازم به ذکر است این مجموعه دارای کارخانه تولید محصولات چوبی اعم از کابینت(ممبران، هایگلاس، ام دی اف)، کمد دیواری، ، سرویس خواب ، دکور فروشگاه ها و تولید انواع سقف کاذب، آینه دکوراتیو و فانتزی و همچنین فروش تمامی محصولات دکوراسیون داخلی اعم از لمینت، کاغذ دیواری، پرده،شیر آلات، سرامیک، لوستر و… سقف پی وی سی به دلیل اینکه ضد آب و قابل شستشو است، بهترین گزینه برای تمامی مکان ها اعم از اداری تجاری و سرویس های بهداشتی است. پی وی سی با طرح های مختلف و رنگ های براق درخشنده در اختیار شماست. این سقف ها درخشندگی بیشتری دارد و همین عامل زیبایی سقف های کاذب پی وی سی شده است.سقف آسمان مجازی و سقف معرق CNC از جمله این سقف ها هستند که هریک با جنبه دکوراتیو خاص خود می تواند فضای شما را تنوع بخشد.نمونه سقف کاذب گچی را در ادامه مشاهده نمایید.

مهم ترین وسایل ساخت و ساز ساختمان

و حالا تمایل دارید چنین زیبایی را با انتخاب یک طرح دلخواه به منزل یا محیط کار خود اضافه کنید. در ادارات و سازمانها بصورت باکس و کناف از فعالیت هر روزه تیم های نصب سمیران توانسته تجربه ایشان را مورد تحسین قرار دهد. کناف سقف در وسط سالن بصورت دایره، مربع و اشکال هندسی دلخواه مخاطبین گرامی قابل ارائه است. این ویژگی سبب می شود بتوان سیمکشی برق، تاسیسات احتمالی که می بایست از سقف عبور کنند در پشت اجرا مخفی بمانند.

سقف کاذب pvc‌ پی وی سی به صورت پانل های طول 6 متر و عرض 20 سانت همان طور که در بخش دیوارپوش های مجموعه ما خدمت شما عرض شد، متریال تشکیل دهند هم دیوارپوش ها و سقف پوش ها مواد پتروشیمی صنعتی یا همان pvc است که در بازار به نام دیوارکوب یا سقف کوب pvc نام برده می شود، چنانچه که نام سقف کاذب را شنیدید تعجب نکنید،! زمانی که زیرسازی انجام می شود توسط تیم نصاب شرکت، سپس یا پانل یا تایل بستگی به سلیقه مشتری محترم روی سقف نصب خواهد شد به زبان دیگر پانل های pvc را شما هم میتوانید در روی دیوار و یا روی سقف اجرا کنید. بله قیمت تایل های سقف کاذب گچی ارزان است ولی در حمام سرویس استخر و جاهای مرطوب نمی توانیم آن را استفاده کنیم باید بدانیم چه سقف کاذب ای را در کجا استفاده کنیم با ما باشید تا به شما نحوه نصب سقف کاذب و قیمت اجرای سقف کاذب را توضیح دهیم. یکی دیگر از انواع سقف کاذب که بیشتر با هدف زیبایی و نورپردازی اجرا می‌شود، آسمان مجازی است.

در صورتیکه مایلید توضیحات لازم در زمینه قیمت سقف کاذب، اجرت نصب سقف کاذب ومدت زمان تحویل در اختیار شما قرار بگیرد به صورت رایگان در هوم سرویز درخواستخودتان را ثبت کنید تا همکاران ما با اجرای سقف کاذب شما تماس بگیرند. یکی از معیار‌هایی که برای بسیاری از افراد تعیین‌کننده‌ی نهایی در خریدشان است را می‌توان قیمت یک کالا دانست. زمانی که شما به فروشگاه سر می‌زنید و بعضاً بین دو جنس شبیه به هم اما قیمت متفاوت بر می‌خورید، در بیشتر مواقع موردی را انتخاب می‌کنید که دارای قیمت کمتر است.

  • این سقف مناسب استفاده در فضاهایی مثل مدارس، بیمارستان ها، پارکینگ ها و تمام جاهایی که پر سر و صدا هستند و یا نیاز به کم کردن صدا می باشد.
  • ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با قیمت سقف کاذب بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات جامعی در این زمینه بدست بیاورید.
  • اجرای سقف کاذبگریلیوم در گروه سقف های کاذب سلولی قرار داده می شود.
  • در مورد سقف همچون اسمان مجازی نیاز است که همه تصاویر در کنار هم نشان گر یک محصول ایده ال باشند، بنابراین بعد از سازه کشی باید اقدام به قرار دادن تایل انجام شود و اگر عکسها به صحیح و دقت نصب نشود رخ کار بهم می خورد به همین خاطر نصاب حرفه ای باید اقدام به نصب داشته باشد.
  • در سالن های پذیرایی بسیار رایج است که از سقف های کاذب کشسان، گلس، اسمان مجازی،‌cnc و کناف استفاده شود، در اتاق های خواب بسیار رایج است که از سقف های کاذب، کشسان به جهت نورپردازی و اسمان مجازی و نیز کناف استفاده گردد.
  • آذران فضانما از این طریق احتمال هرگونه اتلاف سرمایه و انرژی را به حداقل رسانده است.

مجموعه سبک مدرن مجری ، وارد کننده و پخش کننده مستقیم انواع سقف کاذب شبکه (pvc – هات استمپ – گچی – آگوستیک – کناف – معرق – mdf – آسمان مجازی ) وسایر متریال پانل و پروفیل به صورت کلی و جزئی میباشد. بخش دوم اجرای سقف کاذب، قرار دادن پنل‌های سبک بر روی شبکه فلزی متصل به سقف است. معمولا فاصله سقف اصلی با سقف کاذب بین 30 تا 50 سانتی‌متر است، که بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون داخلی از این فضا جهت نورپردازی حرفه ای استفاده می‌کنند. البته اجرای زیرسازی های سقف کاذب یک قیمت می باشد و تایل های آن متغیر است.

قیمت انواع سقف کاذب در بازار سنجاق چقدر است؟

سقف های کاذب مانند سطوح ساختمان، دیوار و یا کف اهمیت زیادی دارند. این یکی از دلایلی است که استفاده از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی بسیار کاربردی است. امروزه به دلیل تمرکز زیاد مردم روی زیبایی منازل، سقف کاذب اهمیت بالایی پیدا کرده است.