مهاجرت به ترکیه

دلیل سخت بودن انتخاب از بین این دو کشور، شرایط مساعد آنها برای زندگی و ادامه تحصیل است. پس حتما قبل از مهاجرت نسبت به یادگیری زبان ایتالیایی اقدام نمایید. کشور چند زبانه با 26 کانتون که دارای چهار زبان رسمی آلمانی ، فرانسوی ، رومانش و ایتالیایی است . در حالی که عکس این قانون الزاما برقرار نمی باشد؛ یعنی ازدواج یک مرد غیرایرانی با یک زن ایرانی الزاما اخذ تابعیت را برای آن مرد در پی ندارد. مطابق قوانین مهاجرت کانادا، مدت زمان ویزای توریستی کانادا 10 سال می باشد، ولی با توجه به اعتبار 5 ساله پاسپورت های ایرانی، مدت زمان ویزای توریستی تا پایان اعتبار پاسپورت ایرانی معتبر است. آیا نمی دانید کدام دانشگاه با توجه به شرایط شما مناسب تر است ؟

مالیات و هزینه های زندگی بالا ممکن است برای مهاجرت شما را دچار تردید کند. متقاضیان دریافت اقامت کانادا برای اینکه بهترین روش را انتخاب نمایند می بایست با در نظر گرفتن فاکتورهای سن ، شرایط خود را ارزیابی کرده و بهترین برنامه مهاجرتی را متناسب با شرایط خود انتخاب نمایند . مهاجرت به کانادا به همراه خانواده یکی از فاکتورهای مهم برای متقاضیان اخذ اقامت کانادا می باشد. افرادی که در کانادا تحصیل و یا کار نمایند می توانند از طریق برنامه فارغ التحصیلان و یا برنامه های مهاجرتی که پیش نیاز آنها داشتن سابقه کار در کانادا می باشد جهت اقامت کانادا اقدام نمایند . همچنین افرادی که با ویزاهای دیگر کانادا از قبیل ویزاهای موقت کانادا شامل: ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای توریستی، ویزای سرمایه گذاری و غیره در کانادا زندگی می کنند و صاحب فرزندی در کانادا شوند فرزند آنها نیز از دریافت تابعیت و پاسپورت کانادایی در بدو تولد بهره مند خواهد شد. مهاجرت به کانادا به همراه خانواده از طریق اکثر برنامه های اقامتی کانادا شامل: اسکیل ورکر (مهاجرت از طریق تخصص)، سرمایه گذاری و کار آفرینی و استارتاپ امکان پذیر می باشد. متقاضیان اقامت کانادا که در رده سنی 25 تا 37 سال می باشند می توانند از طریق برنامه اسکیل ورکر فدرال و یا از طریق برنامه های اسکیل ورکر استانی برای اقامت کانادا اقدام نمایند .

متقاضیان این برنامه از ابتدا اقامت دائم PR دریافت می کنند. در صورتی که بتوانید ۵ سال به طور مداوم در این کشور کار و زندگی کنید، میتوانید اقامت دائم ایتالیا را دریافت کنید. این برنامه مهاجرتی بیشترین انتخاب را در طول سال دارد . حتی ممکن است که در طول مسیر نظر خود را تغییر دهید اما در هر صورت به این موضوع توجه کنید که برنامههای شما نوع ویزا، کارفرما و شهرِ مقصدتان را تعیین خواهند کرد. این دسته بندی در برخی موارد با توجه سطح مقطع تحصیلی، داشتن خویشاوندان نزدیک در کانادا ، داشتن سابقه تحصیل و یا کار در کانادا ، استثنائاتی نیز دارند. شخصی که با یک شهروند ترکی به مدت حداقل 3 سال ازدواج میکند و ازدواجشان ادامه دارد، میتواند برای اقامت ترکیه درخواست دهد. میزان تحصیلات: افراد با تحصیلات لیسانس در مقایسه با گروههای دیگر تحصیلی دارای گرایش به مهاجرت بیشتری بودهاند و چنین به نظر میرسد که علت آن ادامه تحصیل یا پیدا کردن شغل بودهاست. در ادامه مقایسه کشور آلمان با هلند از نظر آب و هوا باید گفت که در کشور آلمان به علت گستردگی کشور نسبت به هلند، دارای آب و هواهای مختلفی در مناطق مختلف آن خواهید بود.

هیچ گونه اجباری برای همکاری با یک وکیل رسمی مهاجرتی وجود ندارد. این ویزا از نوع مولتیپل بوده و هیچ محدودیتی در خصوص تعداد دفعات ورود و خروج وجود ندارد. این ویزا مربوط به افراد زیر ۱۸ سال است که هیچ کدام از والدینشان به دلایل مختلف مانند فوت، معلولیت ذهنی یا جسمی یا … از دیگر دلایل مهاجرت از ایران میتوان به شرایط آموزشی اشاره نمود که بسیاری از افراد که به دنبال مهاجرت از ایران هستند برای رسیدن به امکانات تحصیلی و آموزشی سطح بالاتر این کار را انجام میدهند و معمولاً این گونه افراد در گذشت مدتی مجددا به کشور خود بازمیگردند.

متقاضیان می توانند با برنامه ریزی دقیق و منظم شرایط اقدام برای برنامه ای مهاجرتی را در این سن مهیا سازند. مدت زمان بررسی پرونده مهاجرت به کانادا با توجه به نوع برنامه مهاجرتی متفاوت می باشد. مدارک موردنیاز مهاجرت کانادا با توجه به روشی که متقاضیان انتخاب می کنند متفاوت می باشد. همچنین اکثر ایالت های کانادا حداقل یک برنامه اقامتی دارند که از طریق امتیازبندی سیستم اکسپرس اینتری متقاضیان واجد شرایط خود را انتخاب می نمایند . همچنین تحصیل در کانادا در اکثر برنامه های اقامتی امتیاز داشته و موجب موفقیت متقاضیان در انتخاب توسط این برنامه های مهاجرتی و تسهیل در اخذ اقامت کانادا می گردد.

کره جنوبی به دلیل پایین بودن نرخ موالید به سرعت رو به پیری گذاشته و در پذیرش مهاجران کاری با سهلگیری بیشتری برخورد میکند. البته این والدین اجازه کار در کانادا را نخواهند داشت، مگر اینکه خود نیز پس از ورود برای پذیرش یک دوره تحصیلی اقدام کنند تا پس از تحصیل ویزای کاردریافت نمایند. لازم به ذکر است که این ویزا قابلیت تبدیل به انواع دیگر را ندارد و در بهترین شرایط می تواند حداکثر تا ۷ سال تمدید شود. هزینه مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک بهصورت ماهانه حداقل 1000 لیر بوده و اجارهنشینها میتوانند حداکثر یک سال با این مبلغ در ملک موردنظر زندگی کنند. برخی از پروژه های استارتاپ می تواند بصورت مشارکتی حداکثر تا 5 نفر عضو داشته باشد. همانطور که در جدول بالا آمده است بهترین سن برای مهاجرت به کانادا، محدوده سنی 25 تا 37 سال می باشد.

در صورتی که شما عالم به تمامی قوانین و راههای مهاجرت به کانادا باشید و بدون وکیل مراحل مهاجرت را طی کنید باز هم هزینههایی مانند ارزیابی پزشکی، آزمون زبان، وقت سفارت سایت okmohajerat و … این سیستم بر اساس point base system یا امتیاز بندی می باشد که هر یک از ویژگی های اعلام شده امتیاز خاصی را برای فرد در بر دارد. هر استان دارای برنامه های متنوع استانی خاص خود را دارد. ضرورت برای تعداد بیشتر پرستار در سرتاسرکانادا وجود دارد، اما نیاز استان کبک بسیار بیشتر از سایر استانهای کانادا است. سریعترین راه اخذ اقامت کانادا از این طریق می باشد . مخترعینی که توانایی ایجاد کسب و کار در کانادا را داشته باشند می توانند از طریق برنامه استارتاپ برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند. افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردارند، میتوانند از طریق ثبت و راه اندازی یک شرکت در ترکیه و ایجاد شغل برای شهروندانش به این کشور مهاجرت کنند. تحرک دانشجویی بین المللی فرصت هایی را برای کسب، ایجاد و انتقال فراهم می کند. در ادامه جهت آگاهی از جزئیات بیشتر، فایل تصویری مشاور مهاجرتی موسسه مهاجرتی یوکن را که در خصوص شرایط اقامت کانادا و معرفی روش ها می باشد، ملاحظه فرمایید.

از جمله بورسیه های تحصیلی دانشگاه های آمریکا می توان به بورسیه Full Bright برای مقطع کارشناسی رشته های مهندسی، هوافضا و هنر اشاره کرد. افرادی که در مشاغل فنی حرفه ای، سابقه کاری داشته و رشته تحصیلی آنها مرتبط با تخصص آنها باشد با در نظر گرفتن شرایط دیگر این برنامه مهاجرتی می توانند جهت گرفتن اقامت کانادا اقدام کنند. در این تحقیق با سطح اطمینان 95 درصد، احتمال خطای 5 درصد و با این فرض که50 درصد از جمعیت پاسخ یکسانی بدهند، حجم نمونه برای شیراز 400 نفر و برای ارسنجان370 نفر بدست آمد، که جمعاً 770 نفر نمونه ما را تشکیل دادند و نمونه گیری به روش تصادفی از نوع چند مرحلهای طبقه­ای منظم صورت گرفته است. کشور کانادا با توجه به داشتن کیفیت بالای آموزش، خدمات بهداشت و درمان، سطح زندگی و … هر یک از ویزاهای کانادا با توجه به شرایط خود، مدارک خاص خود را نیاز دارند.

افرادی که خویشاوندی در کانادا داشته باشند شانس خوبی برای اخذ این نوع ویزا خواهند داشت. متقاضیان این نوع ویزای کانادا باید از تمکن مالی خوب و سابقه سفرهای خوبی برخوردار باشند. متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس باید حداقل 51 درصد از سهام یک کسب و کار فعال را خریداری نمایند. مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس یکی از راه های اخذ اقامت دائم کانادا می باشد. این امر به این معنی است که قرار نیست با دیگر متقاضیان رقابت کنید بلکه اگر صلاحیتها و شرایط شرکت در برنامه داشته و قبل از آنکه ظرفیت پر شود درخواست خود را ارسال کنید، اقامت کانادا به شما داده خواهد شد. متقاضیان می توانند با بررسی قوانین، شرایط و امتیاز هر یک از برنامه ها، از طریق بهترین برنامه اقامتی برای اخذ اقامت کانادا و مهاجرت اقدام نمایند. افرادی که با اقامت دائم ( کارت PR) در کانادا زندگی می کنند و هنوز پاسپورت کانادایی خود را دریافت نکرده اند، در صورتی که فرزند آنها در کانادا متولد شود، از همان ابتدا تابعیت کانادا ار خواهد داشت. مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی هنرمندان، مختص افرادی است که در حوزه های فرهنگی، هنری و ورزشی سابقه فعالیت و تجربه دارند.

متقاضیان اقامت کانادا از طریق خود اشتغالی (برنامه مهاجرت کانادا برای هنرمندان) باید از طریق جدول امتیاز بندی حداقل 35 امتیاز از 100 امتیاز این برنامه را کسب نمایند. مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل را شاید بتوان راحت ترین و شدنی ترین راه مهاجرت به ایتالیا به شمار آورد. دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس کانادا می توانند یکی از والدین خود را بعنوان سرپرست و قیم به همراه خود داشته باشند. اقامت دائم سوئیـس پس از ۳ سال ، قابلیـت تبدیل به تابعیت یا شهروندی سوئیس را دارد. مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی یکی دیگر از روش های اقامت در کانادا است. مدت زمان و پروسه بررسی پرونده مهاجرت به کانادا، ممکن است با توجه به عواملی از قبیل کشور محل زندگی، محل کار، تعداد اعضاء خانواده، زمان اقدام و نوع برنامه متغیر است. با توجه به رقابتی شدن برنامه های مهاجرت به کانادا، متقاضیان مهاجرتی همواره به دنیال راه های دیگر مهاجرت آسان به کانادا و اخذ اقامت این کشور می باشند.

برنامه خود اشتغالی نیز یکی دیگر از برنامه های موجود برای متقاضیان مهاجرت کانادا در این رده سنی می باشد. افرادی که در این رده سنی می باشند می توانند از طریق برنامه سرمایه گذاری کانادا و یا خود اشتغالی جهت مهاجرت و اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند . سرمایه گذار نباید اطلاعات نادرستی را در اختیار دولت هلند قرار داده باشد. حتما شما هم تصویر او را بارها بر تابلوهای تبلیغاتی شهر دیدهاید. دارایی شما باید به طور قانونی به دست آمده، قابل انتقال و به نام شما باشد. متقاضیان مهاجرت به کانادا در محدوده سنی 6 تا 18 سال تنها می توانند از طریق پذیرش تحصیلی مدارس کانادا برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایند .

قبل از هر اقدامی مشاوره با وکلای مهاجرت کانادا مناسب ترین گزینه جهت آشنایی با این برنامه ها و برنامه ریزی در این خصوص می باشد. که حدود ۱ میلیون و دویست هزار تومان تومان برای هر نفر است . حدود شش سال باید در نوبت باشند. گزارشی که نشان میدهد در سال ۲۰۲۰ جمعیت مهاجران ایرانی در ترکیه نسبت به سال ۱۹۹۰ حدود چهار برابر شده و میزان مهاجرت در چهار سال گذشته هم سه برابر رشد داشته است. «نسرین مقانلو» بازیگر زن ایرانی ساکن آمریکا است. از جمله کشورهای محبوب در جهان است. برای بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به هلند را دارند، آمستردام هنوز مقصد اصلی مهاجرتی از جمله برای مهاجرت تحصیلی محسوب میشود.