معرفی مدل های مختلف مسواک برقی اورال-بی Oral-b دنتچی

استفاده از کالا بسیار آسان است و با استفاده از دفترچه راهنما می‌توانید به آسانی از کالا استفاده کنید و دیگر نگران از بین رفتن مینای دندانتان به دلیل استفاده از مسواک asilbekharid غیر استاندارد نباشید. این روزها مسواک‌های برقی نسبت به مسواک‌های دستی، طرفداران بیشتری دارند. آلودگی هایی که در این محیط است باعث می شود که مسواک برقی تان کثیف و آلوده شود. وسیله ای بهداشتی که قرار است برای افزایش بهداشت دهان و دندانتان از آن استفاده کنید. اما به دلیل بودن در محیط دست شویی آلوده می شود. دندان‌ها قسمتی از بدن ما هستند که تا آخر عمر باید با آنها راه بیاییم.

  • مسواک‌های پیشرفته‌ای که تکنولوژی و پیشرفت علم به کمک آن آمده تا به شکل مطلوب‌تر و قابل قبول‌تری عملیات نظافت دندان، لثه، دهان و…
  • تمامی محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • اگر شما دائما در سفر هستید، مسواکی را انتخاب کنید که مدت زمان بیشتری می تواند شارژ را در درون خود نگه دارد.
  • تمیز کردن مسواک برقی به اندازه و پس از هر بار کار کردن باعث می شود که بدنه مسواکتان همیشه نو و تمیز باقی بماند.
اما باید دقت کنید که بدون احتیاط آن را حمل نکنید. بدنه و تمامی قسمت های مسواک برقی بسیار حساس است. ظرافت خاصی در ساختن این وسیله بسیار جذاب به کار می برد. برای این که بتوانید این وسیله را با خودتان جا به جا کنید نیاز به کیف های حمل دارید. کیف ها و محفظه هایی برای جا به جایی مسواک برقی در بازار وجود دارد.

این محصول تا 100٪ پلاک بیشتری نسبت به مسواک معمولی از روی دندان برمیدارد تا لثه ها سالم تر باشند و با از بین بردن لکه های سطحی، لبخند را سفیدتر از روز اول مسواک زدن می کند. این وسیله را از نظر اولین باری که شارژ می شود می توانیم به موبایل تشبیه کنیم. برای استفاده اول باید باطری اش را به اندازه شارژ کنیم. معمولا بیش تر مسواک برقی ها را باید برای اولین بار در حدود شش ساعت شارژ کنیم. اما ممکن است مدلی که شما خریده باشید کمی متفاوت باشد. در داخل دفترچه راهنمای مسواک برقی شما دقیق تر نوشته شده است که چه قدر برای بار اول باید شارژش کنید.

مسواک ری کالر ریجوی با برس نرم

و در همه این سال ها محصولاتش کاملا بی نقص بوده اند. کالاهایی کامل و خوب در حوزه دهان و دندان که پزشکان نیز کیفیتشان را تایید می کنند. و این مهر کیفیتی است که بر کالاهای تولیدی این برند گذاشته شده است. و نشان از همه چیز تمام بودن تمامی محصولات این برند دارد. اگر به دنبال مسواک برقی با برندی خاص هستید و به دنبال امکانات متفاوت می گردید شاید سیگنال شما را راضی کند. بد نیست به محصولات تولید شده توسط برند خارجی و تخصصی سیگنال هم نگاهی بیندازید.

و یا اگر هم پس از آن باطری بخرید دیگر مثل اول نخواهد بود.

مسواک برقی های برند کلگیت به خصوص در مدل های بچه گانه اش تنوع زیادی دارند. اگر برای کودکی می خواهید چنین چیزی بخرید و بودجه کمی هم دارید کلگیت می تواند برایتان انتخابی خوب باشد. می توانید نمونه خوبی از بین کالاهای این برند پیدا کنید. مدلهای عروسکی و کودکانه این مسواکها خیلی معروف و محبوب است.

می توانید با یک دستمال مرطوب نیز این آلودگی ها را پاک کنید. بله یک دستمال تمیز که مرطوب شده است نیز کار شما را راه می اندازد. به شرطی که آلودگی ها جذب نشده باشد و به شدت به بدنه نچسبیده باشد. اگر مدت زیادی گذشته باشد و تمیز نکرده باشید دیگر به همان راحتی نمی توانید تمیزش کنید.

به این صورت باطری شما آماده کار کردن های بعدی می شود. توجه داشته باشید که این شارژ کردن های اولیه خیلی مهم است. اگر این عمل محقق نشود باطری شما به خوبی کار نخواهد کرد.

چرا که حمام هم خودش آسیب هایی دیگری به این وسیله دوست داشتنی خواهد زد. رطوبت موجود در حمام باعث می شود که باطری دست گاه شما سولفاته شود. و یا اگر هم پس از آن باطری بخرید دیگر مثل اول نخواهد بود. آسیب بعدی این است که بدنه دستگاه و یا قسمت های فلزی داخلی ممکن است زنگ بزند. پس نگهداشتن مسواک برقی در حمام هم حرکت درستی نیست.

برای استفاده اول باید باطری اش را به اندازه شارژ کنیم.

معرفی مدل های مختلف مسواک برقی اورال-بی Oral-b دنتچی

و با توضیحی که دادیم مشخص می شود که این کار چه قدر اشتباه و غلط است. هرگز نگذارید که مسواک برقی تان در زمان کار خاموش شود. کم شارژ کردن و زیادی از حد شارژ کردن هر دو اشتباه است.

مسواک برقی اورال بی مدل Pixar