قیمت خرید لوله فلزی فلکسیبل خرطومی خرید و قیمت لوله فلکسی خرطومی روکش دار

هر چقدر تعداد رشته کابل ها بیشتر باشد سایز دهانه لوله های فلکسیبل هم بزرگ تر انتخاب می شود. تولید در سایزهای “3 الی “24 به بازار داخلی و همچنین بازارهای خارجی ارسال نماید. در حالت کلی کیفیت ساخت لوله فلکسی مدل روکشدار را در نظر بگیرید تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن‎ها استفاده کنید.

به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کاهش می یابد. برای اطلاع از قیمت های روز لوله فلکسیبل برای پروژه های ساختمانی بزرگ و کوچک با ما تماس لوله فلکسی حاصل نمایید. لوله‌‌های فلکسیبل در دو حالت توکار و روکار توسط مهندسین برق مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. از بست لوله فلکسی بیشتر در حالت روکار استفاده شده و این ابزار خاص وظیفه ایجاد نظم و نگهداری از لوله‌‌های خرطومی بر روی دیوار را دارد. این نوع از لوله های فلکسیبل دارای تحمل دمایی بالایی بین منفی 30 درجه تا مثبت 150 درجه سانتیگراد هستند و در برابر مواد شیمیایی، شعله و له شدگی مقاوم هستند و بیشتر در صنعت خودرو‌سازی برای موتور خودرو‌ها، قطارهای برون شهری و مترو استفاده می‌شود.

لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک کرده است. در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد. قیمت کانال فلکسیبلیا کانال های فلکسیبل در مقایسه با دیگر کانال های گالوانیزه مناسب تر می باشد. بهای کانال فلکسیبل یا لوله های فلکسی بل به عواملی همچون نوع مواد مصرفی، مفتول، عایق به کار رفته، نحوه تولید و …

لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵

در داخل ابتدا و انتهای لوله های فلکسیبل سر لوله پلاستیکی استوانه ای بصورت پیچی قرار می گیرد که باعث محافظت بهتر کابل برق درون این لوله می شود. فلکسی ها از داکت های فلزی هستند که در صنعت های مختلف استفاده می شود. این لوله خرطومی فلزی از دو قسمت فلز نازک گالوانیزه و پلاستیک ضخیم که روکش آنها است ساخته می شود.

رنگ بندی و کاربرد خرطومی های سوپر فلکسی :

UV بودن این نوع لوله‌ها باعث می‌شود تا هیچ نوع پوسیدگی در برابر آفتاب در آن‌ها به وجود نیاید. به عنوان خروجی نصب برای وسایل روشنایی و وسایل سیم کشی نیز عمل می‌کند. ، کاهش زمان نصب و اجرا پروژه را در پی داشته و انتخاب مناسبی جهت تخلیه هوا و آلودگی گرد و غبار است.

  • من لوله فلکسی 16 روی خیلی دنبالش گشتم که با قیمت مناسب پیدا کنم و فروشگاه شما تقریبا از هر جایی که من خرید کردم ارزون تر بود.
  • شرکت صنعتی نظری تولید کننده انواع لوله خرطومی مناسب واحدهای ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است.
  • بهای کانال فلکسیبل یا لوله های فلکسی بل به عواملی همچون نوع مواد مصرفی، مفتول، عایق به کار رفته، نحوه تولید و …

قیمت خرید لوله فلزی فلکسیبل خرطومی خرید و قیمت لوله فلکسی خرطومی روکش دار

جنس این نوع از لوله‌ فلکسیبل پلی اتیلن 100% خالص بدون مواد افزودنی می‌باشد و از ویژگی‌های این لوله می‌توان به انعطاف پذیری بالا و محافظ در برابر نفوذ گرد و غبار اشاره کرد. نام‌های دیگر این محصول لوله خرطومی نرم و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی می‌باشد. لوله فلکسیبل در اصل همان لوله خرطومی یا کانال فلکسی است که برای انتقال جریان هوا و یا محافظ برای سیم کشی و کابل کشی استفاده میشود. از اصلی ترین مزایای این نوع خرطومی فلکسیبلی بالا بودن انعطاف آنها مخصوصا در سایز های کوچکتر و استفاده در صنعت های مختلف است. لوله های پی وی سی معمولی این انعطاف را ندارد بنابرین این نوع فلکسی جایگزین استانداردی برای هر نوع لوله کشی است. لایه های خارجی و داخلی آنها با بهترین جنس های پلاستیکی ساخته می شود.

کاربرد لوله فلکسیبل یا لوله خرطومی