سفارش بک لینک خارجی قوی، با کیفیت و دائمی برای سایت-خرید بک لینک گلدلینک

هرچه بک‌لینک شما در صفحه‌ای پربازدیدتر باشد و کلیک بیشتری بگیرد بازدید ارجاعی وبسایت شما هم طبیعتاً بیشتر خواهد شد. Page Authority (پیج اتورریتی) دقیقاً همان تعریف DA را دارد با این تفاوت که در اعتبار دامنه، میزان اعتبار کل دامنه سنجیده شده است اما در اعتبار صفحه تنها ارزش همان یک صفحه در نظر گرفته می‌شود. بنابراین بهترین حالت گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر این است که در یک صفحه با ارزش آن لینک سازی کنید. برای پیدا کردن PA و DA سایت‌ها و صفحات مختلف می‌توانید از ابزار Moz Bar استفاده کنید. بک لینک‌های فالو که از سایت‌های معتبر، مشهور و با رتبه‌های خوب گرفته می‌شوند ارزش خیلی بهتری نسبت به سایر بک لینک‌ها دارند. به خصوص وقتی که حوزه کاری یکسانی با سایت شما داشته باشند یا به هر نحوی مرتبط باشند.

تفاوت در این است که در اصلاح لینک شکسته ، به دنبال صفحاتی می‌گردیم که خطای 404 دارند. تفسیر این 200 فاکتور فوق‌العاده زمانبر بود (2 هفته زمان گرفت). اما در نهایت، بالاخره یک لیست 200 تایی از عوامل رتبه‌بندی که گوگل ممکن است در الگوریتم‌هایش استفاده کند را تفسیر کردم. برای مثال، این پست را ببینید که نویسنده آن زمانیکه بلاگ خود را استارت زده این پست را در آن قرار داده است. به عبارت ساده هر عملی که هدف آن تغییر یا دستکاری تحلیل الگوریتم گوگل باشد یک نقض است .

در صورت بوجود آمدن مشکل برای سایت، سئولایت مسئولیتی بابت رپورتاژهای منتشر شده شما ندارد. برای رپورتاژهای دانشگاهی مقررات جداگانه ای وجود دارد که می توانید در این صفحه مشاهده نمایید. ولی در مجموع ما از روش هایی که برای تولید محتوای بک لینک هایمان استفاده می کنیم نتیجه گرفته ایم به عنوان مثال با ترجمه و اسپین کردن محتواهای موجود در وب محتوای منحصر به فرد و قابل ایندکس توسط گوگل می سازیم. استراتژی بک لینک های ما به این شکل است که در لایه اول از سایت های بافر (سپر جنگی) برای ساخت بک لینک هایمان استفاده می کنیم این بک لینک ها مستقیم به صفحه مورد نظر شما فرستاده می شوند. به عنوان مثال وردپرس، تامبلر ، Evernote ، Diigo ، Medium ، Site123 و خیلی از سایت های دیگری که در دامنه اصلی شان به اندازه کافی بک لینک دارند و گوگل آنها را جریمه نمی کند. بعد از خرید بک لینک خارجی ما استراتژی و بک لینک هایی که برایتان ساخته ایم در قالب گزارش برایتان ارسال خواهیم کرد.

به این منظور می‌توانید در وب سایت‌هایی که از نویسنده مهمان استقبال می‌کنند مطلب بنویسید. شما می‌توانید یک محتوای آموزشی با کیفیت در حوزه کاری خود تولید کرده و بک لینک‌هایی را در آن قرار دهید که به صفحات مهم وب‌سایتتان وارد شوند و سپس آن را در سایت پذیرنده منتشر کنید. بر خلاف بک لینک فالو، بک لینک «نوفالو» به لینکی در سایت می‌گویند که موتورهای جستجو آن را برای بهبود رتبه سایت در نظر نمی‌گیرند. البته گوگل در سال ۲۰۱۹ بیان کرد که به مرور، لینک‌های نوفالو نیز در الگوریتم‌های گوگل مورد توجه قرار می‌گیرند. این امر یعنی ممکن است بسته به نوع دامنه یا سایر عوامل، بک لینک نوفالو نیز در رتبه سایت تاثیرگذار باشد.

ایجاد بک لینک فرآیند آسانی برای صاحبان وب سایت نیست.

همه می دانیم که که بک لینک ها دارای ارزش یکسانی نیستند و خرید یک بک لینک قوی و با کیفیت بهتر از داشتن صدها بک لینک بی ارزش است که ممکن است به سایت و رتبه شما آسیب بزنند. بک لینک,خرید بک لینک,فروش بک لینک، بک لینک EDU ، بک لینک هرمی ، بک لینک چرخه ای ، بک لینک دائمی,بک لینکارزان,بک لینک با کیفیت ایرانی. بسیاری از مشتریان از ما می پرسند که آیا خرید بک لینک برای وب سایت من بی خطر است یا خیر؟ ایجاد بک لینک فرآیند آسانی برای صاحبان وب سایت نیست. علاوه بر این، اگر این کار را به درستی انجام ندهید، بیشتر از اینکه به سایت شما کمک کند به آن آسیب می رساند. در رپورتاژ آگهی یک متن و مقاله در مورد موضوع فعالیت و کلمات کلیدی نوشته شده و در سایتهای مربوطه منتشر میشود، ولی اهمیت رپورتاژ در این است که در داخل مقاله کلمات کلیدی مورد نظر به سایت شما لینک داده میشود.

سفارش بک لینک خارجی قوی، با کیفیت و دائمی برای سایت-خرید بک لینک گلدلینک

بعضی ها دائمی هستند و اغلبشان به شکل 1، 3 و 6 ماهه به بررسی خرید بکلینک فروش میرسند. راستش از قبل هیچ آشنایی با سایت linkfars نداشتم و آن را از بعد از چند دقیقه جستجو در گوگل پیدا کردم. همانطور که مشاهده میکنید، علاوه بر بک لینک در این پکیج ها محصولات دیگری مثل شوسیال سیگنال و سوشیال بوکمارک هم دیده میشود. البته شاید تعداد بک لینک ها کمی زیاد به نظر برسد اما خب باز هم نتیجه نهایی تا قبل از خرید مشخص نمیشود. در واقع تا جایی که من متوجه شدم، بکوریتی یک سیستم فروش بک لینک است. نحوه کار هم به اینصورت است که صاحبان سایت های مختلف میتوانند سایت شان را در بکوریتی ثبت کرده و به مخاطبان اجازه بدهند از سایت شان بک لینک بخرند.

سایت های فراوانی هستند که بدون هیچ گونه استفاده از سئو داخلی و فقط با خريد بك لينك و سئو خارجی به صفحه نخست گوگل آمده اند؛اما عکس آن تاکنون بسیار کمتر مشاهده شده است. شهرت و ارزش رپرتاژ آگهی به‌تدریج در حال افول است، اما دلیلش این نیست که رپرتاژ آگهی ذاتاً چیز بدی است، بلکه به علت افراط بازاریاب‌ها و اسپم کردن فضای مجازی با محتوا و لینک‌های بی‌کیفیت است. این استراتژی بیشتر برای وب‌سایت‌هایی کاربرد دارد که سابقه و جایگاهی دارند و نام آن‌ها در حوزه فعالیتشان تا حدی شناخته شده است. در این حالت به سراغ وب‌سایت‌هایی می‌روید که نام وب‌سایت یا برند شما را در مقالات خود ذکر کرده‌اند، اما به شما لینک نداده‌اند. لذا از صفر شروع نمی‌کنید و فقط لینکی که به خودتان تعلق دارد را احیا می‌کنید.

این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند. فرض کنید شما یک بلاگری هستید که در مورد مسائل ورزشی می‌نویسید. بلاگر دیگری که در یک مجله ورزشی معروف کار می‌کند، مقاله‌ای راجع به موضوع مشابه می‌نویسد و به پست شما لینک می‌دهد. از آن‌جایی این مجله بسیار معروف است، بسیاری از وبسایت‌های دیگر نیز به مقاله‌ی این مجله لینک می‌دهند.

باید توجه داشته باشید که «کیفیت» در اینجا حرف اول را می‌زند و لذا همه لینک‌ها ارزش یکسانی ندارند. درواقع، دریافت چند بک لینک باکیفیت از منابع مناسب از هزاران بک لینک از سمت وب‌سایت‌های اسپم بهتر است. ارتباط با محتوای لینکدر گذشته اینکه تعداد بک لینک‌ها بیشتر باشد، کفایت می‌کرد و نیازی نبود که صرفا محتوای سایت‌ها در یک راستا باشد.