راهنمای خرید و بهترین دستگاه تهویه مطبوع دیواری (اسپلیت)

کولر گازی بوش مجهز به سیستم ضد یخ زدگی (Defrost) هستند و با وجود این سیستم دیگر کمپرسور، لوله ها و موتور کولر گازی یخ نمی زند، این سیستم برای برفک زدایی کمپرسور و کولر در فصل زمستان که هوای گرم تولید می کند، مورد استفاده قرار می گیرد، وقتی کولر گازی هوای داخل را گرم کرد، یونیت بیرونی آن به دلیل رطوبت یخ می زند و نمی تواند گرمای بیرون را جذب کرده و به داخل منتقل کند. این کولرها بسیار کاربردی هستند و عموما در مکان های پر رفت و آمد عمومی، تجاری یا مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرند. تا کمی پیشتر از این تفاوت میان طراحی دستبندهای سلامتی به رنگ و جنس بند آنها خلاصه میشد اما حالا بازار تکنولوژی پر است از انواع مختلف که با توجه به نیازها و سلیقههای مختلف طراحی و تولید شدهاند.

در راستای بررسی بهترین مارک کولر گازی و اسپلیت خارجی کم مصرف در ایران باید به چند سوال پاسخ داده شود به راستی تفاوت گاز R22 و R410 در چیست ؟ تفاوت گاز R22 و R410 در چیست ؟ سماور گاز سوز اکبر برادران محصولی منحصر به فرد با طراحی زیبا و دلنشین است. تنها چند نکته منفی در ارتباط با این لپ تاپ میتوان گفت که یکی از آنها وبکم طراحی شده برای آن است. برای این که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید شرایط مختلفی را در انتخاب کولر گازی در نظر بگیرید، به طور مثال انواع مختلف کولر گازی با توجه به امکاناتی که دارند برای شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. کولرهای گازی بسیار سر و صدا میکنند و مشتریان از این بابت بسیار ناراضی هستند.بعضی از کولرهای گازی نمیتوانند دمای محیط را کنترل کنند و این یکی از معایب این دستگاه به شمار میآید.همچنین برای تهویه مطبوع بیشتر افراد کولرهای اسپلیت را انتخاب میکنند.اسپلیتها دارای دو بخش هستند یونیت داخلی و خارجی.

سماور ها انواع مختلفی دارند سماور های گازی و برقی معمولا بیشتر افراد از سماور های گازی استفاده میکنند.وقتی درخانه ی خود مهمان دارید اولین چیزی که به آن فکر میکنید چای هست. گاز r22 دارای ویژگی خاص شیمیایی است که هم در سیستم های برودتی با دمای بالای صفر درجه و همین طور سیتم هاب برودتی پایین صفر درجه کاربرد دارد. شرایط انتخاب کولر گازی از بین کولرهای دارای اینورتر و معمولی را زمانی درک میکنید که بدانید هریک چه خصوصیاتی دارند. از بین خواهند رفت؛ چنانکه در شهر های شمالی ایران مثل ساری، گیلان و دیگر شهرهای سردسیر زندگی می کنید، پیشنهاد می شود که برای خرید به سراغ کولر های گازی T2 بروید. بنابراین، تهیه و خرید مچ بند هوشمند یک پیشنهاد مناسب برای اهالی ورزش و کلیه افرادی است که تمایل دارند یک گجت هوشمند پوشیدنی شیک داشته باشند.

هدیه مناسب برای آقایان

به طوری که اگر می خواهید احساس خود را به زن شاغل مورد نظرتان ابراز کنید، باید هدیه ای متناسب با شغل او را در روز زن بخرید. اگر ظرفیت کولر گازی برحسب متراژ (BTU) متناسب با مساحت فضای موردنظرتان نباشد، کولر عملکرد خوبی نخواهد داشت. توان هوادهی این اسپلیت ها در بازه 9000 تا 100000 btu طراحی و تولید می گردد تا پاسخگوی نیاز محیط های مختلف بزرگ و کوچک باشد. این نوع از کولرهای گازی رایجترین و پر کاربردترین نوع کولر گازی در بازار هستند، در ظرفیتهای متنوعی ارائه می شود و برندهای مختلفی آن را تولید میکنند.

چگونه از سرخ کن بدون روغن استفاده کنیم کلاس آب و هوایی T2 یا سردسیر کولر گازی , گام اول خرید کولر های گازی که برچسب کلاس آب وهوایی T2 را دارند تنها برای مناطق سردسیر مناسب می باشند، تعداد کمی از کولر های گازی در این دسته از مناطق آب و هوایی قرار می گیرند، کولر های T2 اگر در مناطق گرم یا معتدل نصب و به کار گرفته شوند در طولانی مدت دچار فرسودگی خواهند شد و با نداشتن بازدهی مناسب و مخارج اضافه تر برای تعمیرات و …

سماور مدل جدید