دریچه سقفی چهار گوش پره هلالی شاهرخی مدل SH SDI T-6 *6 سماسازان

این امکان وجود دارد که رنگ آمیزی نهایی به روش پاشش رنگ مایع یا پودری (الکترواستاتیک) با استفاده از پلی استر سفید یا هررنگ دیگری با شماره رال مشخص با توجه به نیاز انجام شود. مجموعه دمـاتجهیــز امکان خرید اقساطی کالاهای سایت را فراهم نموده است. فرایند خرید اقساطی از این روش طی مدت ۱۰ الی ۱۵ روز انجام می شود و… گروه صنعتی تهویه سازان باستان با بیش از دو دهه فعالیت در صنایع فلزی کشور و بیش از ۱۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور همیشه پیشتاز در این بازار بوده است.

دریچه سقفی دمپردار

این دریچه برای هدایت هوا از یک طرف به چهار طرف با زاویه 180 درجه (معمولی) یا 90 درجه (زاویه) به داخل سیستم ورودی هوا استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از دریچه های تنظیم هوا به نام دریچه سقفی را معرفی کنیم. هوا رسانی این نوع دریچه در سه جهت بوده و محل نصب دریچه بر روی سقف می باشد. و یکی از ضلع ها با ابعادی بزرگتر به عنوان ضلع بسته در دریچه در نظر گرفته می شود. یکی از دریچه هوا های پر کاربرد که قالبا” در فضاهای عمومی مانند بیمارستان ها ، لابی هتل ، اماکن تجاری و … استفاده می گردد، دریچه سقفی است. لازم به ذکر است این نوع دریچه با نام های دریچه هوای رفت سقفی ، دهش و هوای تازه سقفی نیز شناخته شده است.

دریچه تنظیم هوا دارای انواع مختلفی مانند دیواری، سقفی، مشبک، خطی و… می باشد که با توجه به نوع سیستم تهویه مطبوع و همچنین مکان مورد استفاده، نوع بخصوصی از آن مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت دریچه های چهرگوش سقفی وابسته به انتخاب نوع محصول قابل تغییر است. با توجه به متریال مصرفی در دریچه ها و سبک بودن و یا سنگین بودن پروفیل بر حسب انتخاب دریچه، قیمت متفاوت می باشد.

بطور کلی به دریچه هایی که از طریق سقف هوارسانی می کنند دریچه سقفی گفته میشود. به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش دریچه سقفی تهویه هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. دریچه سقفی تهویه هوا به شکل هایی همچون چهارگوش، گرد طراحی شده اند. در بسیاری از ساختمان ها با دریچه هایی از سیستم های تهویه روبرو می شوید که در سقف نصب شده اند که در بازار این نوع دریچه بنام دریچه سقفی رایج است که در رنگ بندی و سایز بندی های مختلفی ارائه میشوند. یکی از موارد مهم در تهویه مطبوع ، پخش صحیح جریان هوا در تمام فضای مورد نیاز است.

دریچه سقفی چهار گوش پره هلالی شاهرخی مدل SH.SDI.T-20 *20

دریچه سقفی چهار گوش پره هلالی شاهرخی مدل SH SDI T-6 *6 سماسازان محتوای این پاپ آپ از تنظیمات پوسته دیناکالا و همچنین به طور جداگانه برای هر محصول قابل تنظیم دریچه سقفی می باشد.

  • از انواع دیگر دریچه هوا می توان به انواع مشبک اشاره نمود که برای وسایلی که جریان هوای رفت و برگشت دارند کاربرد دارد.
  • سطحِ بدنه دریچه سقفی تایلی با دریچه گرد برجسته بوسیله رنگ کوره ای و مرغوب در رنگهای متنوع پوشش داده میشود و به بازار عرضه می گردد.
  • دریچه های سقفی به صورت 4 طرفه، 3 طرفه، 2 طرفه و همچنین 1 طرفه با پره های ثابت تولید می شوند.
  • با توجه به اینکه نوع جنس مصرفی در ساخت این محصول در شرکت پخش نیرو آلومینیومی می باشد قیمت دریچه سقفی چهارگوش بسته به انتخاب محصول متفاوت است.
  • نوع کانال هوا در انتخاب مدل دریچه سقفی تاثیرگذار بوده و در صورت لزوم امکان نیازمند استفاده از مبدل گرد به چهارگوش یا بالعکس خواهید بود.