دریچه سقفی چهار طرفه الو فلاشینگ

یکی از دریچه هوا های پر کاربرد که قالبا” در فضاهای عمومی مانند بیمارستان ها ، لابی هتل ، اماکن تجاری و … استفاده می گردد، دریچه سقفی است. های مناسب محیط و همچنین کارامد ، با کیفیت بالا و دارای گارانتی استفاده گردد. متخصصین فروش ما با تجربه بالا در زمینه تهویه مطبوع آماده ارائه راهکار پخش هوای مورد نیاز و مشاوره فنی در خصوص نیاز شما می باشند. یکی از دریچه های پرکاربردی که هم برای سیستم هوای رفت و هم برای برگشت از آن استفاده میشود،دریچه خورشیدی نام دارد. این دریچه برای محیط هایی کاربرد دارد که در فضای آن ذرات معلق وجود نداشته باشد.همچنین این دریچه ها، از طول پرتاب و ظرفیت دبی بالایی برخوردار هستند. دریچه سقفی با اشکال چهارگوش، گرد و تایلی در سقف نصب می شود و از این طریق هوارسانی انجام می گیرد.

معمولا این دریچه هنگام استفاده برای هواگیری نیازی به دمپر هوا ندارد. اگردر یچه سقفی چهارگوش باشد، به راحتی بر دهانه کانال چهارگوش نصب میشود اما در صورتیکه دریچه گرد باشد و کانال چهار گوش، نصب آن توسط تبدیل صورت می گیرد. استفاده از دریچه های سقفی باعث می شود که میزان دما با سرعت خوبی به حد مطلوب برسد.

همچنین میتوان با استفاده از دمپر های مخصوص در پشت این دریچه ها میزان دبی دلخواه هوا تنظیم و کنترل کرد. این دریچه های سقفی مانند مدلهای چهارگوش علاوه بر رفت هوا برای برگشت هوا نیز قابل استفاده است. جهت نصب صحیح دریچه های کلاف پهن بازشو سقف باید 7 سانت از ابعاد پشت دریچه بیشتر باشد.

تولید و فروش دریچه سقفی

این دریچه در ابعاد، رنگ و سطح کیفیتی متفاوت موجود بوده و قابلیت نصب دامپر را نیز دارد. از این مدل از دریچه سقفی در ساختمان‌‌های با سقف کمتر از چهار متر استفاده شده و در زمره زیبا و پرمصرف‌‌ترین دریچه‌‌های هوا قرار دارد. گردش ثابت هوا به صورت افقی به‌‌دلیل وجود پره‌‌های هم‌‌مرکز و متوالی سبب افزایش کیفیت دریچه هوای چهارگوش شده است.

دریچه سقفی چهار طرفه الو فلاشینگ

این دریچه ها در دو نوع کلاف دور باز و کلاف پهن قابل تولید هستند.در دریچه های کلاف دور باز پره ها به قالب متصل هستند اما در دریچه های کلاف پهن پره ها قابلیت جدا شدن از قاب را دارند. شیر سقفی چهار طرفه یکی از پرکاربردترین شیرهای سقفی است که این نوع شیر سقفی به دلیل ساختار متقارن خود جریان هوا را در تمام جهات شیر ​​تنظیم می کند. فن سقفی چهار طرفه هم برای دمیدن و هم برای هواگیری قابل استفاده است.

قابلیت های دریچه چهارگوش سقفی

در مورد کانال های افقی درون سقف غالبا” از دریچه سقفی چهارگوش خرید دریچه سقفی استفاده می شود. دریچه سقفی دمپر دار و بدون دمپر جهت هوای رفت و برگشت و همچنین تخلیه استفاده می شوند. در این نوع دریچه چرخش هوا به شکل افقی و به یک الی چهار جهت مختلف امکان پذیر است.

  • دریچه سقفی مشبک باید بوسیله یک باکسِ رابط یا طوقه ای به لاینِ کانالِ اصلیِ هوا متصل شود.
  • دریچه سقفی تایلی بدون فریمِ چهارطرفه سقفی هم جهتِ دمندگی و هم جهت مکندگی به صورت دوگانه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شیر سقفی چهار طرفه یکی از پرکاربردترین شیرهای سقفی است که این نوع شیر سقفی به دلیل ساختار متقارن خود جریان هوا را در تمام جهات شیر ​​تنظیم می کند.
  • واضح است که قیمت دریچه با دمپر بالاتر از قیمت همان محصول بدون دمپر است.
  • دریچه سقفی تایلی با دریچه گرد برجسته بنا به ظاهرِ شکیل و دکوراتیوی که دارد بیشتر در سالنهای سینما،تیاتر،تالارها،هتلها و فضاهای تجاری و اداری و…