دریچه خطی اسلوت دریچه هوای رفت چهار گوش سقفی تهویه فروش دمپر، موتور دمپر، دریچه و صداگیر هوا

به دلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به طور یکپارچه و همگن پخش می شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم همگن و مطبوع خواهد بود. این نوع دریچه در بدو طراحی و تولید برای فضاهای با ارتفاع بلند در کنار پنجره ها طرحی شد که بتواند تهویه مناسبی باشد. به مرور با طراحی نوین در ساختمانها طراحان ساختمان این نظر را داشتند که دریچه هوا به صورت یکپارچه به عنوان نمایی از ساختمان دیده شود.

دریچه اسلوت خطی

جریان هوای دریچه خطی اسلوت به شکل متعادل و نامحسوس به محیط انجام می شود. بدلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به شکل یکدست و همگن پخش می شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم یکدست و مطبوع خواهد بود. دریچه های هوای خطی اسلوت هم کارایی فنی بسیار بالایی دارند و هم زیبایی ظاهری که ترکیب این دو از آن محصولی بسیار پرکاربرد ساخته است.

دریچه خطی اسلوت دریچه هوای رفت چهار گوش سقفی تهویه فروش دمپر، موتور دمپر، دریچه و صداگیر هوا در واقع میتوان گفت استفاده از این دریچه ها بعنوان یک گزینه دکوراتیو در طراحی های مدرن ساختمانی، به شکلی ویژه در نظر گرفته شده است. دریچه اسلوت یا همان دریچه اسلوت متری که در ساختار سیستم تهویه باستان، هم میتوان برای نفحه کانال و هم میتوان برای جذب هوای برگشت، میتواند استفاده شود. دریچه ها طوری ساخته میشود که هوا را بصورت بسیار اثر بخش ، هم به صورت نفحه و هم به صورت جذب داخل همان محیط وارد یا خارج میکند. دریچه های اسلوت خطی با عرض 2 تا 8 لاین قابل تولید می باشدکه حدودفاصله ها 3.5 سانتی متر می باشد. همچنین متریال مورد استفاده در این دریچه ها آلومینیومی می باشد و برای دمپرهای پشت گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از متریال آلومینیوم در تمام قطعات بدنه، شیار و حتی دمپر هوا به افزایش طول عمر دریچه هوای اسلات در مناطق شمالی و جنوبی کشور کمک خواهد کرد.

دریچه بازدید آلومینیوم گل سقفی

با توجه تنوع مدل‌های دریچه اسلوت بهتر است جهت استعلام قیمت دریچه اسلوت با شماره تلفن … تماس گرفته و یا مشخصات لیست زیر را به پیام‌رسان واتس‌آپ نماینده شرکت تهویه سان اعلام نمایید. پلنیوم باکس به‌عنوان رابطی میان دریچه هوای خطی و سیستم کانال هوا بوده و نقش مخزنی برای ذخیره جهت پخش بهتر جریان هوا بر عهده دارد. دریچه‌های هوا اسلوت با توجه به شکل ظاهری خود دارای انواع مختلفی خواهند بود.

همچنین حداکثر طول استاندارد برای دریچه اسلوت را 3 متر در نظر گرفته و در صورت نیاز باید با رعایت نکات فنی دریچه هوای اسلات جدیدی در امتداد آن ایجاد شود. نصب دریچه اسلات برای اشخاصی با توان فنی مناسب این فعالیت تخصصی، بسیار آسان و بدون دغدغه خواهد بود. سیستم هوارسانی یک محیط داخلی بسیار حائز اهمیت بوده و افراد با تجربه در این زمینه باید به‌عنوان نصاب دریچه اسلوت استفاده شوند. به نحوی که در بعضی موارد از دریچه اسلوت تک خطی و در برخی دیگر از دریچه های اسلوت هشت خطی و یا حتی بیشتر استفاده می شود.

ساخت دریچه اسلوت متری

برای مشاوره رایگان و آگاهی از جزئیات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس دریچه اسلات حاصل کنید. دریچه اسلوت یا دریچه اسلات یکی دیگر از انواع متنوع دریچه تنظیم هوا می باشد. دریچه اسلوت (دریچه اسلات) در ساختار سیستم تهویه مطبوع، برای کاربردهای دمش کانال هوای رفت و برای مکش هوای برگشت، قابل استفاده می باشد. ساخت این نوع دریچه ها به گونه ای است که هوا را به طور بسیار مؤثر، هم به صورت دمش و هم مکش به محیط وارد یا از محیط خارج می کند. ساختمان‌های اداری با استفاده از انواع سیستم سرمایش، گرمایش و هواسازی نیازمند دریچه هوایی سازگار با تمام حالات شبکه هوارسانی هستند.

  • دریچه اسلوت در ساختارِسیستم تهویه مطبوع ،هم جهت دمشِ هوای کانالِ هوای رفت و هم جهت مکشِ هوای برگشت، مورد استفاده قرارمی گیرد.
  • دریچه اسلوت یا همان دریچه اسلوت متری که در ساختار سیستم تهویه باستان، هم میتوان برای نفحه کانال و هم میتوان برای جذب هوای برگشت، میتواند استفاده شود.
  • در واقع، جریان هوا به طور مستقیم به جعبه پلنیوم باکس مورد استفاده در پشت آن بستگی دارد.
  • به صورت کلی نحوه قیمت گذاری در این نوع دریچه به تعداد لاین ها و متراژ طولی اسلات میباشد.
  • در صورتی که پرسشی متمایز برای شما ایجاد شده است؛ آن را از طریق نظرات این مطلب با ما در میان گذاشته تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن پاسخ داده شود.
  • تامین سیستم هوارسانایی این مدل از واحدها باید توسط دریچه هوای اسلات صورت پذیرد.

در صورتی که این مدل از دریچه هوا را به‌شکل مستقیم از مراکز تولید شده خریداری نمایید؛ به‌طور قطع قیمت ارزان‌تر و با کیفیت‌تری از دریچه اسلات را تهیه خواهید نمود. تهران شهرهای حومه تهران با جمعیت بالا و متمرکز خود نیازمند تجهیزات خاص برای بنای ساختمان‌های شیک و بزرگ است. تامین سیستم هوارسانایی این مدل از واحدها باید توسط دریچه هوای اسلات صورت پذیرد. شخص یا اشخاصی که وظیفه تامین مالی ساخت یک ساختمان را بر عهده دارند، باید از فرصت‌های مناسب جهت کاهش هزینه‌ها استفاده نمایند. از باکسِ پلنیوم باکس به منظور تجمعِ مناسبِ هوا در پشت دریچه اسلوت استفاده می شود و به این طریق توزیع هوا در طول دریچه اسلوت بصورت یکنواخت و پیوسته انجام می پذیرد.