درباره آسانسور و پله برقی

پله برقی به طور مدام در حال حرکت است حتی اگر هیچ شخصی از آن ها استفاده نکند در حقیقت هیچ مدت انتظاری برای آن ها وجود ندارد. تا همین چند دهه قبل کمتر کسی در مورد پله برقی ها چیزی شنیده بود اما امروزه استفاده از آن ها تا حدی فراگیر شده که همه با آن آشنایی دارند و می‌دانند چگونه باید از یک پله برقی استفاده کنند. ناتان ایمز کارآفرین موفق آمریکایی برای اولین‌بار حق اختراع مدل خود (پله‌برقی) را دریافت کرد. بعدها مخترع دیگر آمریکایی به نام لیمون سودر نیز چنین مجوزی را برای اختراع پله‌برقی به دست آورد.

شرکت آسانسور و پله برقی برج بران جوان با نام تجاری سی پکس در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه طراحی،نصب و راه اندازی انواع آسانسور وپله برقی و ادوات مربوطه آغاز نمود. اینک با تکیه بر توان نیروهای خلاق و جوان خود تمام مجوزهای لازم را از سازمانهای صنعت ومعدن و اتحادبه دریافت کرده است. اولین مرحله ساخت پله برقی، تکمیل طراحی مطابق آنچه در قسمت قبلی عنوان شد می باشد.

باید توجه داشته باشید که سرویس پله برقی بسیار با اهمیت بوده و باید به شکل های مختلف این کار را انجام داد. در تمامی قطعات الکتریکی و مکانیکی موجود در این محصولات شما می توانید… اطمینان از تنظیم صحیح مولفه های کنترلی موتور جهت کارکرد صحیح و روان پله برقی مطابق با سرعت طراحی ، همچنین اطمینان از فعال بودن ترمز اضطراری، آخرین مرحله نصب را شامل می شود. گامهای پله بایستی در فاصله صحیحی نسبت به یکدیگر تنظیم شده باشند تا مانع بروز هرگونه فشار یا مالش بر روی یکدیگر شوند. همچنین نبایستی آنقدر از هم فاصله داشته باشند که شکاف بزرگی بین پله ها ایجاد شده و امکان آسیب پای استفاده کنندگان فراهم شرکت آسانسور و پله برقی آتیس آید.

انواع پله برقی در سنندج

درباره آسانسور و پله برقی به خاطر همین تکان شدید بود که سرعت نهایی کابین در این موتورها کم بود. این موتورها دارای دو استاتور جدا گانه هستند که برای دو سرعت تند و کند به کار می‌روند. تعداد قطب استاتور دور کند معمولاً چهار برابر دور تند است که باعث می‌شود سرعت دور کند موتور یک چهارم دور تند باشد. دو عامل یعنی نیروی عکس العمل دنده ها در گیربکس و وجود چرخ طیار یا فلای ویل متصل به محور روتور موتور که دارای لختی دورانی است، مانع از تشدید تکان ها می‌شوند. برای توقف موتور با استفاده از یک مدار الکتریکی استاتور دور کند وارد مدار شده و دور تند از مدار خارج می‌شود. این سری از پله برقی، با تکنولوژی پیشرفته و سیستم کنترل فوق پیشرفته و بر اساس استانداردهای ملی چین و اروپا معرفی گردیده است و مناسب برای اماکن عمومی با ترافیک زیاد همانند مراکز خرید، هتل ها، مترو، فرودگاه و … می باشد.

این شرکت مهندسی بازرگانی با به کارگیری پرسنلی متخصص و مجرب اقدام به ارائه خدمات مهندسی سیستم های پنوماتیک و هیدرولیک و همچنین عرضه محصولات مرتبط و مورد نیاز این سیستم ها می نماید. هزینه نگهداری و تعمیرات موتورهای گیرلس نسبت به موتورهای گیربکس کمتر می‌باشد؛ نیاز به روغن کاری ندارد و با توجه به عدم وجود گیربکس و چرخ دنده، اصطکاک مکانیکی نیز وجود ندارد که این امر موجب می گردد با گذشت زمان کیفیت حرکتی آن به صورت چشمگیر دچار تغییر نشود. همچنین با توجه به عدم واسطه گیربکس اتلاف انرژی در این موتورها بسیار کم بود و کیفیت حرکتی در صورتی که کنترلر به درستی تنظیم شده باشد بسیار مطلوب خواهد بود؛ از طرفی موتورهای گیرلس با توجه به تعداد دور کمتر در دقیقه نسبت به موتورهای گیربکسی کم صداتر هم می‌باشند. این دو پلتفرم، قسمتهای منحنی حفاظ را در خود جای می دهند، همچنین موتور، گیربکس و پله ها را. پلتفرم بالا شامل موتور محرک و تجهیزات مربوطه و گیربکس اصلی سیستم می باشد.

آسانسور و پله برقی سهند

معماران و طراحان داخلی می توانند طیف وسیع و متنوعی از سلایق و رنگ ها را برای دستگیره و حفاظ های پله انتخاب نموده و سفارش دهند. شرکت آسانسور امیدیار ارائه دهنده خدمات متمایزی در زمینه فروش، نصب و خدمات پس از فروش در صنعت آسانسور و پله برقی می‌باشد. اجرای پروژه‌های خاص در تمامی زمینه‌های مورد نیاز این صنعت از اهداف مجموعه امیدیار است و تجربه اجرای پروژه‌های ذکر شده گواهی بر این ادعا است. در امر انتخاب، خرید، نصب و راه اندازی انواع سیستم های هیدرولیکی آسانسور، آسانسور های خانگی و بالابر های هیدرولیکی نیز می توان از مشاوره ها و راهنمایی های کارشناسان شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو بهره مند شد.

  • شهر سنندج هم از این قاعده مستثنی نیست؛ به این دلیل روزبه‌روز کاربرد پله برقی در سنندج بیشتر می‌شود.
  • بررسی وضعیت ساختمان توسط کارشناسان فنی انجام می شود و بهترین راهکار برای نصب انواع آسانسور خانگی به ساکنین پیشنهاد می شود.
  • سوابق اینگونه خرابی ها یا قطعات تعویض شده و معیوب در شرکت و یک نسخه در محل ساختمان نگهداری خواهد شد.
  • اسانسور ها مورد مناسب تری برای انتخاب یک دستگاه سریع هستند و می توانند با سرعت به سمت بالا یا پایین حرکت نمایند.
  • سطح لرزش افقی که هنگام حرکت این موتور ایجاد می شود متناسب با استاندارد جهانی CEاست.
  • اخیراً متروی سنگاپور پله‌برقی‌هایی با تعداد 4 پله افقی به صورت ویژه به یکی از سازندگان معتبر سفارش داده است تا مسافران فرصت بیشتری برای حفظ تعادل و سهولت در سوار و پیاده شدن داشته باشند.