خرید پیراهن پشمی مردانه و پسرانه ساده، کلاهدار و چهارخانه

خرید پیراهن پشمی مردانه و پسرانه ساده، کلاهدار و چهارخانه

زیرا اگر لباس را بر روی رخت آویز قرار دهید این بافت لباس آبی را که در داحل خود دارد را به کندی خارج می کند ، در نتیجه لباس گشاد حواهد شد . برای نگهداری این نوع لباس هایی باید هنگامی که می خواهید لباس خود را عوض کنید با احتیاط کامل لباس خود را در آورده و هنگامی که می حواهید لباس هایتان را عوض کنید ، از قسمت یقه لباس خود را نکشید ، یا اینکه آستین های لباس را نکشید . ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. با ثبت‌نام در خبرنامه پریمو، اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات، جشنواره‌ها و فروش‌های ویژه ما مطلع می‌شوید.

پیراهن پشمی دو جیب در گروه پیراهن‌های آستین بلند طرحدار قرار می‌گیرد که می‌توان از آن برای مصارف روزمره یا میهمانی‌ها استفاده کرد. فروشگاه بهپوش پیراهن پشمی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. زمستان ۹۴ در صفحه اینستاگرام نی‌نی‌شاپ ۹۵ (ninishop95@) شروع به فعالیت در زمینه پوشاک کودک نمودیم.

این پیراهن مخملمردانه با تن خور بسیار عالی به شما ظاهری خاص و متفاوت میدهد و همچنین از جنس پارچه ای ضخیم و پشمی تهیه شده است. برای اینکه لباس پشمی خود را عوض کنید توصیه می کنیم گه ابتدا دستان خود را از آستین های لباس خارج کنید و در مرحله ی بعدی لباس را از ناحیه ی سر و یقه خارج کنید ، این توضیح در صورتی است که لباس شما بدون دکمه باشد و دارای شکلی پلیور مانند باشد . این فروشگاه ابتدا در سال ۱۳۸۱ با یک باب مغازه کوچک در شهرستان آبیک استان قزوین شروع به کار کرد. بعد از گذشت ۱۰ سال مدیریت فروشگاه عوض شد و نام آن به حاج عمو تغییر کرد. دلیل این نام سرمایه گذاری اولیه عمو بزرگ بود تا به نوعی از زحمات آن برای تشکیل یک کسب و کار تشکر کرده باشیم.

پیراهن چهارخانه مردانه با رنگ‌های تیره مانند طوسی، سبز تیره و یا سرمه‌ای، برای زمستان انتخاب خوبی است. پیراهن‌های مناسب زمستان، در دو جنس معروف پشمی و فلانل عرضه می‌شوند. بعضی از این لباس‌ها کلاه‌دار هستند و برخی به‌جای دکمه، زیپ دارند. شما می‌توانید خرید آنلاین پیراهن چهارخانه مردانه را از فروشگاه شبستری انجام دهید. اگر برای یک استایل اداری می‌خواهید پیراهن انتخاب کنید، بهتر است از مدل‌های ساده‌تر و تک رنگ استفاده کنید. پیراهن چهارخانه مردانه را هم برای تمام موقعیت‌هایی که رسمیت کمتری دارند، در نظر بگیرید.

ما بیشترین تنوع و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهیم. پیراهن چهارخانه مردانه برای افرادی که بیشتر به استایل اسپرت علاقه‌مندند، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین لباس‌ها در میان خانم‌ها و آقایان به حساب می‌آید. شاید بخواهید به یک مکان غیر رسمی و تقریبا راحت بروید، می‌توانید با پیراهن مردانه چهارخانه یک تیپ هنرمندانه، اسپرت یا جذاب بزنید. اگر قصد خرید بی واسطه پیراهن چهارخانه مردانه را دارید، می‌توانید مدل‌های مختلف آن را از فروشگاه شبستری خریداری کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که انتخاب پیراهن مردانه و ست کردن آن با انواع لباس را بخشی از مد و استایل خود قرار داده‌اید، انتخاب پیراهن پشمی مردانه بدون شک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

رنگ های دیگری مانند صورتی، یاسی، کرم، سبز ریتونی و …

بهتر است به تناسب عوامل ذکر شده از رنگ های مختلف در انتخاب پیراهن استفاده کنید و فقط از یک رنگ نپوشید. رایج ترین و محبوب ترین رنگ های پیراهن در بین آقایان رنگ آبی، سفید و مشکی هستند. رنگ سفید از دیرباز یک رنگ رسمی و مناسب برای موقعیت های کاری می باشد. رنگ های دیگری مانند صورتی، یاسی، کرم، سبز ریتونی و … نیز امروزه در بین برخی آقایان به محبوبیت رسیده اند. پارچه کتان ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که یکی از مزیت‌های آن این است که هم می‌توانید در فصل تابستان و هم در فصل پاییز از آن استفاده کنید، چون کتان ضخامت های مختلف دارد و جنس ضخیم تر را می توان در فصل پاییز بهره برد. شما می توانید از پیراهن های کتان چهارخانه همراه با شلوار کتان استفاده کنید‌.

این گونه لباس ها را نباید در داخل ماشین لباس شویی قرار دهید ، این لباس های را حتما باید با دست بشویید ،و البته با آب سرد زیرا بافت حساسی دارند و اگر با آب گرم بشویید حالت اولیه خود را از دست خواهند داد . اگر خط دوخت سرشانه پایین تر از شانه قرار گرفت پیراهن برای شما بزرگ و اگر بالاتر قرار گرفت پیراهن برای شما کوچک است. هنگامی که دکمه یقه را می بندید به اندازه دو انگشت فضای خالی وجود داشته باشد. اگر جای خالی کمتر از دو انگشت بود یقه برای شما تنگ و اگر بیشتر باشد یقه گشاد است. اندازه های درج شده در جدول سایزبندی ممکن است به اندازه ی 1 الی 1/5 سانتیمتر متغیر باشند. تمام سفارش‌ها در گونش کیدز بین ۶ الی ۱۰ روز کاری به دست خریداران می‌رسد.

در صورتی که این کالا را از خریداری کرده باشید، پرسش شما به عنوان مالک محصول خرید لباس پشمی ثبت خواهد شد. در صورتی که این کالا را از خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. شست و شوی پیراهن پشمی با آب سرد و شامپو بهترین روش شست و شو است . زیرا پیراهن پشمی بدون مواد شیمیایی تهیه شده است و پیراهن هایی که در آن مواد شیمیایی بکار نرفته است در آب سرد حالت خود را از دست نمی دهند.

کیفیت پارچه های مصنوعی به نسبت پارچه های طبیعی بسیار پایین است و قیمت پایین تری دارند. فروشگاه شیک پوش به مدت 4 سال است که در زمینه فروش انواع لباس کودک و نوجوان دخترانه و پسرانه و انواع اکسسوری فعالیت دارد. کالکشن هشتگ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت کالکشن هشتگ با یک سایت پر از پوشاک رو به رو می‌شوید!