خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

این درب از دو قسمت ورق اصلی درب و دریچه خطی تشکیل می شود که این دریچه خطی ،برای تامین هوای محفظه ای که دستگاه در آن قرار دارد در نظر گرفته می دریچه داکت اسپلیت شود. در مدل دریچه داکت اسپلیت ساده لولایی، درب به شکل کاملا صاف، بدون شیار و منافذ طراحی و ساخته می شود. از جمله ویژگی های دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده لولایی این است که درب، در حالت باز بودن از ساختار دریچه کاملا جدا نمی شود و همواره بوسیله لولا به ساختار فریم متصل می ماند. همانطور که اشاره گردید انواع دریچه داکت اسپلیت از جمله دریچه بازدید داکت اسپلیت و دریچه دهش هوای داکت اسپلیت برای تسهیل در امر تهویه مطبوع با استفاده از دستگاه داکت اسپلیت ضروری می نماید.دریچه داکت اسپلیت که نقش دریچه بازدید دستگاه را ایفا می کند از یک درب اصلی بعنوان درب بازدید جهت بازدید،چکام،تعمیر و تعویض دستگاه داکت اسپلیت مورد کاربرد قرار می گیرد.دریچه داکت اسپلیت با کاربرد هوارسانی نیز نقش ورود هوای دستگاه را به محیط ایفا می کند. قیمت دریچه بازدید چوبی به فاکتور های متعددی نظیر قیمت روز ورق MDF ، اندازه دریچه و هزینه طراحی و ساخت آن دارد.

بعد از معرفی و مقایسه دیگر انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت به مدل گل سقفی می‌رسیم. این دریچه که به دریچه بازدید داکت اسپلیت با شیار محیطی معروف می‌باشد به صورت تک شیار یا دو شیار قابل تولید می باشد. این دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت وزنه‌ای (بذار-بردار) باز و بسته می‌شود و فریم به صورت کامل از بدنه درب مجزا است. برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا نسبت به قطعه‌ی محیطیِ آن یعنی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم. به همین منظور بر اساس ابعاد چهارچوبه‌ی کار، نسبت به برش اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت با احتساب یک سانت بادخور اقدام می نماییم. برش این اضلاع به صورت زوایای ۴۵ درجه صورت می‌گیرد تا پس از اتصال آنها به هم،گوشه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به هم حالت گونیا بیابد.

خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا با توجه به وزنه‌ای بودنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از ایجاد شیار در داخل و ایجاد لبه های اطراف درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تقریبا مراحل اولیه‌ی ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به پایان می‌رسد و نوبت به عملیات رنگ کاری بر سطح دریچه می‌رسد. برای زیباتر شدنِ ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت و نیز هماهنگیِ آن با نمای محیط و همچنین محافظت ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر ضربه ‌یا صدمات احتمالی از پوشش رنگ کوره‌ای استاتیک بر سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود.کدرنگ های مختلف و متنوع باعث آزادیِ عملِ بهره بردار در انتخاب رنگ مورد نظر برای جلوه‌ی زیبای دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. البته رنگ های معمول برای نقاشی دریچه بازدید داکت اسپلیت سفید، کرم، قهوه ای، مشکی، طوسی، نقره ای و… است.

دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیاردار مختلط

برخی مواقع بهتر است برای اندازه گیری دقیق تر از ابزارهایی مانند گونیا استفاده شود و به نواحی ناهمگون توجه کنید. سلام، کار خاصی نیاز نیست انجام دهید، فقط کافیه اندازه ارتفاع یا عرض دریچه که به سقف یا دیوار چسبیده را حدود 2.5 سانتیمتر کمتر در نظر بگیرید و هنگام سفارش هم این موضوع را اطلاع دهید تا جای پیچ دریچه روی آن لبه قرار داده نشود. فن کویل زمینی سقفی گرین طراحی باریک قابلیت پرتاب باد در چهار جهت دارای سه سرعت … فروش داکت اسپلیت، فروش فن کوئل، فروش مینی چیلر، فروش چیلر مرکزی داخلی داکت …

دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی (ام دی اف)

نکته دیگر توجه داشته باشید تا لبه افقی با قسمت افقی دریچه هم راستا باشد و در صورت عدم توجه به بیرون زدگی دریچه به خوبی چفت نمی شود. دریچه‌های جت اسپات و جت دیفیوزر نیز از جمله دریچه‌هایی هستند که هوا را به فاصله‌های بلند پرتاب می‌کنند. کانال اسپیرال گالوانیزه به دلیل ظاهر زیبا و شکیل و مقاوم از کانال اسپیرال گالوانیزه در پروژه هایی که تاسیسات بصورت اکسپوز اجرا می شود. پمپ های حرارتی مینی اسپلیت در مقایسه با سایر سیستم های تهویه مطبوع بسیار موثر هستند زیرا تا حدودی انرژی را بازیافت می کنند.

جهت اطلاع از قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت از طریق واتساپ و یا صفحه تماس با ما اقدام نمائید. سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت با رنگ کوره ای در رنگهای متنوع از قبیل سفید،کرم،مشکی،طوسی و… پس از ساخت و پایان مراحل مونتاژ دریچه بازدید داکت اسپلیت برای محافظت از کیفیت رنگ و بدنه ی دریچه بازدید داکت اسپلیت در مسر کارخانه تا محل پروژه ، از کاور یا روکش مشماییِ ضخیم و ضدصربه استفاده می شود تا دریچه بازدید داکت اسپلیت با کیفیت عالی به بهره برداری برسد. برخی از دستگاه‌های داکت اسپلیت نیازمند هوای بازگشتی بیشتر جهت حفظ راندمان کاری خود هستند و در این زمان از دریچه بازدید مشبک استفاده خواهد شد. ساختار مربع مربع موجود در این نوع دریچه به بهبود جریان هوا کمک نموده و به وسیله لولا به بدنه اصلی متصل شده است. هر کدام از انواع دریچه داکت اسپلیت امکان ساخت در ابعاد، اندازه و متریال خاص را در مدل‌های مختلف دارد.

دستگاه بخور سرد صنعتی

بعضی اوقات برای جلوگیری از نفوذ گرد و خاک یا تردد حشرات و… از طریق شیارهای این دریچه خطی، آن را به صورت توری دار می‌سازیم. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی با درب لولایی نیز همچون انواعِ دیگر دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای فریم و درب از جنس آلومینیوم است. برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی ابتدا باید فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت طراحی، بریده و مونتاژ گردد.دریچه بازدید داکت اسپلیتبرای برشِ اضلاعِ فریمِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت باید ابتدا ابعاد داخلیِ کلافِ زیرِ دستگاه داکت اسپلیت سایز بشود و سپس بر اساس نیم سانت کمتر از این مقادیر (به عنوان بادخور) اضلاعِ فریم برش داده می‌شوند.این اضلاع در انتهای هر یک از وجوهِ به صورت ۴۵ درجه گوشه زنی می‌شوند تا هر یک از گوشه های دریچه بازدید داکت اسپلیت دقیقاً به صورت گونیا حاصل شود. برای اتصالِ گوشه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از کُرنرهای فلزیِ خاصی استفاده می‌گردد که فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ساختار چهارگوش به خود گیرد.

  • اگر فاصله زیر دستگاه فن کویل با افق سقفی که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت در آن نصب گردد کم باشد امکان استفاده از دریچهب بازدید داکت اسپلیت با درب وزنه‌ای وجود نخواهد داشت و باید از درب لولایی برای دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده گردد.
  • دریچه‌های ایرفویلی یا لنزی یک طرفه و دو طرفه، دریچه‌های خطی صفر، پانزده و سی درجه و دریچه‌های خطی اسلوت جز دریچه‌های دیواری به شمار می‌روند.
  • سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده گریل دار، به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع از قبیل سفید، کرم، قهوه‌ای، مشکی،طوسی و… قابل رنگ امیزی و ارایه است.
  • با اتصال دریچه هوای خطی بر روی درب دریچه بازدید فن کویل و خم کاریِ لبه های درب دریچه بازدید فن کویلِ خطی کله قندی،این قطعه نیز همچون فریم آماده عملیات رنگ می‌گردد.رنگ کاری بر روی سطوح بیرونی و درونیِ درب و فریم دریچه بازدید فن کویل با استفاده از رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک صورت می‌گیرد.برای تناسب حداکثری با محیطداز انواع کد رنگ زیبا برای رنگ آمیزیِ سطوح دریچه بازدید فن کویل می‌توان بهره جست.
  • لازم به توضیح می‌باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به دو صورتِ پیچ ازرو و پیچ ازتو (پیچ مخفی) قابل نصب می‌باشد.