ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ثبت نام صرافی Kucoin ایران ارز دیجیتال

سپس همانند تصویر بالا دوباره بصورت خودکار وارد بخش امنیت حساب کاربری خود می‌شوید. مورد بعدی افزایش امنیت حساب کاربری Restrict login IP است. این بدین مورد است که صرافی همیشه آی پی های شما را بخاطر خواهد داشت و به محض اینکه کسی با آی پی مختلف وارد حساب کاربری شما شد را محدود می‌کنیو اجازه انجام هیچ عملیاتی را به وی نمی‌دهد. یک نکته ای که اینجا باید به شما عزیزان هشدار دهیم این است اگر شما با فیلتر شکن به این وبسایت وارد می‌شوید این گزینه را همیشه غیرفعال نگهدارید. بخش بعدی افزایش امنیت حساب کاربری کوکوین Trading Password است. مانند تصویر بالا برروی گزینه Configure کلیک کرده تا وارد تنظیمات شویم.

آخرین و مهم‌ترین موردی که در این صرافی بررسی می‌کنیم، امنیت است. هنگام سرمایه‌گذاری امنیت دارایی‌ها از اهمیت بالایی برخودار است که در صورت عدم وجود امنیت دارایی و سرمایه‌ی شما به خطر می‌افتد یا ممکن است براس همسشه از دست برود. هنگامی که وجوه خود را به حساب معاملاتی خود واریز کردید، حال می‌توانید معاملات خود را آغاز کنید. در این مرحله باید شبکه موردنظر خود را مشخص کنید، آدرس مقصد و مقدار مورد نظر برای برداشت را وارد کنید.

Market order یا سفارش بازار که جهت خرید میزان مشخصی از یک ارز دیجیتال با بهترین قیمت در بازار است. برای برداشت از کیف پول این صرافی کافی است وارد قسمت ASSET و قسمت main account (deposit &withdraw) انتخاب می‌ کنیم. اگر کاربران در کیف پول دیجیتال خود توکن این صرافی را هولد کنند، می توانند سود سپرده به دست آورند.

بسیاری از کاربران حوصله و یا گاها وقت انجام مرحله های احراز هویت را نداشته و همواره به دنبال راهی برای فرار از این پروسه هستند. اما صرافی KuCoin کاربر را از این پروسه معاف کرده و هر فردی می تواند خیلی راحت بدون احراز هویت در این پلتفرم مشغول به کار شود. صرافی کوکوین توسط یک دپارتمان داخلی ریسک و پروتکل های رمز نگاری شده از اطلاعات، حساب ها و سرمایه کاربران محافظت می کنند. فیبوتک ، مجموعه ای از سرویس های مورد نیاز شما برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال است. این سرویس ها در کنار محتوایی که به صورت روزانه از اخبار، تحلیل، آموزش ارز دیجیتال در اختیار شما قرار میگیرد، میتواند مسیر موفقیت در بازارهای مالی بین المللی را برای شما هموار کند. در این صفحه شما باید برنامه Authenticator برای کاربران ios یا برنامه Google Authentication برای کاربران اندروید را داشته باشید.

کارمزدها در صرافی کوکوین

ورودی شما تغییر می کند، مکانیسم حفاظت از حساب بلافاصله فعال می شود و شما به طور خودکار از سیستم خارج می شوید. این اندیکاتور روی تمامی تایم فریم ها سیگنال لانگ و شورت با دقت بالا می ده و چندین واگرایی داره از این اندیکاتور می تونید روی تمامی ارز های دیجیتال و بازار های فارکس و … چون 24 ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش ثبت نام صرافی Kucoin ایران ارز دیجیتال

آدرس کیف پولی که به شما نمایش داده شده است را کپی کنید و آن را هنگام انتقال از کیف پول اختصاصی خود، یا خرید از صرافی های ایرانی، وارد کنید. در این بخش به کارمزدهای دریافتی صرافی کوکوین می‌پردازیم. شما می‌توانید با افزایش سطح کاربری خود در این صرافی از تخفیفاتی برخوردار شوید که در ادامه بحث به آن اشاره خواهیم کرد. سپس در کیف پول تراست ولت Trust Wallet، در کیف پول تتر USDT، در قسمت کیف پول مقصد پیست کردم. که بتوانم تترها را از کیف پول تراست ولت به کیف پول صرافی کوکوین KuCoin منتقل کنم.

محاسبه سود در کوکوین

در جدول زیر هزینه برخی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال در این صرافی بررسی شده است. صرافی کوکوین در سپتامبر 2017 جهت مدیریت معاملات ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات به علاقمندان در سیشل افتتاح شد. صرافی کوکوین یک سرویس مبادله برای کاربران فراهم می کند تا تراکنش های دارایی های دیجیتال را به صورت ایمن و کارآمد انجام دهند. به محض کلیک بر روی این سایت صفحه‌ای مشابه صفحه‌ی زیر را خواهید دید.

چنانچه گزینه Auto-Repay را تیک بزنید، بازپس دادن میزان قرض دریافتی از صرافی کوکوین کاملا اتوماتیک انجام خواهد شد. در این روش شما سفارش ها را به صورت شرطی ثبت می کنید و خرید و فروش را مشروط به قیمت خاصی می کنید. دقت کنید این رمز عبور می بایت بسیار قوی بوده و متشکل اعداد، حروف بزرگ و کوچک و نشانه های مجاز باشد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ثبت نام کوکوین با گوشی وب سایت خود باشید. صرافی کوکوین فیلتر نمی باشد ولی توصیه می شود که جهت استفاده از این اکسچنج از وی پی ان و یا فیلتر شکن استفاده نمایید . این صرافی دارا قسمتی است که کاربران آن می توانند پرسش های خود را در زمینه ی رمزارزها مطرح کنند. کادر دوم مربوط به کدی است که به ایمیل شما ارسال شده است.

اگر در صفحه اصلی وب سایت به منوی Exchange برویم، مشاهده می کنیم که صرافی بایننس در رتبه اول صرافی ها قرار دارد در حالیکه کوکوین در رتبه ششم قرار دارد. ✔️برای ثبت نام در صرافی کوکوین می بایست ابتدا وارد سایت Kucoin.com شده سپس مراحل ثبت نام در این صرافی را انجام داد که در متن مقاله مرحله به مرحله توضیح داده شده است. بنابراین، روی ایمیل کلیک کرده، ایمیل خود را وارد کنید و گزینه سبز رنگ send code مقابل آن را بزنید. کدی که به ایمیل شما ارسال شده است را در قسمت Email verification code وارد کنید. سپس، در قسمت set login password ، یک رمز ورود، برای خود تعریف نمایید.

⇐ لایه های امنیتی حساب صرافی کوکوین