تور عمان بلیط چارتری و ارزان در اسان تیک-عمان 777

پارک ایتین نیز از مناطق سرسبز، زیبا و دیدنی تور صلاله می‌باشد. از مکان‌های دیدنی صلاله در فصل پاییز وجود چشمه‌ها و آبشارهای زیبای آن زبانزد خاص و عام است می‌توان وادی صحلنوت، چشمه رزات را نام برد. با سرو غذاهای محلی در محیطی ساده و ارزان قیمت پای گردشگران بسیاری را به این مکان‌ها باز کرده‌اند. غذاهای کبابی که بیشتر با نام پاشا کباب شناخته شده است یکی از این غذاهای خوشمزه به‌شمار می‌آید. هریسه یکی دیگر از غذاهای معروف که از ترکیب بلغور گندم، مرغ آبپز و پودر دارچین طبخ می‌شود. بریانی گوشت شتر، که متشکل از برنج و ادویه فراوان عربی و گوشت است یکی از غذاهایی است که با یک‌بار خوردن همیشه هوس خوردن آن را خواهید داشت.

وادی دَربات که از مشهورترین وادی های پادشاهی عمان است، در شهر صلاله قرار تور عمان دارد. وادی که به معنی نهر است، از نام آن پیداست که تفریحات آبی مفرّح و آب و هوای خوشی در آنجا انتظارتان را می کشد. وجود آبشارهای زیبا و چهار فصل در این منطقه و قایق هایی برای سوار شدن روی دریاچه و گشت در وادی به جذابیتهای دَربات افزوده است. برای پی بردن به واقعیت این شایعه که بهلاء شهر سحرآمیزی است، حتماً باید در سفر خود همراه با تور عمان، سری به آنجا بزنید و از جاذبه های اعجاب انگیز این شهر از نزدیک دیدن کنید.

  • در شهر مسقط و دیگر شهرهای عمان، خبری از برج و آسمان خراش نیست.
  • برای کاهش قیمت تور عمان بهتر است به سراغ پروازهای ایرانی و صندلی های اکونومی بروید.
  • مسقط، پایتخت خوش منظره عمان، که بین کوه ‌ها و اقیانوس قرار گرفته است و با وجود‌ قلعه ‌های قدیمی و موزه‌ های جذاب، خانه اپرا و پارک ‌های پر از گل هر بیننده‌ ای را مجذوب و شیفته خود می ‌کند.
  • هریسه یکی دیگر از غذاهای معروف که از ترکیب بلغور گندم، مرغ آبپز و پودر دارچین طبخ می‌شود.

ثبت شرکت برای تا 4 نفر 1100 ریال عمان و اقامت نفری 550 ریال عمان دریافت می شود. توردر تکامی هتلهای عمان و به تعداد شبهای دلخواه با پروازهای مختلف قابل اجراست. برای اطلاع از قیمت تور در اولین زمان ممکن، شماره تماس خود را ثبت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری نوآوران راه سپید میباشد. راس الجینز دز شرق کشور عمان قرار گرفته و جایی برای نگه‌داری و محافظت از لاکپشت‌هایی است که از اقیانوس هند آمده‌اند. جبل اخدار، به معنای کوه سرسبز ترجمه می‌شود؛ در حالی که این کوه عمدتا از سنگ آهک تشکیل شده و بلندترین نقطه کشور عمان است.

مسقط | Muscat

تور عمان بلیط چارتری و ارزان در اسان تیک-عمان 777 مثلا اقامت در هتل‌ های لوکس 5 ستاره مسقط، اگر چه خیلی خوب است اما خیلی هم پر هزینه تمام می شود. اما در عوض اقامت در هتل ‌های 3 ستاره عمان، باعث کاهش هزینه ‌های سفر به عمان می شود و نرخ تور عمان را متعادل‌ تر میکند. خوب همانطور که بالا هم اشاره کردیم آب و هوای عمان گرم است و به دلیل ساحلی بودنش هوای مرطوبی دارد. این موضوع شرایط سفر به عمان را در فصل تابستان مثلا ماه های مرداد و شهریور بسیار سخت می کند. در این بازه سفر بیشتر برای مسافرانی مناسب است که به آب و هوای گرم عادت داشته باشند.

Amman tour آب و هوای کشور عمان مانند شهر دبی و لاپاز بیابانی گرمسیری است. این کشور تابستانی‌هایی به شدت گرم و مرطوب با دمای هوای 38 درجه سانتی گراد دارد. اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید، بهترین زمان سفر فصل زمستان است.

جاذبه های دیدنی کشور عمان