بهترین خردکن برقی همه کاره خارجی و ایرانی بازار

این دستگاه دو تیغه جداگانه یکی برای میکس و دیگری برای خردکردن مواد دارد. تیغه اصلی به‌منظور خردکردن گوشت و سبزیجات در نظر گرفته شده و این در حالی است که دومی بسیار تیزتر است و می‌توان حتی یخ را با آن خرد کرد. وزن این دستگاه 2 کیلوگرم است و کاسه آن ظرفیتی برابر 1.5 لیتر دارد.

خردکن فیلیپس

اگر به دنبال بهترین خردکن برقی موجود در بازار هستید که علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت بالایی برخوردار باشد، این مدل از همیلتون برای شما مناسب است. این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت را دارا بوده و توانی معادل 400 وات دارد. نحوه عملکرد این خردکن برقی به صورت دکمه فشاری بوده و ظرف خردکن آن 1.8 لیتر گنجایش دارد.

در راستای اهداف اقتصادی هم وطنان عزیز اقدام به فروش لوازم خانه و آشپزخانه و سفر کرده است . بدین ترتیب نیاز است به سراغ دستگاهی بروید که قطعات آن قابلیت جداسازی قطعات و اتصال راحت را داشته باشند . البته حتی اگر صدا کم باشد موتورهای ضعیف را توصیه نمی کنیم، زیرا احتمال خرابی موتور در طول زمان و هنگام استفاده از مواد سخت بسیار زیاد است. سلام واقعا دستگاه عالییه..دوستانی که میگن جالب نیست یا کم لطفی میکنن یا جسارتا حوصله استفاده از تیغه های متفاوت رو ندارن.. پیشنهاد میکنم که با اینکه بسته بندی پایینی دارد ولی خود جنش باکیفیت ساخته شده. متشکرم و حسن برخورد پرسنل آن و تنوع کالا در آن و مهمترین آیتم آن وجود آیتم مرجوعی میباشد.

  • خردکن مدل «DPA1» توسط شرکت مولینکس تولید شده و از طراحی زیبا و کاربردی بهره می‌برد.
  • جنس ظرف آن از شیشه بوده و همچنین این خردکن دارای تیغه 6 پره بوده و جنس آن از استیل است.
  • جنس بدنه این دستگاه ترکیبی از استیل و شیشه است که وزن سبکی دارد.
  • خرد کردن مواد غذایی و سبزیجات با چاقو هم زمان زیادی را صرف می کند و هم مواد غذایی به قطعات مساوی خرد نمی شوند.
  • داشتن قفل ایمنی در خردکن، باعث میشود تا هنگامی که درب خردکن به درستی بسته نشود، دستگاه شروع به کار نکند.
همان طور که گفته شد خرد کن‌ها ظرفیت محدودتری دارند و حداکثر 4 فنجان استاندارد ماده غذایی را در خود جای می‌دهند. علاوه بر ظرفیت دستگاه ورودی یا دهانه آن هم برای وارد کردن مواد غذایی مهم است. در حالی که دهانه برخی از مدل‌های بازار نظیر چرخ گوشت برای مواد غذایی باریک است، برخی ورودی پهن‌تری دارند. بنابراین در خرد کن‌ها تیغه‌های رنده، خرد کردن، فشرده یا له سازی مواد غذایی وجود ندارد و فقط با یک محصول تک کاره روبرو هستیم.

گفتنی است کیفیت بسیار بالای محصولات، قیمت مناسب، طراحی به روز و رنگ‌بندی فوق‌العاده محصولات از ویژگی‌های این شرکت است. هامیلتون یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم‌خانگی برقی و آشپزخانه در واشنگتن آمریکا است که محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می‌کند. استراتژی سایت برای خرید، تامین رضایت مشتری از طریق ارائه بهترین قیمت‌ها و ارسال سریع و آسان میباشد. زیرا ما باور داریم که موفقیت در گرو رضایت مشتری است و بنابراین تمرکز خود را صرف عرضه محصولات با کمترین قیمت و بهترین کیفیت نموده ایم. توان موتور این دستگاه متوسط است اما به دلیل داشتن کاسه‌ای با ظرفیت بالا برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. جهت اطلاع از شرایط گارانتی خرد کن برقی باید این موضوع را از شرکت وارد کننده یا تولید کننده جویا شوید.

تا زمانی که این موتور نیروی محرکه روی ظرف قرار نگیرد هیچ عملیاتی انجام نمی‌شود و خطری شما را تهدید نمی‌کند. این دستگاه مناسب خرد کردن پیاز، گوشت، انواع سبزیجات، میوه‌جات، پنیر و حتی مواد سختی مانند دانه‌های روغنی و… است. خرد کردن مواد در این دستگاه با پایین‌ترین و بهینه‌ترین سرعت ممکن انجام می‌گیرد تا این اطمینان حاصل شود که مواد بدون له‌شدگی و کاملاً خشک خرد می‌شوند. دو تیغه‌ی کوتاه (با سه پره) و بلند (با دو پره) دستگاه برای استفاده در سبد و بهترین مارک خردکن برقی خارجی استفاده‌ی معمولی است. موجود در بازار قابلیت تنظیم سرعت داشته و شما با تعیین سرعت دستگاه، ابعاد مواد غذایی را تحت کنترل خود قرار می‌دهید. ایزی بست یک مرجع راهنمای خرید برای آشنا کردن خریداران با بهترین کالا های بازار است .ما با بررسی دقیق انبوهی از محصولات و پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن ها ، در نهایت بهترین از هر دسته را به شما پیشنهاد می دهیم.

خردکن مدل کوکینگ فود 1200w

جنس تیغه‌های خردکن از استیل ضدزنگ است و دارای کیفیت بالایی است. از ویژگی‌های کلی این مدل می‌توان به عملکرد مناسب دستگاه، بدنه عایق شده با پلاستیک ABS ، تیغه‌ی کاملا مقاوم در برابر گرما، طراحی زیبا و کاربردی، ظرفیت 4 ٫ 5 لیتری دستگاه و سرعت بالای کارکرد اشاره کرد. خردکن برقی پارس خزر با موتوری پرقدرت می‌تواند به راحتی انواع مواد غذایی را خرد کند.

نحوه عملکرد این خردکن به صورت دکمه فشاری بوده و حجم ظرف خردکن به 1.2 لیتر می‌رسد. جنس ظرف آن از شیشه بوده و همچنین این خردکن دارای تیغه 6 پره بوده و جنس آن از استیل است. خردکن برقی یکی از لوازم خانگی برقی بسیار عالی برای خرد کردن حجم زیادی از مواد غذایی مثل سبزیجات، پیاز، هویج، آجیل‌ها و … در مدت زمان کوتاه است.

خرد کن برقی آ ای سی مدل AEC-5140

بهترین خردکن برقی همه کاره خارجی و ایرانی بازار