بررسی صرافی KuCoin ؛ آموزش و ویژگی های صرافی کوکوین

بررسی صرافی KuCoin ؛ آموزش و ویژگی های صرافی کوکوین

بنابراین کاربران با استفاده از این نوع سفارشات می توانند سفارش خرید با قیمت پایین تر و یا سفارش فروش با قیمتی بالاتر از قیمت فعلی بازار ثبت کنند. دفتر مرکزی کوکوین که خود را به عنوان “صرافی مردم” معرفی می کند در سنگاپور قرار دارد. این کشور که البته به وسعت یک شهر است، یکی از موفق ترین و مولدترین اقتصادهای جهان به شمار می رود و قدرت عظیمی در فناوری اطلاعات دارد. این مشکل باعث شده است که بسیاری از شرکت های فین تک، از جمله بسیاری از صرافی های ارزهای دیجیتال، در آن رشد کنند. به عنوان موفق ترین مورد باید به کوکوین اشاره کرد که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد.

صرافی کوکوین چیست؟ آموزش کامل کار با صرافی Kucoin

✅برای جمع بندی این کلی این صرافی میتونیم بگیم امنیت بالای صرافی برای کاربران ایرانی برای کار در قسمت اسپات و خرید ارز برای هولد کردن. کوکوین صرافی ارز‌های دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. این صرافی بیش از ۳۰۰ کارمند در چهار دفتر اصلی در چین، فیلیپین، سنگاپور و تایلند دارد. کاربران این صرافی برای جلوگیری از فعالیت‌های مخرب مانند، کلاهبرداری، پولشویی و… فرایند ورود و خروج را ماطبق به پروتکل‌های صنعت ارز دیجیتال انجام دهند.

  • کوکوین مجموعه عظیمی از ارزهای دیجیتال و کارمزدهای نسبتاً پایین را در مقایسه با سایر صرافی ‌های ارز دیجیتال ارائه می ‌کند.
  • صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ شروع به فعالیت کرده است و هم اکنون بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال و توکن بلاکچین را برای خرید و فروش پشتیبانی می کند.
  • اگر در این پلتفرم تازه کار هستید، مقاله آموزش صرافی کوکوین شما را از ثبت نام تا معامله راهنمایی می کند.
  • هنگامی که کاربر مقداری از دارایی های دیجیتال را قرض می کند، سیستم، نسبت بدهی را بر اساس اصل دارایی، دارایی های قرض گرفته شده و بهره کاربر محاسبه می کند.

ممکن است نتوانید همه آنها را همزمان انجام دهید، اما تأیید Google، رمز عبور و عبارت ایمنی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. سپس، لطفا رمز عبور فعلی خود را وارد کنید، رمز عبور جدید خود را تنظیم کنید و برای تکمیل روی “Submit” کلیک کنید. ۳- اگر رمز عبور را پنج بار اشتباه وارد کرده باشید، حساب شما به مدت ۲ ساعت قفل می شود. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اینجا کلیک کنید. سپس رمز ورود را تنظیم کنید، “Terms of use” را بخوانید و با آن موافقت کنید، روی دکمه “Sign up” کلیک کنید تا ثبت نام خود تکمیل شود. در ویدیو آموزشی زیر بصورت کامل نحوه کار با بخش اسپات این صرافی را به شما آموزش می دهیم.

  • ایمیل خود را وارد کنید و سپس روی گزینه Send Code کلیک کنید.
  • این افراد فقط حق خرید و فروش رمز ارز تا سقف 0.6 بیت کوین را می داد.
  • این حساب مخصوص معاملات نقدی یا Spot‌ بدون اهرم در صرافی KuCoin است و با انتقال یا واریز وجوه به این حساب می‌توانید در پنل معاملات معاملات خود را انجام دهید.
  • مانند کاربران دسکتاپ، کاربران برنامه نیز توانایی تجارت، برداشت و سپرده گذاری ارزهای دیجیتال و بررسی نمودارهای قیمت را دارند.

در حال حاضر این صرافی ، در بین اکسچنج های معاملاتی لیست شده در سایت coinmarketcap، رتبه پنجم را در اختیار دارد. تیم توسعه دهنده این صرافی در سال ۲۰۱۱ تحقیقات خود را درباره تکنولوژی بلاک چین آغاز کردند. بعد از سال ها آزمون و خطا و انجام تحقیقات گسترده، در سال ۲۰۱۷ این صرافی تاسیس شد.

  • Eric Don مدیر عملیات این صرافی است و از او به عنوان یک محقق ارشد اینترنت، معمار سیستم ها و ستاره صنعت اینترنت تعبیر می شود.
  • با توجه به رویداد توکن‌ سوزی آن و این که صرافی کوکوین در جایگاه جزء 10 صرافی ارز دیجیتال بازار قرار دارد، ارزش توکن آن رشد زیادی را تجربه کرده است.
  • پیشنهاد ما به این افراد سرمایه گذاری روی دلار پرفکت مانی است.
  • به طور کلی اصطلاح blue-chip asset به دارایی گفته می‌شود که می‌توانید برای بلندمدت روی آن سرمایه‌گذاری کرده و بازدهی بدون تغییری را در طی سال‌ها دریافت کنید، خواه آن دارایی اوراق باشد، خواه سهام.
شما تنها باید جفت معاملاتی و مقدار سرمایه‌گذاری را تعیین کنید و روی ‘Create’ کلیک کنید، سپس می توانید شروع به کسب سود کنید. اکنون پس از صحبت درباره توکن و سهم KSC می‌خواهیم در ادامه آموزش کار با صرافی KuCoin به بحث اصلی یعنی آموزش کار با اپلیکیشن کوکوین و نحوه ثبت نام صرافی KuCoin بپردازیم. اکنون پس از صحبت درباره هزینه‌های معامله در صرافی کوکوین در ادامه بحث آموزش کار با صرافی KuCoin و نحوه خرید از کوکوین می‌خوایهم کمی درباره توکن این صرافی یعنی KCS به صحبت بپردازیم. آیا شما نگران شده اید که چگونه از کوکوین خریداری کنید؟ این کار بسیار آسان است.

صرافی کوکوین (KuCoin) چه خدماتی ارائه می‌دهد؟