بایگانی‌های دیوار کاذب سقف کاذب سقف کاذب pvc کناف سقف

تولیدات شرکت کناف در سطح بین المللی گسترده است و در بیشتر کشورهای جهان شعب و نمایندگی هایی دارد. شرکت کناف از دهه ۵۰ شمسی در ایران فعالیت دارد و با نام کناف ایران در میان متخصصین صنعت ساختمان شناخته می شود. صفحات روکش دار گچی کناف چند دهه است که برای اجرای سقف کاذب در صنعت ساختمان استفاده می شود. امروزه سقف کاذب در ایران با نام کناف گره خورده و هنگامی که صحبت از سقف کاذب می شود عموم افراد سقف کناف را متصور می شوند.

سقف های کاذب کناف جایگزین بسیار مناسبی برای سقف های کاذب رابیتس و گچی می باشد. برای اجرای سقف کاذب شبکه های فلزی طبق طرح مورد نظر به پوشش سقف اصلی متصل می شوند. سپس پنل های پیش ساخته با جنس های مختلف مانند چوب، پی وی سی، گچ و… به روی ان نصب می شوند و در نهایت نورپردازی برای زیبا سازی و نورگیری فضا اجرا می شود. اگر شما خانه ای نوساز دارید که تصمیم به تزیین سقف آن گرفتید یا خانه ای قدیمی دارید که قصد بازسازی و تغییر شکل سقف را دارید؛ طراحی و اجرای کناف سقف، بهترین راه حل است.

کناف سقف متری چند؟

بایگانی‌های دیوار کاذب سقف کاذب سقف کاذب pvc کناف سقف از کناف های ضد آب می توان در محیط هایی مانند آشپزخانه، استخر و سرویس های اجرای کناف سقف بهداشتی استفاده نمود. کناف سقف از اتصال پنل های گچی یا غیر گچی به سقف ساخته می شود. این پنل ها یکسری سازه های یکپارچه از جنس گالوانیزه می باشند که با روکش گچ و سیمان پوشانده شده اند و به سقف متصل می شوند. کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که توسط شرکت کناف تولید می شود. اصلی ترین پارامتر برای محاسبه قیمت این نوع سقف، متحرک و یا ثابت بودن آن است.همچنین این کناف ها می توانند به دو صورت ساده و یا طرحدار موجود باشند که همی مورد نیز کاملا بر روی قیمت تاثیرگذار هستند.

سقف کاذب چیست و چه کاربردی دارد؟

بیشترین استفاده از کناف در سقف ها و دیوار های ساختمان است که باعث می شود علاوه بر ایجاد فضایی خاص برای پذیرایی، سرعت کار نیز بالا برود. همچنین کناف ها نسبت به شرایط آب و هوایی و اجزای مختلف ساختمان، از طراحی های خاصی برخوردار می باشند. کناف صحبت می کنیم، در واقع در مورد زیبایی، منعطف بودن در عین حال از سرعت بالا در انجام کار صحبت می کنیم. کیفیت و تنوع در محصولات کنافی باعث شده این تخته های گچی به یکی از پرطرفدار ترین مصالح ساختمانی در معماری امروزی تبدیل شوند. جنس کناف از گچ ساخته شده است اما به مقدار کمتر و ادغام شده با محصولی دیگر، در واقع کناف ها تخته های گچی هستند که سطوح و لبه های آن ها با کاغذی مخصوص پوشانده شده است.

  • رنگ آمیزی و یا نقاشی دکور کناف نیز تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد.
  • از سقف کناف می توانید برای هر ساختمان و هر سبکی استفاده نمایید.
  • از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب به شمار می رود که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد.
  • انتخاب سقف کناف آشپزخانهگزینه ای بسیار مناسب می باشد و از میان انواع آن، سقف کناف و سقف مجازی نمونه ای از بهترین آن ها می باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

در صورتی که از مصالح بی کیفیت در این راستا استفاده شود، باعث ایجاد ترک خوردگی در سقف می شود. 75 درصد مصالحی که در ساخت سیستم کناف مورد استفاده قرار می گیرد، قابل بازیافت می باشد. می توانید از آن ها بهره مند شوید.از این رو اگر سازه شما اهمیت بالایی را برایتان دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده و تهیه این مدل از سقف ها است. از این رو اگر سازه های ساختمانی برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما دنبال کردن این توضیحات است. این سیستم ساخت و ساز خشک کمک شایانی به صنعت ساختمان سازی در عصر جدید کرده است و روز به روز بر طرفداران ان افزوده می شود.